• کد خبر: ۱۱۴۲۸
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶ - : ۱۳:۲۸

آقای محمد دل قوی دار سحر نزدیک است

علامه شهید مطهری در کتاب حق و باطل جملاتی به این مضمون نوشته‌اند: “از کودکی همیشه این سوال برایم مطرح بود که چرا قطار تا وقتی ایستاده است کسی به او سنگ نمی‌زند، اما وقتی قطار به راه افتاد سنگباران می‌شود.”

به گزارش اقتصاد سالم؛این حکایت این روزهای سعید محمد است، کسی که سالهاست قطار آبادانی را پیش می‌برد و برای سربلندی این مرز و بوم تلاش می‌کند.
حالا عده‌ای راه افتاده‌اند و قلم فرسایی می‌کنند و تخریب.
نسبت می‌دهند بی محابا، شایعه می‌پراکنند و چشم بر واقعیت‌ها می‌بندند، یک روز می‌گویند محمد می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود، یک روز می‌گویند سودای شهردار شدن دارد، تا خدمات و دستاورد‌های این‌سال‌های ایشان را تحت‌الشعاع قرار دهند. تا آدرس غلط بدهند، غافل از اینکه مردم به خوبی خدمت صادقانه و خالصانه را از ادا و اطوار تشخیص می‌دهند.
لابد می‌پرسید چه کسانی هستند؟ چه هدفی دارند؟ پرسش‌های بسیاری دیگر.
بخشی از اینها کسانی هستند خود را وارث انقلاب می دانند، تمامیت خواهانی که با شایعه‌پراکنی هراس خود را از حضور و ظهور نیروهای جوان، تحصیلکرده و پرانرژی آشکار می‌کنند.
تلاش می‌کنند نقش جوانان را تقلیل دهند، همین جوان‌هایی که دل در گرو اسلام و انقلاب و رهبری بسته‌اند و خالصانه آمدند وسط میدان با تمام داشته‌هاشان.
انحصار طلبانی که منافع خودشان را در خطر می‌بینند و واهمه دارند از حضور جوانان انقلابی و متدین.
بگذارید کمی صریح‌تر بگویم مدعیان دروغین انقلاب، همان‌ها که بارها با افعال‌شان نه تنها یاری نکردند انقلاب را، بلکه زخمی ناسور بر پیکر این انقلاب که ثمره خون شهدا و جوانان این مملکت بود وارد کردند. همان‌ها که دل امام راحل (ره) را بارها به درد آوردند، همان میراث‌خواران انقلاب که خاطر رهبر معظم انقلاب را نیز مکدر کردند و می‌کنند.
حالا اینها تمام توان خودشان را که یک عده کیف‌کش قلم به مزد هستند را آورده‌اند وسط و گزافه می‌گویند و ترس خود را با توهین، تخریب و شایعه فرافکنی می‌کنند.
باشد بزنید، قلم فرسایی کنید و چیزهایی بنویسید که دون شان قلم است، اما با رویش ناگزیر جوانه‌ها چه می‌کنید؟
بپذیرید خداوند متعال در جایگاه حق و عدل نشسته است و بی پاسخ نمی‌ماند رفتار و کردارتان.
باید گفت آقای محمد دل قوی دار سحر نزدیک است و عوعوی عده‌ای …( کاش به قدر خودشان وقیح بودم و این جای خالی را پر می‌کردم) شما را نرنجاند که إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ.
دکتر آرمان رضایی

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11428
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما