• کد خبر: ۱۲۷۴۹
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰ - : ۹:۵۷

آخرین آمار کرونا در جهان ۲۰ بهمن

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۴۲۴ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۱۴ هزار و ۵۹۳ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصاد سالم؛بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۰۶ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۴۶۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲میلیون و ۳۲۷ هزار و ۳۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۳۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۹ هزار و ۶۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۴۰۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۷۴ هزار و ۹۳۳ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۱ هزار و ۶۷۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۴۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۵ هزار و ۱۱۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۶ هزار و ۸۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۴۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۱ هزار و ۵۶۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ است.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۲۸۱، ۳ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۶۸۰، ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۴۸، ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹۱۴ و ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۷۳۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه با ۲ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۵۶ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۴۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۱۷ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۸۸، ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۶ و ۸ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۸۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=12749
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما