• کد خبر: ۷۰۷۳
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴ - : ۱۶:۵۷

قتل با ۳۹ هزار تومان!

در حالیکه کشتار کرونا شدت گرفته فروشگاهی در شهرک غرب با انبوهِ جمعیت حراج ۳۹ هزار تومانی برگزار کرد! در این میان واکنش سریع پلیس اماکن و پلمب این فروشگاه قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی خبرساز شد که نشان دهنده ازدحام شدید جمعیت داخل و پشت درهای یک فروشگاه در پاساژ لیدوما در شهرک غرب، به دلیل تبلیغات آن فروشگاه برای حراج اجناس به قیمت “۳۹ هزار تومان” بود.

فیلم نشان می دهد جمعیت زیادی در محل این فروشگاه تجمع کرده اند. در حالی که این اقدام برخلاف بخشنامه های ابلاغی به اصناف در زمینه دستورالعمل های مبارزه با کرونا و جلوگیری از تجمع افراد و شیوع بیماری است.

ساعاتی پس از انتشار این فیلم در شبکه های اجتماعی  معاون استانداری تهران اعلام کرد که با اصنافی که زمینه تجمع شهروندان را فراهم کنند، برخورد خواهد شد و خوشبختانه در زمان انتشار این گزارش نیز خبر رسید که پلیس اماکن فروشگاه مربوطه را پلمب کرده است.

در این شرایط باعث تاسف است که فروشگاه مربوطه برای کسب سود بیشتر، زمینه این اتفاق تاسف آور را فراهم آورده است.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” برای حفظ حریم خصوصی شهروندان، از انتشار فیلم مربوطه خودداری می کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=7073
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما