• کد خبر: ۳۱۵۴
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۸ - : ۹:۴۴

با کارت به کارت کلاهتان را برندارند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری از طریق کارت به کارت به شهروندان هشدار داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این هشدار اظهار کرد: شهروندان می بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای دستگاه های خودپرداز مراجعه نکنند.

وی افزود: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و…، درخواست واریز مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز نیست، گفت: افراد شیاد پس از فریب سوژه های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگردهای متقلبانه به حساب های غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان به هموطنان توصیه کرد مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3154
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما