• کد خبر: ۲۳۱۴۳
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۴ - : ۷:۵۷

بازداشت ۲ کارمند شهرداری گناوه به اتهام تخلف مالی

دادستان بوشهر گفت: ۲ کارمند شهرداری گناوه به اتهام تخلفات مالی بازداشت ‌و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.

به گزارش اقتصاد سالم؛علی حسن‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران باتأکید بر مقابله با فساد در تمام لایحه‌های جامعه اظهار داشت: مبارزه با فساد در اولویت برنامه دستگاه قضا قرار دارد که در این راستا اقدامات لازم بدون اغماض انجام می‌شود.

دادستان بوشهر از شناسایی تخلف مالی در شهرداری گناوه خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۲ کارمند شهرداری گناوه به سبب تخلفات مالی دستگیر و بازداشت شد.

وی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند افزود: افراد یاد شده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری مناسب برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.

حسن‌پور مقابله با فساد در دستگاه‌ها مورد توجه ویژه قرار داد بیان کرد: در راستای عدالت و برخورد با عوامل و ریشه‌های فساد، مبارزه با این جرایم در هر سطحی اولویت برنامه دستگاه قضا است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=23143
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما