• کد خبر: ۱۶۹۶۷
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۰ - : ۱۳:۴۵

“خدا فلانی رو شناخت که بهش شاخ نداد”

در توصیفِ کسی که ظرفیتِ رسیدن به جایی و کسبِ قدرت را ندارد و البته پیش از رسیدن به جا و مقامی نیز برای مردم شاخ و شانه می کشد می گویند:” خدا فلانی را شناخت که به او شاخ نداد”.

مرضیه حسینی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، صادق خرازی _ دبیر کل حزب اصلاح طلب نمایِ ندای ایرانیان _ که به تازگی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ شده در جواب خبرنگاری که می پرسد “بچه های شما کجا هستند؟” با لحن تندی می گوید « مسائل شخصیِ من به کسی ربطی ندارد!».

این «کسی» که مورد خطاب آقای خرازی ست، ما مردم هستیم! همان مردمی که ایشان قرار است رئیس جمهور شان باشند، مردمی که به زعم ایشان حق ندارند بدانند فرزندانِ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، کجا و چطور زندگی می کنند و از چه امکانات و احیانا “رانت” هایی، بهره برده و می برند؟!

صادق خرازی در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد فرزندانش در داخل یا خارج ایران هستند، جیبِ داخلی کتش را نشان داده و می گوید “الان تو جیبِ من هستند”

آقای خرازی! شمایی که غوره نشده مویز شده‌اید، شمایی که هنوز به کرسی ریاست جمهوری نرسیده، اینطور با مردم تندی می کنید و از آنها طلبکارید، اگر بر این مسند تکیه بزنید و قدرت را قبضه کنید، با مردم چه خواهید کرد و چگونه سخن خواهید گفت!؟ این بود نتیجه تمام شعارهای تان درباره آزادی و حقِّ مردم برای دانستن و…!؟

دبیرکل حزب ندای ایرانیان پیش از این با رهبریِ محمد خاتمی در جبهه اصلاحات، مخالفت کرده بود

آقای صادق خرازی! وقتی تصمیم گرفته اید رئیس جمهور شوید، معنایش این است که دیگر جا و مکان فرزندانتان امری شخصی نیست که از گفتنش طفره بروید و براشوبید! این حق مردم است که شما را بشناسند تا بدانند به چه کسی قرار است رای بدهند.

مسئولیت و وظیفه شما در قبال این حق، شفاف سازی در خصوص فعالیت های گذشته، حال و زندگی تان است.

صادق خرازی با “ظاهر” های مختلفی در اجتماع ظاهر می شود

این امری بدیهی است و جای تعجب است که شما که خود را رجل سیاسی می دانید چطور از این نکته آگاه نبوده و مردم را نامحروم دانسته و به تندی با آنها صحبت می کنید.

رفتار شما مصداقِ این است که “خدا فلانی را شناخت که به او شاخ نداد”.

ضمنا از این به بعد یا شعارِ اصلاح طلبی و دانستن حقِّ مردم است، ندهید یا رفتارتان را متناسب با اینگونه شعارها؛ تنظیم کنید.

اظهارات صادق خرازی را در فیلم زیر را ببینید:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=16967
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما