• کد خبر: ۲۱۹۱
  • ۱۳۹۹-۰۴-۳۱ - : ۱۴:۰۹

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۴/۳۱

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۲۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۹۲۵ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۸۲۴ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است،‌همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش چشم گیری همراه شده است؛ بازاری ها پیش بینی می کنند قیمت طلا و سکه همزمان با ریزش قیمت ارز کاهش بیشتری داشته باشد.

  بعد از تشدید نوسانات ارزی در بازار و پیشروی قیمت دلار تا کانال ۲۶ هزار تومانی، از ظهر یکشنبه مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورد به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم.

همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار از ۲۶ هزار تومان صبح یکشنبه به ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان در ظهر امروز سه‌شنبه رسیده است؛ البته فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت ارز در ساعات پایانی معاملات امروز کاهش بیشتری را تجربه کند.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۵۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شده است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2191
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما