• کد خبر: ۱۷۹۶۱
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳ - : ۱۳:۴۳
یک کاندیدا:

برخورد دوگانه و تبعیض آمیز با نامزدان ریاست جمهوری کاملا آشکار است

رئیس “مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران” و یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ در جمع خبرنگاران در وزارت کشور اظهار کرد: درصورت تایید اینجانب سهم مشارکت زنان را افزایش خواهم داد. در دولت من این قشر از جامعه نقش اساسی را خواهند داشت و بطور مشخص اختیارات را به نهادهای عمومی تخصصی مجرب در قالب سمن‌ها واگذار خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، علیرضا رجایی افزود: در دولت من اقوام و ادیان نقش ویژه دارند. هموطنان مقیم خارج از کشور نیز برای استیفای حقوق و رایزنی‌های جهانی حرف اول را می زنند و عملاً به عنوان شهروند دیپلماسی نقش سازنده ای برای دیگر هموطنان خواهند داشت. ایرانِ جهان شمول با نقش بهره‌وری مبتنی بر خردمردمی رخت عمل بخود می پوشاند.

وی بیان کرد: معاون اول دولت من خانم دکتر اقبال نیا خواعد بود که امداد رسان بیماران سرطانی است.

رجایی همچنین با انتقاد از روند ثبت نام در وزارت کشور گفت: در فرایند ثبت نام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری تبعیض آشکار وجود داشت. هر نامزد طبق اعلام وزارت کشور حق دارد که یک نفر را به همراه خود در محل ثبت نام بیاورد اما از ورود همسر بنده که سنبل توجه اینجانب به خانواده بود، ممانعت به عمل آمد. این وضعیت در حالی رخ داد که در همین امروز تعدادی از نامزدان با خانواده و همراهانشان وارد سالن شدند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=17961
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما