• کد خبر: ۵۱۷۵
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹ - : ۱۳:۱۴

تهدید به قتل کارشناس شبکه من‌وتو + فیلم

“نجاح محمد علی” _ کارشناس سابق شبکه من‌وتو _ و کارشناس مسائل جهان عرب؛ از تهدیدها و خشونت‌ها علیه مهمانان این شبکه، پرده برداشت.

 

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، محمد علی می گوید: عوامل شبکه من و تو بارها به من حمله و توهین کردند؛ من را حتی تهدید به قتل و ترور کردند؛ خشونت در خون آنهاست.

وی ادامه می دهد: اتفاقی که درباره فربد طلایی _ دیگر کارشناس شبکه من و تو _ افتاد را دیدیم که به دلیل داشتن نظر مخالف با عوامل این شبکه، مورد گروگان گیری و ضرب و شست آنها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فربد طلایی در برنامه “روبرو” در شبکه من و تو، نظری مخالف با دیگر مهمانان و همچنین عوامل این شبکه داشت که توسط رییس شبکه من و تو و دیگر مهمانان این برنامه، مورد حمله قرار می گیرد.

این کارشناس جهان عرب می گوید: من با تجربیات قبلی که از حضور در برنامه های شبکه من و تو دارم، می دانم که برخی میهمانان حضور یافته در شبکه من وتو، نه تنها آمادگی دارند حمله فیزیکی کنند، بلکه اهل ترور نیز هستند. خشونت در خون آنهاست.

وی تاکید کرد: من به عنوان نویسنده، خبرنگار و روزنامه نگار هرچند که فربد طلایی را نمی شناسم ولی از او حمایت می کنم.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5175
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما