• کد خبر: ۲۴۴۰۸
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۲ - : ۸:۱۵

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و گروه یک آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛قاسم نوده فراهانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

  وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری‌های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی افزود: عده‌ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جا‌های شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند علاوه بر این‌ها گروه یک اصناف همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند بنابراین در مرحله اول اولویت ما گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهم‌تر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت کرد.

  وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحد‌هایی مواجه شوند که دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=24408
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما