• کد خبر: ۱۵۳۰۹
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۵ - : ۲۰:۱۹

تحلیل رادیو گفتگو از رفتار رسانه‌های معاند و فضای مجازی در قبال انتخابات ۱۴۰۰

شبکه رادیویی گفتگو در کنار سایر برنامه‌های خود در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، می‌کوشد تا به‌صورت روزانه در قالب دو مجله رادیویی، ضمن پایش فضای مجازی و رسانه‌های معاند فارسی‌زبان، ترفندها و سناریوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را در قبال انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و ششم شوراهای شهر و روستا معرفی و توصیف کند و از اهداف خصمانه انان سخن گوید.

به گزارش اقتصاد سالم، رادیو گفتگو در بطن مجله رادیویی «رویداد» و در بخشی با نام «ایستگاه ۱۴۰۰» فضای مجازی را در رویکرد به انتخابات خرداد ماه سال جاری هدف تحلیل قرار می‌دهد و خط‌مشی‌ها و موضع‌گیری‌های خصمانه را تبیین می‌‌نماید.

همچنین در مجله رادیویی «بدون خط‌خوردگی» و در بخش «رصدخانه انتخاباتی» نوع نگاه و شیوه‌ها و روش‌های رسانه‌های معاند علیه انتخابات ۱۴۰۰ بررسی می‌شود تا مخاطبان با تکنیک‌های رسانه‌ای معاندین برای کم اهمیت جلوه دادن انتخابات آشنایی یابند.
گفتنی است رویداد و بدون خط‌خوردگی همه هفته از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب در ساعات ۱۲ و ۱۹ به روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=15309
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما