• کد خبر: ۱۷۹۸۷
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴ - : ۹:۳۰

تبریک مدیرعامل شرکت مس برای قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون

دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون برای چهارمین سال پی‌درپی در پیامی دستیابی به این عنوان غرورآفرین را به مردم عزیز شهرستان ورزقان، بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تبریک گفت.

 به گزارش اقتصاد سالم؛متن کامل این پیام به این شرح است:

به نام خدا

«دستیابی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان برای چهارمین سال پی‌درپی به عنوان قهرمانی، موجب شادی مردم عزیز استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان شد.
این موفقیت بیانگر بنیان‌گذاشتن راه درست حمایت از ورزش و عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی شرکت مس در مناطق تولیدی است که در حال حاضر هم در استان کرمان و هم در استان آذربایجان شرقی در اوج پویایی و بالندگی  قرار دارد.
بدون شک، قهرمانی این تیم برای چهارمین سال پی‌درپی رکوردی بی‌نظیر در تاریخ فوتسال کشور است.
اینجانب قهرمانی غرورآفرین این تیم را، که همراه با غیرت و تعصب بود، به دلاورمردان تیم فوتسال مس سونگون، خانواده‌های گرانقدر و گرامی‌شان، کادر فنی و مدیریتی، مردم عزیز شهرستان ورزقان و خانواده بزرگ و تلاشگر صنعت مس تبریک می‌گویم و از پروردگار تداوم پیروزی و موفقیت‌های ورزشکاران صنعت مس و درخشش بیشتر آن‌ها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواستارم.»

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=17987
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما