• کد خبر: ۲۱۸۴۷
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۵ - : ۱۰:۳۰
تریبونِ خبرگزاری فارس در اختیارِ عضو ستادِ روحانی قرار گرفت:

زیر سوال بردنِ قرارگاه خاتم و تهدیدِ رییس جمهورِ منتخب

فردی به نام “رضا نوشادی” که تمام پُست های خود در صنعت نفت را مدیون خوش رقصی در شاخه جوانان ستاد روحانی در دوره انتخابات ریاست جمهوری ست؛ اخیرا با انتشار یادداشتی در “خبرگزاری فارس”، با زیر سوال بردنِ جایگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، پیامی تهدیدآمیز نیز برای رییس جمهور منتخب ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، رضا نوشادی در شرکت های مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز اروندان و پروژه کیش بوده و البته به دلیل سومدیریت، از سمتهای خود عزل شده است.

وی در سِمَت مهندسی پروژه یادآوران با اتخاذِ تصمیم غلط، جلوی فاز تولید زودهنگام از میدان یادآوران را گرفت که باعثِ وارد آمدنِ میلیون ها دلار ضرر به کشور شد. پرونده ی وی در این رابطه در بازرسی نفت وجود دارد ولی به دلیل خوش رقصی های نوشادی برای دولت روحانی، مسکوت نگه داشته شده است.

رضا نوشادی با توجه به تخلفاتش برای ایجاد حاشیه ی امن، خود را فردی امنیتی در نفت معرفی کرده و مدعی ارتباطات امنیتی ست که البته کذب بوده و در همین رابطه به او تذکر داده شده است.

وی در هر پروژه ای که بوده از یک سو به دلیل تصمیمات غلط و از سوی دیگر به دلیل نوعِ شخصیت و رفتارهای زشت و زننده و دور از شان یک مدیر در جمهوری اسلامی، بیشتر از یک سال دوام نیاورده و متوسط عمر هر سِمَتَش کمتر از ۹ ماه است.

به عنوان مثال وی در همین دولت تدبیر و امید، مجری پروژه “گوره به جاسک” شد که به دلیل همین رفتار ها و خسارت به پروژه، به سرعت عزل شد.

همچنین وی به همراه فرد دیگری به شرکت نفت و گاز اروندان رفتند، یکی مدیرعامل و دیگری مدیر مهندسی و ساختمان شد، که در آنجا هم باعث افت پروژه های تولیدی کشور شده و از سمت خود عزل شد.

“نوشادی” عناد بسیاری با نیروهای های مذهبی و ولایتمدار دارد بگونه ای که در هر سمتی که در این دولت بوده، نیروهای ارزشی را تنزل درجه داده به نوعی که تا ۸ سال نتوانند ارتقاء پیدا کنند.

با این حال نامبرده با وجود کارنامه بسیار ضعیف خود، مورد حمایت تیم سیاسی دولت بوده که اعتراضات زیادی را در بدنه ی صنعت نفت برانگیخته است.

وی با وجود چنین سوابقی به دلیل خدماتش در ستاد انتخاباتی روحانی، توسط دولت تدبیر و امید به عنوان مدیر نمونه نیز معرفی شد!

“رضا نوشادی” با این سابقه جزو افرادی از دولت فعلی بودند که برای حفظ موقعیتِ خود، هم در شورای ائتلاف و هم در ستاد آیت الله رئیسی نفوذ کرده بودند.

نامبرده این بار بدون اینکه حتی همکاران نزدیکش او را قبول داشته باشند، خود را صدای همکارانِ صنعت نفت معرفی کرده! و با انتشارِ یادداشتی در خبرگزاری فارس با عنوانِ “وزیر نفت دولت سیزدهم باید استراتژیست نفتی باشد نه یک پیمانکار”، به بیان ویژگی هایی که وزیر نفت بعدی باید داشته باشد، پرداخته و به صورت غیر مستقیم رئیس جمهور منتخب را تهدید کرده که باید به نظراتِ او در انتخاب وزیر جدید توجه کند! وی همچنین جایگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را زیر سوال برده است.

در این میان اما نکته ی عجیب و تاسف برانگیز، انتشار یادداشتِ چنین فردی در “خبرگزاری فارس” است، که جزو رسانه های انقلابی و ارزشی محسوب می شود.

در این شرایط مشخص نیست که چرا “خبرگزاری فارس” تریبون خود را در اختیارِ فردِ مشکل داری همچون “رضا نوشادی” قرار داده تا وی از این تریبون به تخریبِ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه و تهدید رئیس جمهور منتخب بپردازد!؟

امیدواریم خبرگزاری فارس اشتباه خود را جبران و در این رابطه شفاف سازی کند.

به زودی جزئیات بیشتری درباره ی گذشته ی “رضا نوشادی” و برخی بستگان وی، منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=21847
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حداد گفت:

    سلام حکم از معاون وزیر نفت و مدیرعامل ملی گاز گرفت به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

  2. غریب گفت:

    سلام من در مورد گزارش رضا نوشادی می خواستم بدانم ایشان با کدام قانون مدیرعامل یک شرکت خصوصی در شیراز است .

دیدگاه شما