• کد خبر: ۲۰۳۹۴
  • ۱۴۰۰-۰۳-۳۱ - : ۱۶:۳۶

سلام بر ابراهیم

محمدحسین ترکمن در پیامی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد سالم؛در متن پیام ترکمن آمده است:

(وَعَهِدْنَا إِلَى إِبْرَاهِیمَ وَإِسْمَاعِیلَ أَنْ طَهِّرَا بَیْتِیَ لِلطَّائِفِینَ وَالْعَاکِفِینَ وَالرُّکَّعِ السُّجُودِ.)
سوره بقره آیه ۱۲۵

برادر عزیزم، فرزند راستین انقلاب اسلامی، رشدیافته در مامن ایرانیان خراسان حضرت رضا(ع)، سید عزیز، سلام علیکم؛
خدا قوت؛ مثل بسیاری از آن‌ها که این ایام همچون روز و شب‌های جبهه در کشکولی، میمک، چزابه، قلاویزان، ارتفاعات شاخ‌شمیران، مجنون و … چشم‌هایشان خواب را بر خود حرام کرده بودند و دست بر ماشه، تک تیراندازهای دفاع از انقلاب و ایران عزیز بودند، ما نیز با چنین انگیزه ای بیدار بودیم و بیداری این روزها و رنج مبارزه برای حضور و انتخاب اصلح، جسم‌هایمان را سخت آزرد. وقتی نمی توانستم نفس بکشم و سوزش سینه را حس می‌کردم، باز هم چشم‌ها را باز نگه می‌داشتم. این شب‌ها، یاد آن شب‌ها افتادم! چطور شب‌های اول بهار به دل سیروان زده می‌شد تا به اوج شاخ شمیران برسیم. هر قدمی برمی‌داشتیم تیر و تانک و گلوله و نفوذ و نفوذ و نفوذ…!
از گلوله و ترکش خمپاره و موشک‌های هوا به زمین جام بردیم و اما امان از نفوذ که چقدر از آن ضربه خوردیم. شهدا بال گشودند و آسمانی شدند و جاودان و خوش به سعادتشان که ندیدند سایه ی شوم نفوذ چقدر آسمان این وطن را تاریک و تار کرد.
من از برخی چهره ها که در این سالها ملت را دوشیدند و بردند و خوردند و بر نام انقلاب و شهدا خدشه هایی جدی وارد کردند بسیار واهمه دارم. من از آنها که در دولت « علی برکت الله » سرمایه های ملت که مهمترینش اعتماد مردم بود را به غارت خیانت بردند، هراس دارم!
اما این هراس اکنون دو چندان شده است!
اگر آن روزها بردند سند غارتشان کمتر به نام انقلاب می خورد و حداقل مردم عملکرد آنها را در تطابق با انقلاب نمی دیدند اما اکنون که دولتی با شعارهای کاملا انقلابی و مطابق آرمانهای شهدا بر سر کار آمده است، حضور این جنایتکاران که دزدان انقلاب هستند، شرایط را بسیار تهدیدآمیز کرده است.
برخی از همین دزدان انقلاب، این ایام بوی کباب را شنیدند و به ستادهای متعددی که به نام حمایت از شما تشکیل شده بود، رخنه کردند و حکم گرفتند. اما اینها کجا و شعارها و اهداف شما کجا؟ خداوند به شما خیر دهد که از ابتدا گفتید مستقل آمده اید تا وام دار گروهها و جریانها نشوید. این استقلال شما موجب آن شد که بسیاری شما را فرشته نجات وضعیت بحرانی فعلی بدانند و خانه هایشان را ستادهای شما قرار دهند. اما خلوص آن مادر شهیدی که بر سر در خانه ی محقرش نوشته بود ستاد مستقل سید ابراهیم رئیسی را خیلی نداشته و ندارند. کاش می شد شناسنامه برخی از همین یقه سفیدهای حزب باد را که با ماشینهای میلیاردی و ویلاهای چند میلیاردی برای شما که نه، برای آینده سیاسی و اقتصادی خویش، سفره دوخته بودند دید که جای مهر شرکت در انتخابات را هم در مواردی نداشته و ندارند.
سید عزیز؛ بخش قابل توجهی از این جماعت اصلاحاتی-اعتدالی به دوستان خود هم رحم نکردند تا منافعشان خط برندارد! ما که هکراهی را از حبیب آموخته ایم زبانم لال آخر خط را گفتیم که در این جماعت اعتدالی یاری حبیب گونه نمی بینیم!
سید عزیز؛
مبادا احد انقلاب را به علت عطوفتی که در فرزندان زهرای رضیه مستتر است به غنیمت برندگان حاجب‌الدوله واگذار کنید. اگر در این شرایط سخت که جان مردم به لطف تدابیر خالی از تدبیر! به لب رسیده اغماض و مصلحت و ائتلاف و سهم دهی مد نظر قرار گیرد جگر حمزه انقلاب به دندان هندهای جگرخوار خواهد رسید و دستهای جعفرهای آن به تیغ کینه گرفتار خواهد شد. شما دیدید و صد البته ابراهیم وار بتهای فسادی را که از طبری ها تا اخوان حضرات ساخته شده بود، به خوبی شکستید، اما داستان این جماعت سفره شناس و نمک‌نشناس، محدود و معدود نیستند و هر جا رایحه قدرت را بو بکشند اسبهایشان برای دست یافتن به آن چهار نعل خواهند تاخت.
سید عزیز؛ من نگاهم محدود به چارچوب خیالی اصلاح و اصول و … نیست، مصلحت و مقتضیات را می فهمم اما در عین حال می دانم در این برهه مقدمات تشکیل دولت، مطالبات نامعقول و نامشروع و نامقبول فراوانی بر شما عرضه خواهد شد. دوستی می گفت در برخی ستادها یقه دیپلماتیهای فراوانی با لباسهایی که چند ده میلیون هزینه شان بود در صف خیالی کباب مقام ایستاده بودند.
شما را از زاویه ای که می شناسیم اهل تسلیم شدن به این جماعت نیستید.
می گویند با یک تفکر نمی شود مملکت را اداره کرد حال آنکه در سی و اندی سال مقدرات مملکت در دستان خودشان و دوستانشان دست به دست می گشته و اکنون که زمان تشکیل دولت انقلابی است و وقتی نوبت به نیروهای آرمانگرا در مسئولیت می رسد نعره می زنند که با یک تفکر مملکت را نمی شود اداره کرد. کسی نیست بپرسد شما که به بابامدرسه ها هم در دوران مدیریت رحم نکردید با چه رویی چنین گزافه‌هایی می‌گویند خدا می‌داند!

سید بزرگوار؛
امروز هم پای نفوذ و اصحاب زبیر پشت درها منتظر است. نفوذ یعنی همان اندیشه ای که پیچ شل کن اراده ها بود و هست، همان اندیشه ای که دلار از از ۳ به ۳۰ هزار کشاند و قیمت ویلایش را به چند صد میلیارد! همان که به دنبال نان و نام است و میز خدمت را ارابه ی قدرت و تجمل و تفرعن می خواهد! نفوذ فقط دری اصفهانی در تیم مذاکره کننده نیست!
رئیس السادات عزیز؛
من از رژه برخی چهره ها که معلوم نیست بر چه مبنایی در ستادهای منسوب به شما حکم گرفته اند، متحیرم!!
من از این جماعت که سابقه ی سوء مدیریتهای پیشینشان بر اصحاب اصیل انقلاب واضح است، برای آینده ی شما و آینده ی انقلاب هراس دارم!
از چهره های زبیر مسلکی که سیما و سیرتشان به غایت با انقلاب و آرمانهایش مغایرت دارد و اکنون دندانهای طمعشان تیز شده است، بیم دارم!
می توان صدای دهل سهم خواهی را از برخی ستادها و اطرافیان شنید. حتما ستادها آیینه دولت شما نیستند اما افسوس که در این میان، پدرخوانده هایی نانجیب هستند که شما را رها نکنند و امید این ملت را در مبارزه با فساد بخواهند به دره ی یاس بکشانند.
خدا را شاکریم که جوانان ولایی، مبدع، خوش فکر و از السابقون انقلاب در این صف کرامت هستند که جز به فرمان ولایت نیستند و خود را جز وام دار خون شهدا و این مردم عزیز نمی دانند و می توانند به واسطه ی همین حریت شما را در عبور از بحر بحرانها یاری نمایند. این نیروها جز به انقلاب و سعادت مردم نمی اندیشند و پیروان حرم دار و سربدار فرمانده دست جدای خویشند.
این نسل سرداران بی نام و نشان با شمایند که خود را علمدار خمینی و خامنه ای میدانند تا در فوج یاران آخرالزمانی امام عصر(عج) یاری گر شما و دولت کرامتتان باشند. امید پیران خون داده و خون جگر خورده ی انقلاب آن است که دست یاری این قبیله قبله مطالبه همراهی با شما را پاسخ بگیرد تا ریشه های فساد را با توفیق پروردگار قطع نمایند.
امروز روح سردار دل‌ها و خون پاکش در کالبد و رگ‌های میلیون‌ها ایرانی به غلیان رسیده و امیدوارند سردار و سپهدار نجات این ملک از چنگال فساد و تبعیض باشید.

برادرتان- محمدحسین ترکمن

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=20394
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما