• کد خبر: ۲۸۹۸
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۱ - : ۱۳:۴۲

هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد

بر اساس رده‌بندی منتشر شده از سوی موسسه برند آلیانس شرکت هوآوی چین با ارزش ۱۱۷ میلیارد دلار هم اکنون ارزشمندترین برند چینی به شمار می‌رود.

به گزارش اقتصاد سالم؛ موسسه برندآلیانس اعلام کرد که برند هوآوی در حال حاضر با ۱۱۷ میلیارد دلار ارزش گران‌ترین برند چین به شمار می‌رود.

در گزارش این موسسه آمده است: مجموع ارزش ۲۰ برند برتر چین به ۶.۱۲ تریلیون دلار رسیده است.

روزنامه چاینا دیلی، طی گزارشی با اشاره به گزارش موسسه برندآلیانس می‌گوید: دومین برند با ارزش در چین شرکت پنسنت با ۱۰۷ میلیارد دلار ارزش است. در لیست برندهای ارزشمند چینی شرکت علی بابا با ۹۶.۴ میلیارد دلار ارزش در مقام سوم قرار دارد. دو موسسه بانک صنعت و تجارت چین به همراه چین موبایل نیز به ترتیب با ۸۴.۴ میلیارد دلار و ۶۱.۷ میلیارد دلار در جایگاه‌های بعدی ارزشمندترین شرکت‌های چینی قرار دارند. شرکت‌های دارویی، تولید تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی بیشترین سهم را در میان ۵۰۰ شرکت برتر چینی دارند.

لیست شرکت برند آلیانس نشان می‌دهد که شرکت شیائومی با ارزش ۱۲.۳ میلیارد دلار ارزشمندترین شرکت تولید تجهیزات الکترونیک در چین است. حدود ۴۱ شرکت در میان ۳۰۰ شرکت بزرگ چینی آنهایی هستند که در زمینه ارائه خدمات در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند.

گزارش این موسسه می‌افزاید که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فروش، تفریحی و دفتری اینترنتی از محل شیوع ویروس کرونا سود خوبی کسب کرده‌اند.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2898
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما