• کد خبر: ۵۴۲۰
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳ - : ۱۴:۳۰

برسد به دست سمیر جعجع، قصاب صبرا و شتیلا/ میخواهی به آریل بپیوندی!؟

سمیر جعجع، فرمانده نیروهای فالانژ و قصاب جنایت صبرا و شتیلا در لبنان، اخیرا نیروی مقاومت این کشور (حزب الله) را تهدید کرده است.

یادداشت/ مجید معتمدی، روزنامه نگار

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، سمیر جعجع رهبر شبه نظامیان فالانژیست لبنان است که از مزدوران تفنگ به دست صهیونیستها در لبنان محسوب می شود.

وی نقش اصلی را در کشتار مسلمانان فلسطینی و لبنانی در ۲ اردوگاه صبرا و شتیلا در سال ۱۳۶۱/۱۹۸۲ بر عهده داشت.

در روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور ۱۳۶۱ کشتار اردوگاه های فلسطینی صبرا و شتیلا در جنوب لبنان به وقوع پیوست. رهبری حمله برعهده فالانژها به رهبری سمیر جعجع و پشتیبانی با ارتش صهیونیستی به مسئولیت آریل شارون، وزیر جنگ وقت این رژیم بود، که بعدها به “قصاب صبرا و شتیلا” معروف شد.

در این ۲ روز هزاران زن و کودک و آواره فلسطینی و البته لبنانی که در این ۲ اردوگاه پناه گرفته بودند، قتل عام شدند و خیابانها به تلی از جنازه تبدیل شده بود.

نیروهای فالانژ با پشتیبانی ارتش صهیونیست عصر پنجشنبه ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۲ با محاصره کامل این ۲ اردوگاه برای جلوگیری از فرار ساکنان؛ به آنجا حمله و تا صبح روز شنبه ۱۸ سپتامبر، به فجیع ترین شکل بیش از ۳۲۰۰ لبنانی و فلسطینی را قتل عام کردند.

به روایت شاهدان عینی و براساس فیلمها و تصاویر موجود، بیشتر جنازه های باقی مانده از این کشتار قطع عضو شده بودند.

فالانژهای تحت رهبری سمیر جعجع، قبل از قتل زنان و دختران بارها به آنها تجاوز کرده، چشمهای شان را از حدقه درآورده و بدن های شان را تکه تکه و مثله کردند.

حال همین آقای سمیر جعجع اخیرا در سخنانی تهدید کرده که با ۱۵ هزار نیرو آماده ضربه زدن به نیروی مقاومت لبنان در برابر اشغالگران صهیونیست (حزب الله) است.

باید به آقای سمیر جعجع گفت که حزب اللهِ سرافراز، اول خط قرمز مردم لبنان برای دفاع از این کشور زیبا در برابر ارتش صهیونیستی و دوم، خط قرمز جبهه مقاومت در سراسر خاورمیانه است.

اگر شما ۱۵ هزار مزدور داری، مزدورانی که در جنایت صبرا و شتیلا هموطنان شان را کشتار کردند، مجاهدان در سرتاسر جغرافیای جبهه مقاومت از افغانستان و پاکستان و ایران تا عراق و سوریه و یمن آماده حضور در کنار برادران لبنانی خود هستند.

سمیر جعجع، قصاب صبرا و شتیلا، تو که به گفته خودت از حمایت آمریکا و سعودی و امارات برخوردار هستی، قدرت خاورمیانه در دست مردم، و قدرت مردم نیز قدرت حزب الله لبنان است.

کاری نکن زمان پیوستنت به دوست عزیزت، آریل شارون، تسریع شود و در یک نیمروز، نه نشانی از تو بماند نه از مزدوران ۱۵ هزار نفری ات!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5420
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما