• کد خبر: ۱۵۳۵۶
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۶ - : ۱۲:۱۷

سرانجام دو شهردار دستگیر شده

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت واقعی بلیت مترو بیشتر از نرخ های افزایشی مصوب شورا است، گفت:جهت رعایت شرایط اقتصادی شهروندان افزایش نرخ حداقلی در نظر گرفته شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران  درباره سرانجام پرونده دو شهردار دستگیر شده در پایتخت اظهارداشت: در حال حاضر دو شهردار منطقه ۲ و ۸ همچنان با قید وثیقه آزاد هستند و همچنان پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

وی افزود: این که گفته می شود مهناز استقامتی و حسن رحمانی دو شهردار منطقه ۲ و ۸ به محل کار بازگشته اند صحت ندارد و هر دو شهرداری منطقه اکنون با سرپرست اداره می شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: افزایش نرخ بر اساس مصوبه شورا و تأئید وزارت کشور و فرمانداری است. همه ساله افزایش نرخ صورت می گیرد و امسال علیرغم افزایش چشمگیر تورم، افزایش نرخ کرایه ها به صورت حداقلی در نظر گرفته شد.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: نرخ واقعی بلیت مترو و اتوبوس بسیار بیشتر از میزان افزایش یافته است و جهت رعایت شرایط اقتصادی شهروندان افزایش نرخ حداقلی در نظر گرفته شد و این درحالی است که درآمد حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا کاهش یافته و هزینه ها چند برابر شده است.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=15356
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما