• کد خبر: ۲۰۳۹۱
  • ۱۴۰۰-۰۳-۳۱ - : ۱۶:۳۱

پیام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به رئیسی

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد سالم؛ در پیام مسعود زریبافان آمده است:
بسمه تعالی

اللهم انا نرغب الیک فی دوله الکریمه تعز بها السلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و انقلاب گونه فردی شخیص از سلاله ی پاک امامان معصوم را در فرآیندی مردم‌سالارانه انتخاب و با این حرکت خود مشتی محکم بر دهان بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی زد.
انتخاب شایسته شما توسط مردم بصیر و نجیب کشورمان حرکتی در جهت ایجاد دولت کریمه و اتصال به دولت موعود حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی در این عرصه بر اساس تکلیف و کاملا بی ادعا از مدت‌ها قبل از رقابت‌های انتخاباتی وارد میدان شده و وظیفه انقلابی خود را در این زمان خطیر تا پیروزی نهایی انجام داد و به این امر مباهات می نماید.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی حمایت تامً و تمامِ خود از جنابعالی که فردی حکیم و فرزانه و متصف به عدالت هستید را در جهت انجام هر چه بهتر وظیفه در کسوت ریاست دولت و در جهت خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی اعلام می نماید و در این راستا موفقیت شما را در پناه آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در چارچوب منویّات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای از درگاه خداوند متعال خواستار است.

امید که با درایت و مدیریت خوب جنابعالی ، مردم رنج دیده از ضعف‌ها و کم لطفی های حادث شده توسط دولت‌های قبل ، طعم شیرین خدمت و عزت و کرامت را با دستان شما و بر مبنای سیره ی حکومتی علوی بچشند و درک کنند و همچنین امیدواریم که با تلاش های مجدانه ی دولت کریمه جنابعالی شاهد بهبود وضعیت مادی و معنوی مردم عزیز کشورمان و افزایش امید و نشاط و اعتماد در میان آنان باشیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=20391
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما