• کد خبر: ۱۴۱۴۸
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸ - : ۱۴:۳۹

هشدار پلیس آگاهی در مورد تورهای مسافرتی

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: عده‌ای سودجو و شیاد در روزهای پایانی سال اقدام به اجاره دفاتر و تاسیس آژانس‌های مسافرتی غیرمجاز در سطح شهر کرده و سپس از طریق ارسال پیامک یا تبلیغ در فضای مجازی، اعتماد مشتریان را به خود جلب می‌کنند.

به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ شهاب امینی افزود: افراد سودجو و شیاد در روزهای پایانی سال برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود، اقدام به اجاره دفاتر و تاسیس آژانس های مسافرتی غیر مجاز در سطح شهر کرده و سپس از طریق ارسال پیامک یا تبلیغ در فضای مجازی، اعتماد مشتریان را به خود جلب می کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه مجرمان پس از دریافت وجه، بلافاصله محل اجاره را ترک می کنند، افزود: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار می گیرند، معمولا پس از مراجعه به فرودگاه پی به بی اعتبار بودن بلیت ها برده و در نهایت متوجه می شوند که آژانس مربوطه وجود خارجی ندارد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: اعزام مسافران و گردشگران در ایام نوروز به شهرها و کشورهای مختلف تابع ضوابط تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان هواپیمایی کشور بوده و شهروندان عزیز باید برای عزیمت به مسافرت و تهیه بلیت به دفاتر و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز لازم از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارند، مراجعه کنند.

سرهنگ امینی از هموطنان خواست که از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک هویتی (گذرنامه، کارت ملی) به افرادی که با تبلیغات واهی، مدعی اعزام تورهای مسافرتی با هزینه های پایین هستند پرهیز کرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14148
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما