• کد خبر: ۱۷۸
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۳ - : ۹:۰۰

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

سرهنگ قدمی گفت:محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

به گزارشدنیای خبر، رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز سه شنبه ۱۳  خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز شنبه ۱۷ خردادماه ادامه دارد.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز جمعه یک طرفه می شود

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و سوادکوه

او  گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی  افزود:تردد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ خردادماه تا ساعت ۲۴ از محور سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=178
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما