• کد خبر: ۱۲۶۵۲
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۸ - : ۱۱:۳۴

وزیر نفت از اجرای دستور ریاست جمهوری استنکاف کرد

بیژن زنگنه وزیر نفت در دو هفته اخیر از اجرای حکم “هیات عالی گزینش ریاست جمهوری” مبنی بر برکناری دبیر فعلی هسته گزینش این وزارتخانه و معرفی فرد جدید، خودداری کرده است.

براساس جدیدترین اسناد رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، هیات عالی گزینش ریاست جمهوری طی نامه‌ای در تاریخ هفتم بهمن ماه به بیژن زنگنه وزیر نفت اعلام کرده که “فرزین مینو” صلاحیت ادامه فعالیت در هیات مرکزی گزینش وزارت نفت را ندارد و ضروری است که نسبت به معرفی فرد جایگزین وی اقدام شود.

با این حال وزیر نفت تاکنون در برابر اجرای این حکم ریاست جمهوری مقاومت کرده و از برکناری فرزین مینو از دبیری هسته مرکزی گزینش وزارت نفت و معرفی جایگزین وی، خودداری کرده است.

وزیر نفت تاکنون از اجرای دستور ریاست جمهوری خودداری کرده است

 

خودداری وزیر نفت از اجرای دستور ریاست جمهوری در حالیست که فرزین مینو، چندی پیش به عنوان معاون منابع انسانی وزارت نفت و دبیر هسته مرکزی گزینش این وزارتخانه، در جلسه‌ای رسمی الفاظ رکیکی درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کار برده است.

این اقدام باعث تعجب تمام شنوندگان شد که قاسم سلیمانی که خود را سربازِ مردم ایران می‌دانست و به خواستش بر سنگ قبرش نیز عبارتِ «سرباز قاسم سلیمانی» نقش بسته است؛ جز ایجاد آرامش و امنیت برای مردمش چه کرده که مورد چنین کینه‌ای از سوی برخی مقامات و دولتمردان قرار گرفته است. آن هم در شرایطی که هتاکان و حامیانِ وی در وزارت نفت زیر باد کولرها و بر روی مبل‌های خوش‌نشینِ خود؛ حقوق‌ها و مزایای آنچنانی می‌گرفتند و می‌گیرند و خود را قهرمانِ دور زدن تحریم و فروش نفت می‌نامند و در مقابل در همان زمان شهید حاج قاسم سلیمانی در بیابان‌های عراق و سوریه و… در حال دفاع از امنیت، جان و ناموس ایرانیان بود.

وااسفا از مظلومیتِ سربازِ در خاک خفتهِ مردم ایران که مقاماتی از دولت جمهوری اسلامی ایران در سطحِ معاون وزیر به او هتاکی و فحاشی می‌کنند و مقاماتی بالاتر در سطح وزیر نیز از این فحاشان و بددهنان، دفاع و حمایت می‌کنند.

معاون وزیر نفت با پیراهن یقه ۳ سانتی، ریش و ظاهری اصطلاحا ارزشی؛ به سربازِ در خاک خفته مردم ایران فحاشی می کند

در چنین شرایطی پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به نمایندگی از افکار عمومی مردم انقلابی ایران از وزارت نفت می‌خواهد نسبت به شفاف‌سازی موضوع اقدام و اعلام کند دلیل چنین حمایت‌هایی از فردِ فحاش به پاسدارِ مال و جان و ناموسِ مردم ایران چیست و اصولا قاسم سلیمانی چه هیزم تَری به برخی از “نفتی”ها، فروخته است که این چنین مورد خشم ‌و غضب قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=12652
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. پرپر گفت:

    سلام چطور می شود با این سایت همکاری کرد؟

  2. پرپر گفت:

    سلام چطور می شود با این سایت همکاری کرد؟ و اطلاعات فرستاد

دیدگاه شما