• کد خبر: ۱۳۱۶۲
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۹ - : ۱۲:۴۷

دستگیری اعضای باند ارتشا در شهرداری شیراز

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از انهدام یک باند رشا و ارتشا در شهرداری یکی از مناطق شیراز خبر داد.

به گزارش اقتصاد سالم؛سید مصطفی بحرینی گفت: در این اقدام تا کنون ۲ نفر از این باند بازداشت شده اند و دستور قضایی بازداشت سایر اعضای این باند نیز صادر و در روز‌های آتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره اینکه این باند رشا و ارتشا اقدام به صدور مجوز‌های ساخت و ساز غیر قانونی در برخی باغات می‌کردند، اظهارداشت: تنها در ۲ فقره از موارد بیش از ۱۰ میلیارد ریال وجوه غیر قانونی کشف شده است.

این مقام قضایی استان افزود: کشف این جرائم در حوزه مفساد اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد و این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است.

بحرینی اظهار داشت: برخورد قاطع، بدون اغماض و تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی در استان است و در این مسیر مسوولان قضایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: همه مجوز‌های صادره توسط این افراد تحت بررسی دقیق و کارشناسی قرار دارد و مجوز‌هایی که بر خلاف ضوابط و ناشی از اقدامات خلاف و مجرمانه صادر شده باشد ضمن تعقیب کیفری عوامل مرتبط، شرکا و معاونان، مطابق مقررات برای ابطال آن اقدام و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد و مسببان و عومل در چارچوب قانون مسئولیت جبران خسارات مادی را برعهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: مطابق مقررات، اطلاع رسانی از روند پیگیری این پرونده‌ها در دستور کار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=13162
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما