• کد خبر: ۸۴۱۷
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ - : ۱۳:۴۶

آقای نماینده مجلس؛ شما نوکرِ این مردمید

رفتار ناصحیح نماینده ماهشهر با شهروند دردمند سربندری باعث سواستفاده رسانه ایران ستیزِ bbc و موج سواری آن بر امواج سومدیریت مسوولان شده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، چند سالی است که بالا آمدن آب چاه های فاضلاب بعد از بارش های سنگین در پاییز و زمستان، به معضلی دردناک برای مردم در برخی شهرهای خوزستان تبدیل شده است.

با این حال تاکنون مقامات مسوول مربوطه به ویژه شخص غلامرضا شریعتی استاندار این استان به صورت شفاف و رسمی اعلام نکرده که چرا تاکنون این مشکل رفع نشده است.

در چنین شرایطی که اخلاق، شرع، قانون و از همه مهمتر شاخص های امنیت ملی حکم می کند تمام مسوولان مرتبط با تمام توان برای رفع این مشکل بکوشند؛ اخیرا فیلم کوتاهی از شبکه ضدّ ایرانیِ بی بی سی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بسیار تاسف انگیز است.

در این فیلم بانویی در شهر سربندر خطاب به حبیب آغاجری، نماینده ماهشهر و بندر امام در مجلس، دردمندانه از آب گرفتگی خانه خود شکایت می کند؛ اما نماینده مربوطه در حالیکه به در خودروی خود تکیه داده به جای ابراز تاسف و دلجویی از این هموطن، جوابی پرت داده و می گوید:” من باید جواب بدهم!؟ شهردار را شورایی گذاشته که خودت بهش رای دادی”.

نمایی از فیلم پخش شده از شبکه bbc/ رفتار ناصحیح نماینده ماهشهر با شهروند دردمند سربندری باعث سواستفاده رسانه ایران ستیزِ bbc و موج سواری آن بر امواج سومدیریت مسوولان شده است.

در این شرایط به این آقای نماینده می گوییم یا نفودی هستی، یا جاهل و غاصب صندلیِ نمایندگیِ ملت در مجلس.

آقای نماینده مجلس به شما یادآوری می کنیم که به فرموده رهبر و مقتدایمان، این مردم ولی نعمت شما هستند؛ چه کسی به شما اجازه داده با این ادبیات با ولی نعمتت سخن بگویی!؟ فراموش نکنید شما نماینده “مجلس شورای اسلامی ایران” هستید.

عواقب عمل خود را ملاحظه فرمودید؟ دیدید رسانه ایران ستیز چگونه فیلم رفتار شما را پخش و از رفتار سو شما، برای اهداف ایران ستیزانه اش، سواستفاده کرد!؟ بنابراین اگر اخلاق حکمرانی و نحوه برخورد با مردم را بلد نیستید، کنار رفته و از افتخار نوکری این مردم، استعفا دهید.

اما گذشته از رفتار ناپسند آقای نماینده باید خاطرنشان کرد که در چند روز اخیر همراهی حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و حضور وی در جمع مردم در شهرهای دچار مشکل و همچنین ورود داوطلبان بسیجی برای کمک به این هموطنان در اهواز و شهرهای مشابه، مایه امیدواری و سرمشقی برای “آقای نمایندهِ نامبرده” است.

حضور و امدادرسانی نماینده ولی فقیه و تیم همراه در جمع مردم بندر امام/ آذر ۱۳۹۹

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=8417
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محمدامین گفت:

    جالب

دیدگاه شما