• کد خبر: ۱۲۱
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۲ - : ۷:۳۵

هزینه دریافت کنتور گاز در پردیس ۲۰۰هزار تومان

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه ۴۰۰هزار تومانی تایید انشعابات و دریافت مجوز کنتور به ۲۰۰هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

به گزارشدنیای خبر، سید مهدی هدایت،  ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور پیگیری هزینه تایید انشعاب گاز برای دریافت مجوز کنتور در شهر جدید پردیس، گفت: براساس بحث بین شرکت عمران، نظام مهندسی و پیمانکار گاز شهر جدید پردیس، در شرایطی که مالک واحد مسکونی در اولین مراجعه ناظر شرکت گاز، در واحد مسکونی حضور داشته و موفق به دریافت مجوز اخذ کنتور گاز بشود، نیازی به پردخت هیچ هزینه برای تایید انشعابات ندارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در بیان مشکلات ایجاد شده در ارتباط با متغیر بودن هزینه دریافتی به منظور حضور بار دوم و بیشتر مهندس ناظر به منظور تایید انشعابات گفت: در حال حاضر نرخ ثابتی برای هزینه یاد شده در نظر گرفته شده و در شرایطی که مالک واحد مسکونی موفق به دریافت تاییدیه کنتور در اولین حضور مهندس ناظر نشود، می‌بایست با پرداخت ۴۰۰هزار تومان زمینه حضور مهندس ناظر را برای مرتبه دیگر فراهم آورد.

هدایت، افزود: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه ۴۰۰هزار تومانی تایید انشعبات و دریافت مجوز کنتور به ۲۰۰هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

پس از انتشار خبر دریافت هزینه ۱ میلیون تومانی به منظور تایید انشعبات گاز در شهر جدید پردیس، مشخص شد، هیچ متر و معیار مشخصی برای دریافت این هزینه وجود ندارد. این در حالیست که پیش از این یکی از مسئولین نظام مهندسی شهر جدید پردیس  ضمن انتقاد از برنامه‌های شرکت عمران پردیس، جلوگیری از تحویل واحد مسکونی به مردم، پیش از تایید انشعابات و دریافت کنتور را به عنوان راهکار حل مشکلات پیش آمده مطرح کرده بود.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=121
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما