• کد خبر: ۲۶۸۵۲
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۶ - : ۱۰:۴۹
به دنبال افشاگری "اقتصاد سالم"

مدیرعامل فولاد مبارکه برکنار شد

به دنبال افشاگری رسانه ها از عملکرد مدیریت فولاد مبارکه اصفهان، حمیدرضا عظیمیان از سمت خود برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در یک سال اخیر رسانه های منتقد و ضدِّفساد گزارش هایی درباره ی عملکرد مدیریت فولاد مبارکه اصفهان منتشر کردند.

  1. در جدیدترین مورد نیز “اقتصاد سالم” حدود دو هفته پیش در گزارشی اعلام کرد که “اسناد رسیده نشان می دهد که آژانس تبلیغاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان عاملِ انتشار اخبار تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه مقننه؛ در رسانه ها و کانالهای خبری مختلف است!”.

اسناد رسیده به “اقتصاد سالم” نشان می داد که آژانس تبلیغاتی ای که وظیفه ی “انتشار اخبار تبلیغاتی برای مثبت نشان دادن عملکردِ مدیریتِ شرکت فولاد مبارکه اصفهان” را بر عهده دارد؛ همزمان عملیاتِ “انتشار اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و به ویژه محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه در رسانه ها و کانال های خبری مختلف و متعدد” را، مدیریت می کند!

اسناد موجود نشان می داد که این آژانس تبلیغاتی؛ در اِزای انتشار اخبار تخریبی بر ضدِّ رئیس و مجلس شورای اسلامی در رسانه ها و کانال های خبری مختلف؛ به آنها وجه نقد به صورتِ کارت به کارت در شبکه ی بانکی شتاب؛ پرداخت می کند!

این وضعیت در حالی بود که در حدود یک سال و نیم اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله موسوی لارگانی _ عضو هیات رئیسه مجلس _ مدارک و مستندات زیادی از فساد و تخلفات مالی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان منتشر کرده و خواستار برخورد دولت وقت (تدبیر و امید) با این مسئله و عزل مدیرعامل این شرکت دولتی شده بودند.

در چنین شرایطی امروز خبر رسید که حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان از سمت خود عزل و محمدیاسر طیب نیا جایگزین وی شده است.

به این ترتیب سیدرضا فاطمی امین _ وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت _ گام اول را برای مبارزه با فساد برداشت.

 

حمیدرضا عظیمیان

طیب نیا پیش از این عضو هیات مدیره، معاون خرید و معاون معادن فولاد مبارکه بوده است.

طیب نیا فعالیت کاری خود را از ذوب آهن اصفهان شروع کرده و یک ذوب آهنی محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=26852
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حسین گفت:

    شرکت های اقماری فولاد هرمزگان و بازنشسته های فولاد مبارکه که سالهاست خون فولاد هرمزگانو تو شیشه کردن محل فساد و تخلفه.کاش یکی رسیدگی کنه

دیدگاه شما