• کد خبر: ۸۵۵۰
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۶ - : ۱۶:۱۵
اتفاقی مبارک

تفاوت سرباز زاده با آقازاده و انگل زاده؛ مشخص شد

فرزندِ سربازِ شهیدِ ایران زمین، زینب سلیمانی با اقدام دولت در تخصیص ۸.۵ میلیارد تومان بودجه به بنیاد فرهنگی نشر اندیشه های شهید مخالفت کرد؛ در مقابل آقازاده و انگل زاده ها سالهاست که به جانِ بیت المال این مردم افتاده اند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ماجرا از چند روز پیش شروع شد، جایی که با ارائه بودجه تدوین شده از سوی دولت برای سال آینده مشخص شد که ۸.۵ میلیارد تومان به بنیاد فرهنگی شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافته است.

چیزی نگذشت که جریان ایران ستیز با محوریت سازمان منافقینِ خلق در آلبانی، در شبکه های اجتماعی فعال شد و این موضوع را بهانه ای برای تخریب چهره سردار ایران زمین قرار دارد؛ با این استدلال که کار خانواده قاسم سلیمانی نیز به رانت خواری! رسیده است.

البته برخی در داخل نیز در دام این جنگ روانی و فریب اطلاعاتیِ منافقین خلق و اکانتها و عوامل فعال آنها در شبکه های مجازی افتاده و از تخصیص بودجه به بنیاد شهید سلیمانی انتقاد کردند.

در این میان صحنه آنچنان غبارآلود بود که کسی نپرسید “آیا تخصیص ۸.۵ میلیارد تومان از پول این مردم به بنیادی که وظیفه اش گسترش اندیشه و مسلکِ یکی از مخلص ترین و وطن پرست ترین سربازان و مدافعان این آب و خاک در طول تاریخ چند هزار ساله این سرزمین است، کاری گزاف است؟ و اساسا آیا ترویج اندیشه های وطن پرستانه و مردم دوستانهِ قاسم سلیمانی به مردم ایران کمک می کند؟ یا بی عملی در این زمینه و در نتیجه؛ فضا دادن به گفتمان ها و جریانات دیگر از جمله برخی آقایان و آقازاده هایشان!؟”

دقیقا در چنین اوضاع و احوالی بود که شب گذشته سرباززادهِ ایران زمین، زینب سلیمانی به نمایندگی از خانواده وارد موضوع شده و اعلام کرد که تخصیص بودجه به بنیاد سردار شهید، بدون اطلاع این بنیاد بوده و خواستار لغو این اقدام و هزینه کردِ بودجه پیشنهادیِ مربوطه برای حل مشکلات مردم شد.

توئیتِ سرباز زاده، زینب سلیمانی درباره اختصاص ۸.۵ میلیارد تومان بودجه به بنیاد فرهنگی نشر اندیشه شهید قاسم سلیمانی

و دقیقا اینجاست که تفاوت یک سرباززادهِ مدافعِ وطن با آقازاده ها و انگل زاده ها مشخص شد و می شود؛ سرباززادهِ وطن در ادامه مسلک و راه پدر، با تخصیص بودجه ای که “باید” در راه منافعِ این مردم، برای ترویج اندیشه و سلوکِ سربازِ راستینِ شان، هزینه شود؛ مخالفت می کند اما آقازاده های زاده شده از برخی آقایان، برای منافع شخصی، خوشگذرانی ها و سفرهای خارج و… اختلاس، رانت خواری و… از منابع عمومی و بیت المال را حق خود می دانند.

برخی از آقازاده هایی که پرونده آنها بررسی شده، در دادگاه محکوم و به زندان افتاده اند.

بعضی از آنها نیز دیگر “انگل زاده” هستند. کسانی همچون “ساشا سبحانی” که با پولِ این نظام و مردم و با حقوق بیت المال، رشد کرده و بزرگ شده اند اما هم اکنون به نمادِ رذالت، بروز عقده های انسانی و حیوانی و انگل به تمام معنا، در شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند.

انگل زاده، ساشا سبحانی/ فرزند یکی از سفرای سابق در ونزوئلا

اما راستی یک سوال! چرا تربیت شدگان مکتب تروریستیِ مسعود و مریم رجوی در کمپ منافقینِ خلق در آلبانی؛ درباره ساشا سبحانی ها نمی نویسند و موج توئیتری ایجاد نمی کنند اما درباره سربازِ خدّومِ مردم ایران، قاسم سلیمانی، که در ۳ دهه اخیر ایران را در جهنّم خاورمیانه در امنیت و آرامش نگاه داشت؛ از هیچ بهانه ای برای خبرسازی و ایران ستیزی خودداری نمی کنند!؟

توهین ساشا سبحانی به مردم ایران
وی چندی پیش در ویدئویی در پاسخ به افرادی که نسبت به نمایش دادن دائم و به رخ کشیدن ثروتش واکنش نشان داده بودند، با انتشار ویدیویی گفت:” اگر نمی‌توانید کار کنید بروید بمیرید”.
وی پس از مدتی در تکمیل این صحبتش در ویدیویی دیگر گفت:” من تو استوری قبلیم یه اشتباهی کردم گفتم برید بمیرید. نه نرید بمیرید، حسادت میکشدتون…تمام”.

“آنها” سمتِ انگل زاده های ایرانی هستند زیرا سربازان و سرباز زاده های ایران زمین، نابودکننده آمال و آرزوی آنها در تجزیه ایران و به دست گرفتن قدرت از سوی آنها در “ایرا نَک” های کوچک و تجزیه شده هستند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=8550
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما