• کد خبر: ۷۹۶۳
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۸ - : ۱۴:۳۴

آقای ترور

فرزندان صهیون و جنبش صهیونیسم به “آقای ترور جهان” تبدیل شده اند. اما چه شد که واژه صهیونیست، که نام جنبش ملی یهودیان بود، به فحش و دشنام تبدیل شد!؟

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، جست و جویی ساده در سایت جستجوگر گوگل نشان می دهد که “صهیونیسم” از نظر غربی ها به عنوان “جنبش سیاسی و ملی گرای قوم یهود” در سراسر جهان شناخته می شود که با هدف “ایجاد میهنی برای یهودیانِ جهان” در اوایل ۱۹۰۰ میلادی تشکیل شد.

با این حال اقدامات این جنبش چنان نژادپرستانه، خشن و مبتنی بر اعمال زور، ترور و برتر دانستن قوم یهود بود که مجمع عمومی سازمان ملل متحدد در سال ۱۹۷۵ طی قطعنامه شماره ۳۳۷۹ با ۷۵ رای موافق، ۳۵ رای مخالف و ۳۲ رای ممتنع؛ جنبش صهیونیسم را به عنوان “جنبشی نژادپرستانه و مبتنی بر تبعیض نژادی”، معرفی کرد.

البته دایه های این فرزند نامشروع به ویژه ایالات متحده و انگلستان، این اقدام را تاب نیاورده و در سال ۱۹۹۱ مجمع عمومی سازمان ملل این بار تحت فشار مدافعان جنبش صهیون با قطعنامه شماره ۴۶۸۶ با ۱۱۱ رای موافق در برابر ۳۳ رای مخالف و ۱۳ ممتنع؛ قطعنامه قبلی این شورا (شماره ۳۳۷۹) مبنی بر نژادپرستانه بودن جنبش صهیونیسم را، ملغی اعلام کردند.

با این حال واژه صهیونیسم اگرچه نام جنبش ملی گرای یهود است، اما دیگر در صحنه بین المللی به یک توهین و دشنام برای اشاره به نژادپرستان و تروریستهای اسرائیلی تبدیل شده است و به همین دلیل است که مخالفان رژیم اشغالگر فلسطین از واژه “رژیم صهیونیستی” برای معرفی این رژیم استفاده می کنند.

این رژیم که نطفه اولیه آن از سال ۱۹۱۷ و با صدور اعلامیه بالفور از سوی انگلستان، براساس ترور و حذف فیزیکی مخالفان شکل گرفت؛ همچنان به ترور ادامه می دهد و این بار روز گذشته محسن فخری زاده، دانشمند حوزه دفاعی ایران را به شهادت رساند.

محل وقوع حمله تروریستی عوامل صهیونیستها به شهید محسن فخری زاده/ معاون پژوهش وزارت دفاع ایران

این وضعیت نشان می دهید “آقای ترور جهان” همچنان بر همان ریل گذاری ۱۹۱۷ به این سو پیش می رود. اما انتظار از جمهوری اسلامی ایران چیست!؟

“پاسخ درخور و مناسب در زمان و مکان مناسب، بهگونه ای که تامین کننده منافع ملی ایران باشد”؛ بهترین پاسخی ست که به آقای ترور جهان داده شده است. البته در کنار این نباید از آگاه سازی افکار عمومی جهان در زمینه تروریسم دولتی فرزندان صهیون از سوی رسانه های داخلی غافل شد.

درباره جنگ رسانه های ایرانی با صهیونیستها در صحنه بین المللی و برخی موارد در این زمینه در یکی از رسانه های اصلی؛ به زودی سخن خواهیم گفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=7963
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما