• کد خبر: ۲۳۵۲
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۵ - : ۷:۵۲

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در کل کشور خبر داد.

به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ علی محمدی به افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور اشاره و اظهار داشت: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و قرارگیری تعدادی از استان‌ها در شرایط قرمز و هشدار و لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد که ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یابد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیاری از ادارات ساعت کار خود را محدود کرده یا تعدادی از کارمندان خود را به دورکاری می‌فرستند اما با توجه به آنکه ارائه خدمت به هموطنان و جلوگیری از معطلی آنها مد نظر پلیس راهور بوده است مقرر شد که ساعات کاری مراکز تعویض پلاک که قبلاً از ساعت ۷ تا ۱۴ بود به ساعت ۷ تا ۱۶ تغییر پیدا کند.

وی گفت: از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری تمام مراکز تعویض پلاک در کل کشور از ساعت ۷ تا ۱۶ بوده و در پنجشنبه‌ها نیز از ساعت ۷ تا ۱۲ است؛ البته در استان‌هایی با شرایط سفید، ساعت کار می‌تواند مثل گذشته ۷ تا ۱۴ باشد که این اختیار به رؤسای پلیس راهور استان‌ها داده شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که داشتن ماسک در ورود به مراکز الزامی بوده و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد به تمهیدات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره و اعلام کرد: مقرر شد که مراجعان در داخل ماشین‌های خود حضور داشته و با توجه به ظرفیت سالن‌ها اجازه ورود به  آنها داده شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: افراد در بدو ورود به مراکز تعویض پلاک تب سنجی شده و مواد ضدعفونی کننده در دسترس افراد است؛ همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل سالن‌ها نیز به شدت رعایت می‌شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا تأکید کرد: سلامت و ایمنی مردم اولویت پلیس راهور است و با توجه به افزایش حجم نقل و انتقالات و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافته است.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2352
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما