• کد خبر: ۶۰۲۱
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷ - : ۱۴:۴۰

 آنها کافرند، دشمنی به ظاهر می کنند/ شما مسلمانید، دشمنی به باطن می کنید

“حسین دهباشی” نامی، اخیرا در توئیتی وقوع بزرگترین فاجعه رخ داده در تاریخ شیعه که اهانت “عمربن خطاب” به ساحت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به شهادت رسیدن ایشان است را زیر سوال برد. به وی باید گفت شما به ظاهر مسلمانید، اما “تحریف” و دشمنی به باطن می کنید؛ این است فرق شما و امثال آقای امانوئل مکرون.

یادداشت/ مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، تشیع مذهب سُرخی است که بر خون بزرگان آن شکل گرفته است و راز ماندگاری آن در طول ۱۴۰۰ سال گذشته نیز دقیقا در همین نکته است؛ اینکه تشیع با خونِ دُختِ رسول الله و علی، جانشین رسول الله و اولین امام شیعه شکل گرفت و تمام بزرگان آن نیز این جنبش را با خونِ خود تقویت و آبیاری کردند.

تلخ ترین و غم انگیرترین حادثه رخ داده در تاریخ تشیع؛ اهانت عمربن خطاب است که در دوره خلافت غیرشرعی و غصبیِ ابوبکر خلیفه اول، برای بیعت گیری اجباری، به درب خانه امیرِ مومنان رفته، جسارت و اهانت کرده و با ضربه به درب خانه باعث آسیب دیدن بانوی دو عالم، دُخت رسول الله و حضرت خدیجه، همسر حضرت امیر، نورالانوارِ گیتی، فاطمه زهرا سلام الله علیها می شود که جراحات وارده شهادت ایشان را به دنبال دارد.

این بغض فروخفته ای است که از ۱۴۰۰ سال پیش در دلِ شیعه مانده و تا ظهور حضرت حجت و رستاخیز و برآمدن نظمی دیگر و جهانی دیگر، درمان نخواهد شد.

در چنین شرایطی فردی که ترجیح می دهیم “سَفیه” بنامیمش و البته وی خود را پژوهشگر و روزنامه نگار می داند، اخیرا در توئیتی وقوع این حادثه تاریخی را زیر سوال برده است.

این اقدام، “تحریف” واقعیات مسلم تاریخی بوده و از دشمنیِ “آشکار” با اسلام و شیعه نیز بدتر است به گونه ای که اگر اخیرا امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در اظهاراتی مضحک، از انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به رسول مهربانی به بهانه آزادی بیان، دفاع کرد؛ اما دهباشی نامی با انکار این حادثه تاریخی، به تحریف آشکار تاریخ شیعه برخاسته است، و چه زیبا فرمود ولی امر، که “تحریف” خطرناک ترین اسلحه دشمن در مقابله با این دین و مُلک است.

البته دلیل نیز روشن است. امام خمینی سال ها پیش فرمودند که “این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است”. خون سرخِ پاکی که از بزرگان شیعه بر زمین ریخت و ۱۴۰۰ سال است که نسل های پی در پیِ شیعه، وارثان و صاحبان این خونند و ارزشهای آن، که “ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است” را در سرتاسر جهان پاسداری می کنند.

حال دشمن برای زدن ریشهِ ایران و ایرانی، به تحریفِ تاریخ و زیر سوال بردن وجود این “خون ها” روی آورده است و سفیهانی همچون “دهباشی ها” مزدورِ دشمن در این جنگ هستند اما نمی دانند که “مِهرِ علی و فاطمه و اولادش”؛ در خون هر ایرانی ست و با تحریف تاریخ، و پوزه سگان، دریا، نجس نمی شود.

 

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6021
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما