• کد خبر: ۵۷۶۳
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱ - : ۷:۳۰

حضرت آیت الله؛ مردم همین را می خواهند

سرعت عمل دستگاه قضایی در دستگیری عاملان شهادت بسیجیِ مدافع نوامیس و دستورات اکید حضرت آیت الله رئیسی برای برخورد قاطع و سریع با اراذل و اوباش مسبب این جنایت؛ مرهمی بر دل خانواده این شهید و مورد رضایت مردم و جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، شهید والامقام “محمد محمدی” از بسیجیان پایگاه مقاومت انصارالامام تهران بود که چند روز پیش (۲۷ مهرماه) در منطقه تهرانپارس تهران هنگام مواجهه با مزاحمت چند نفر از اراذل و اوباش برای یک خانم، برای دفاع از نوامیس وارد عمل شده و ضرورت رعایت حرمتها را متذکر می شود، اما مورد حمله دسته جمعیِ ۷ نفر از اراذل قرار گرفته و با ضربه چاقو به شهادت می رسد.

این حادثه تلخ باعث ناراحتی شهروندان شده و این پرسش به وجود می آید که چرا عده ای از اراذل و اوباش باید به خود اجازه دهند جان یک انسان را که تنها گناهش عمل به فریضه “امر به معروف و نهی از منکر” و دفاع از حرمت زن در اجتماع و نوامیس مردم است، بگیرند!؟

مسببان این جنایت ظرف ۲۴ ساعت دستگیر شدند و شب گذشته (چهارشنبه) نیز حضرت آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه شخصا با خانواده این شهید تماس تلفنی برقرار کرده و ضمن همدردی با این خانواده؛ بر برخورد قاطع، سریع و بازدارنده با قاتل و مسببان این جنایت تاکید می کند.

دستورات حضرت آیت الله رئیسی برای برخورد سخت و قاطع با اراذل و اوباش مزاحم نوامیس و عامل شهادتِ بسیجیِ آمر به معروف و ناهیِ از منکر، امری بسیار پسندیده و بجا بوده و مورد رضایت عموم جامعه و شهروندان است و باعث می شود از یک سو عموم مردم احساس امنیت بیشتری در جامعه کرده و در مقابل اراذل و اوباش عرصه را بر خود تنگ تر ببینند.

گفتنی است که با رضایت خانواده، اعضای پیکر مطهر این شهید والامقام برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5763
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما