• کد خبر: ۲۳۹۸۲
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۶ - : ۱۲:۲۶

تعطیلی میادین میوه و تره بار در روز‌های تاسوعا و عاشورا

روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار تهران اعلام کرد: میادین میوه و تره بار تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.

به گزارش اقتصاد سالم؛روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) به شهروندان تهرانی و شیفتگان و عاشقان حضرت ابا عبداالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، اعلام کرد: به منظور مشارکت و همراهی کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران در سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، تمامی این  مراکز مطابق روال سنوات گذشته روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۷ و ۲۸ مرداد مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تعطیل هستند.

روابط عمومی این سازمان با اعلام اینکه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران در روز جمعه ۲۹ مرداد تا ساعت یک ظهر، باز و آماده خدمات‌رسانی به عموم مراجعه‌کنندگان هستند، از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به این مراکز، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=23982
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما