• کد خبر: ۲۱۸۲۶
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۴ - : ۱۲:۱۳
/اختصاصی/

کارخانهِ دولتی عاملِ انتشار اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس است

اطلاعات رسیده نشان می دهد یک کارخانه ی بزرگ دولتی عاملِ تولید و انتشار اخبار تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی در رسانه ها و کانالهای خبری، است

در دنیای امروز رقابت و منازعه سیاستمداران و اصحاب قدرت و ثروت به سطح رسانه ها کشیده شده و این افراد می کوشند از “رسانه”، برای تخریب رقیب خود و جهت دهیِ به ذهنیتِ افکار عمومی و تصمیم گیران، استفاده کنند.

در همین زمینه اسناد و اطلاعات رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم” فاش می کند که یک کارخانه بزرگ صنعتی_معدنی که مدیریت آن با دولت است، در حالِ تامینِ مالی و مدیریتِ انتشارِ اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی است.

نکته مهم و کلیدی در این رابطه این است که از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم در حدودِ یک سال اخیر، برخی نمایندگان مجلس اسناد زیادی درباره ی وجودِ فسادِ مالی در همین کارخانه بزرگ دولتی با گردش مالی هزاران میلیارد تومانی، منتشر کرده و با افشاگری در این رابطه؛ خواستار برخورد وزیر صنعت با متخلفان و عزل مدیرعامل این کارخانه دولتی شده اند.

در چنین شرایطی اسناد رسیده به “اقتصاد سالم” نشان می دهد که عواملِ این کارخانه بزرگ دولتی که وظیفه ی تولید محتوی و انتشار اخبار تبلیغاتی برای مثبت نشان دادن عملکردِ مدیریت این کارخانه را بر عهده دارند؛ همزمان عملیاتِ تولید اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و همچنین “محمدباقر قالیباف” رییس قوه مقننه و ارسال این اخبار به رسانه ها و کانال های خبری و پرداخت وجه نقد به رسانه ها برای انتشار این اخبار را؛ مدیریت می کنند!

اسناد رسیده گویای آن است که عواملِ وابسته به این کارخانه ی دولتی؛ اخبار تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و رییس آن، تولید و با پرداختِ وجه نقد به صورتِ کارت به کارت به رسانه ها و کانال های خبریِ متعدد و مختلف؛ در این رسانه ها منتشر کرده اند. از جمله اخبارِ منتشره، خبری درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بر ضدِّ محمدباقر قالیباف رییس مجلس است.

تخریبِ مجلس به دلیلِ افشایِ فساد در کارخانه ی دولتی!؟

در این شرایط مشخص نیست این کارخانه بزرگ صنعتی_معدنی با اطلاعِ دولت مشغولِ جنگِ روانی و تخریبِ رسانه ای بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی ست یا اینکه مدیران این کارخانه دولتی به صورتِ “خودسر” و برای تلافیِ افشاگری های نمایندگانِ مجلس از فساد مالی در این کارخانه دولتی؛ پولِ مردم و بیت المال را خرجِ تخریبِ قوه مقننه ی کشور می کنند!

به زودی اسناد و جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=21826
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما