• کد خبر: ۲۹۴۴
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۲ - : ۱۴:۱۲

آخرین آمار بیماران کرونا در ایران

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

به گزارش اقتصاد سالم؛ وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2944
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما