• کد خبر: ۲۷۶
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۷ - : ۱۵:۳۱

ارسال پیامک دریافت وام کرونایی به رانندگان

معاون وزیر راه وشهرسازی از آغار ارسال پیامک دریافت تسهیلات حمایت از کسب و کار آسیب دیده در حوزه حمل و نقل ناشی از شیوع ویروس کرونا به رانندگان خبر داد.

به گزارشدنیای خبر، شهرام آدم‌نژاد درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کار آسیب دیده در حوزه حمل و نقل ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا برای کسب و کارهای حوزه حمل و نقل ایجاد شد، برای حمایت و حفظ کسب و کارهای موجود در این صنعت هماهنگی‌هایی با معاون اقتصادی رییس جمهوری انجام دادیم.

وی ادامه داد: برای رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری تسهیلات ۶ میلیون تومانی در نظر گرفته شد که در ارسال پیامک به رانندگان برای معرفی به بانک و دریافت تسهیلات آغاز شده است.

معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی تاکید کرد: برخی از رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نبودند و تحت پوشش سایر بیمه‌ها هستند که ارایه تسهیلات به این رانندگان هم در دست پیگیری است تا این رانندگان هم که جزو بیمه شدگان تامین اجتماعی نیستند بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

آدم‌نژاد با بیان اینکه ارایه وام به کسب و کارهای فعال در حوزه هوایی، ریلی و فرودگاه ها در حال اجرا است، ادامه داد: فعالان در این حوزه ها برای دریافت تسهیلات می‌توانند در سایت وزارت کار ثبت نام کنند.

معاون وزیر راه وشهرسازی ادامه داد: در بخش ریلی در مرحله اول تسهیلات کرونایی به بخش مسافری ارایه می شود و در مرحله بعد شرکت های باری که در این دوران دچار زیان شدند از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=276
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما