• کد خبر: ۱۴۸۳۰
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴ - : ۱۲:۱۲

استقبال از انصرافِ قالیباف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری

مخاطبان از اعلام محمدباقر قالیباف مبنی بر عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ استقبال کردند.

۲ روز پیش پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در گزارشی اختصاصی خبر داد که محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان “قلعه گنج” در استان کرمان از عدم ورود خود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده است.

رییس مجلس در سفر نوروزی چند روز اخیر خود به کرمان برای بازدید و آگاهی از مشکلات در جمع مردم شهرستان قلعه گنج حاضر شده و به گفت و گو با آنها پرداخته است.

طبق اخبار به دست آمده در این بازدید مردم شهر قلعه گنج با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود از “سعید محمد” فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان کاندیدایی که می تواند با توجه به سوابق سازندگی و اجرایی خود و همچنین روحیه فسادستیز، مشکلات آنها و مردم را حل کند، نام برده و در چنین شرایطی ورود قالیباف به انتخابات را باعث دغدغه دانسته اند.

رییس مجلس نیز در پاسخ به این خواستِ مردم عنوان کرده که “من به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ورود نکرده و کاندیدا نمی شوم” و شما محکم از کاندیدای خود حمایت کنید.

انتشار این گزارش در پایگاه خبری “اقتصاد سالم” با واکنش مثبت مخاطبان مواجه شده و آنها در تماس با این رسانه و همچنین ارسال پیام اظهار کردند که عدم ورود قالیباف به انتخابات باعث کمک به فرایندِ اجماع بر گزینه جهادی با روحیه فساد ستیز و عدالت طلب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14830
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما