• کد خبر: ۱۶۴۸۶
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۳ - : ۱۵:۲۱

عباس آخوندی: از طبقه متوسط جامعه هستم + عکسِ منزل

عباس آخوندی _ وزیر راه و مسکن دولت اول حسن روحانی _ اخیرا اظهار کرده که “من از طبقه متوسط جامعه هستم”.
این در حالی ست که تنها در یک قلم عکس منزل مسکونی یا به عبارت بهتر “عمارتِ اعیانی” ایشان نشان می دهد که به کدام طبقه اجتماعی تعلق دارد.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به شوخی گرفتن شعورِ مردم و در اصطلاحِ خودمانی، “ابله” فرض کردن مردم بدترین توهین و بی احترامی به آنها از سوی سیاستمداران یک جامعه است.

با این حال متاسفانه در ایران با سیاستمدارانی روبرو هستیم که مستقیم در چشم مردم نگاه کرده و به آنها دروغ می گویند و درواقع مردم را “ابله” فرض می کنند.

به نظر می رسد یکی از این سیاستمداران، عباس آخوندی، وزیر راه و مسکن دولت اول حسن روحانی ست که البته باجناقِ حجت الاسلام ناطق نوری نیز هست.

عباس آخوندی: من از طبقه متوسط جامعه هستم

وی روز گذشته در پاسخ به برخی شائبه ها درباره سودِ کلان وی از ریزشِ تاریخی بورس در سال گذشته (۱۳۹۹)، اظهار کرده است:” ما در ایران با پدیده بی اخلاقی گسترده‌ مواجه هستیم. من اصلا خرید و فروش بورسی نداشتم و متاسفانه در وضعیت بد اخلاقی قرار داریم و شایعاتی را در این باره به من نسبت می‌دهند”.

آخوندی اما در ادامه صحبتهایش گفته است:” من از طبقه متوسط (جامعه) هستم، نه بنگاه‌داری می‌کنم و نه ثروت عظیمی دارم، دفتری به غیر از دفتر دانشکده ندارم”.

آخوندی در حال پاسخگویی به خبرنگاران

اما به فاصله کوتاهی پس از آنکه وزیر پیشین راه و مسکن؛ خود را متعلق به طبقه متوسط جامعه نامید، یک کانال تلگرامی تصویری از منزل آخوندی را منتشر کرد که به یک “عمارت” و خانه اعیانی شبیه است تا آپارتمانی متعلق به طبقه متوسط در ایران.

در این شرایط از آقای آخوندی می پرسیم دُمِ خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!؟

این در حالی ست که مدتی ست برخی رسانه ها نیز “رپرتاژ”هایی برای ترویج افکار عباس آخوندی منتشر می کنند که البته کاری پرهزینه است و مطمئنا از عهده طبقه متوسط جامعه بر نمی آید.

آخوندی در حالی در سخنرانی ها و مقالاتِ خود از “حقوقِ مردم” می گوید که در دوران وزارت برخورد نامناسبی با خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی داشت و حتی در یک مورد با برخوردِ فیزیکی، میکروفن یک زن خبرنگار را به زمین پرت کرد

به آقای آخوندی توصیه می کنم به جای سخنرانی و مقاله نویسی برای مثلا ارائه راهکار برای حل مشکلات، به مردم و شعور مردم احترام بگذارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=16486
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. rahmat گفت:

    کجایند بخارائی ها

دیدگاه شما