• کد خبر: ۱۷۱۰۶
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱ - : ۱۶:۲۴
آقای جهانگیری معاونِ اول پاسخ دهید

مافیایی بزرگتر از ۵۵۵ نفر با ۱۰ میلیارد دلار تخلف هم، وجود دارد!؟

معاون اول رییس جمهور مدعی شده که اصلاح طلبان می خواهند “مانع افتادن شهر به دست مافیا شوند”؛ اما آیا مافیایی بزرگتر از ۵۵۵ نفری که مجموعا ۱۰ میلیارد دلار تخلف در پروندهِ ارز جهانگیری (۴۲۰۰ تومانی) داشته اند، وجود دارد یا خواهد داشت!؟

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، شب گذشته (جمعه) اسحاق جهانگیری در شبکه اجتماعی کلاب هاوس میزبان تعدادی از همفکران و خبرنگاران بود تا همچون دیگر صحبتهایش، با قهرمان سازی از خود و دیگر دولتمردان از دستاوردهای دولتِ تدبیر و امید بگوید.

در این نشستِ مجازی جهانگیری در بخشی از صحبتهایش گفت:” هیچ راهی جز رای دادن برای اصلاح امور نداریم؛ اگر راه دیگری داشتیم که از طریق آن بتوانیم اصلاحات کنیم و شهر را حفظ کنیم و شهر را به مافیا واگذار نکنیم، خب کار دیگری می کردیم”.

دیشب در حالی معاون اولِ دولت تدبیر و امید از احتمال خروجِ “شهر” (بخوانید قدرت) از دست اصلاح طلبان و افتادن آن به دستِ “مافیا” (بخوانید هر کس و گروهی به جز خودشان) ابراز نگرانی کرده که اخیرا سرپرست دادسرای مبارزه با جرائم اقتصادی اعلام کرد:” بیش از ۱۲۴۸ فقره پرونده در خصوص دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی تشکیل شده که عده‌ای به‌رغم دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی، سوءاستفاده‌هایی از این ارز‌های دولتی انجام داده بودند”.

به گفته رضا نجفی “۵۵۵ نفر در این پرونده‌ها دستگیر شده‌اند که ارزش مالی این پرونده‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار بوده است”.

اسحاق جهانگیری رقبایش را “مافیا” می خواند اما نمی گوید برادرش مهدی جهانگیری به دلیل کدام جرائم اقتصادی دستگیر و به زندان محکوم شد

در این شرایط از اسحاق جهانگیری باید پرسید جنابِ معاونِ اول! مردم را هالو فرض کرده اید یا خودتان هالو هستید!؟

دولتی که آنقدر سرمایه دار صِفَت، بی دغدغه و نا امانت دار نسبت به بیت المال و مالِ مردم است که تنها در یک پرونده “۵۵۵ نفر با مجموع تخلفِ ۱۰ میلیارد دلار” به خاطر تخلف و رانت خواری در استفاده از ارز یارانه ایِ موسوم به ۴۲۰۰ تومانی یا همان ارز جهانگیری اش؛ دستگیر و بازداشت شده اند، از نظر شما “معصوم و پاک” است و رقبای این دولت “ننهِ فولاد زره و مافیا”!؟

باید گفت هر تصوری که نسبت به مردمِ فهیم، نجیب و بزرگ ایران و قدرت درک و شعور آنها دارید که چنین با آنها سخن می گویید؛ شایسته خودتان و هم فکران و همکارانِ خودتان است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=17106
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. سلام گفت:

    مافیا خود دولت اصلاحاته. ترس اینها از لباس راه راه و محاکمه شدن به خاطر کثافت کاری ها شونه…

دیدگاه شما