• کد خبر: ۲۷۳۵۴
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۲ - : ۱۴:۴۱

پاسخ ذوب آهن اصفهان به یک خبر

شرکت ذوب آهن اصفهان در پاسخ به خبر “ذوب آهن اصفهان عابر بانکِ نیروهای ضدِّ نظام شده است”، جوابیه ای ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، متن پاسخ شرکت ذوب آهن اصفهان به خبر یاد شده به شرح زیر است که عینا و بدون هیچ تغییری منتشر می شود:”

با عنایت به درج مطلبی با عنوان «ذوب آهن اصفهان عابر بانک…»، در آن پایگاه اطلاع رسانی در تاریخ ۱۱ مهرماه سال جاری، ترتیبی اتخاذ گردد که جوابیه مربوطه طبق قانون مطبوعات و رسانه در همان محل منتشر شود.

مطلب مذکور مملو از اتهامات فاقد سند است و اشکالات آن بر همگان واضح و روشن می باشد، اما جهت تنویر افکار عمومی و احترام به مقام والا و شامخ جامعه ایثارگری که متاسفانه در این مطلب، توسط نگارنده دستاویز توهین و افترا به ذوب آهن اصفهان قرار گرفته اند، مطالب زیر عنوان می گردد:

در بخش اول مطلب مذکور آمده است که ذوب آهن اصفهان به جای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز بر رونق تولید به اسپانسر احزاب منحله تبدیل شده است. همین عبارت کذب، نشان دهنده کمترین شناخت نگارنده نسبت به این مجتمع عظیم صنعتی است. ذوب آهن اصفهان به فرمان مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی لبیک گفت و با تولید ریل ملی، موجب رکورد شکنی در توسعه خط آهن کشور در سال گذشته شد و بدین ترتیب می توان این صنعت را در اوج مشکلات ناشی از تحریم ، بحران آب ، قطعی برق و … طلایه دار حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست.

موفقیت بزرگ تولید ریل که با مدیریت مهندس منصور یزدی زاده به تولید انبوه رسید و بدون این تولیدات عملاً انجام پروژه های خط آهن کشور متوقف می شد، یکی از مهمترین اقدامات صنعت کشور در خنثی سازی اثر تحریم محسوب می شود که بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است،

اما رسالت ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات مورد نیاز کشور ، تامین نیازهای داخلی و توسعه صادرات جهت تامین بخشی از نیازهای ارزی کشور که مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفت ، دستاورد بزرگ دیگری را نیز در زمان مدیریت مهندس یزدی زاده حاصل کرد و این شرکت در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار از زیان انباشته خارج و به سوددهی رسید تا مزد مجاهدت های تلاشگران خود را به خوبی دریافت کرده باشد. هر چند برخی نگرش های بدبینانه تمام این دستاورد مهم را به افزایش نرخ ارز مربوط دانستند اما یک بررسی ساده نشان می دهد که طی دو دهه گذشته بارها شاهد نوسانات شدید ارزی بودیم اماهیچ گاه شرایط تولید و صادرات ذوب آهن اصفهان به گونه ای نبود که تهدید افزایش نرخ ارز تبدیل به فرصتی برای رونق بخشیدن به تولیدملی و بهبود اوضاع این صنعت مهم کشور شود، ضمن اینکه ذوب آهن اصفهان به دلیل روش تولید ، از یارانه انرژی برخوردار نیست و مواد اولیه و انرژی مورد نیاز خود را با قیمت های جهانی تهیه می کند که در نتیجه افزایش نرخ ارز ، موجب افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت بیش از سایر واحدهای فولادی کشور می گردد.

در بخش دیگر این مطلب، افترای حمایت احزاب منحله، تندروی اصلاح طلب و رسانه های آنها مطرح شده است که بهترین پاسخگو به این اتهام مضحک، خود رسانه ها و خبرنگاران هستند.

ذوب آهن اصفهان که دارای بزرگترین مجموعه ایثارگری در بین صنایع کشور است همواره طی سالیان گذشته، از هر گونه عمل و هزینه ای که شائبه گرایش حزبی و تمایلات سیاسی باشد دوری کرده و تنها در مسیر منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزشهای والای اسلامی و ملی همچون دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گام برداشته است و در این مسیر همواره پیشتاز صنایع کشور محسوب می شود، همچنان که این شرکت میزبان برگزاری یکی از باشکوه ترین مراسم صبحگاه نظامی جهت بزرگداشت دفاع مقدس و کانون تجلیل از ایثارگران منطقه است.

در خصوص رسانه ها نیز، عملکرد شفاف و بدون حاشیه این شرکت در حمایت از رسانه ها و خبرنگاران پرتلاش کشور، به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ، در محافل گوناگون به عنوان یک الگو و نمونه شفاف ، حرفه ای و سالم مطرح شده است به گونه ای که هیچ یک از بدخواهان این صنعت و نظام اسلامی نتوانسته اند خدشه ای به آن وارد نمایند.

همچنین در مطلب مذکور از مهندس یزدی زاده به عنوان یکی از مدیران ارشد دوره ریاست جمهوری آقای روحانی نامبرده شده که سخیف بودن این اتهام، اساساً نشان دهنده خصومت نگارنده با شخصی است که تمام مدارج پیشرفت کاری خود را در این مجتمع عظیم صنعتی طی کرده و گویی حذف ایشان مد نظر قرار دارد و نه بیان معضلات و مشکلات که رسالت رسانه است. آیا مدیریت و فعالیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اتهام است؟. خوشبختانه نگرش دولت مردمی آقای رئیسی از نگاه های حذفی ، پوپولیستی و غیر کارشناسی که در مطلب اقتصاد سالم موج می زند به دور است.

اما تاسف بار ترین اتهام این مطلب، حذف پرسنل ایثارگر ، رزمنده و جانباز توسط مدیریت ذوب آهن و شخص مهندس یزدی زاده که خود افتخار ایثارگری دارد، است و باز هم نشان دهنده بیگانگی کامل نگارنده اقتصاد سالم با فضای مشحون از فرهنگ ایثار و شهادت این مجتمع عظیم صنعتی است.

سبقه درخشان و بی نظیر ذوب آهن اصفهان در دفاع مقدس و جایگاه والای جامعه ایثارگری ذوب آهن که منجر به ایجاد واحدی با عنوان امور شهدا، جانبازان و ایثارگران شده تا رسیدگی به امور این جامعه به بهترین نحو انجام شود همگی شرایطی فراهم نموده که ذوب آهن در این زمینه زبانزد عام و خاص باشد.

علاوه بر آن عملکرد مهندس یزدی زاده در خصوص جامعه ایثارگری این شرکت به خوبی نشان دهنده کذب بودن تمام اتهامات مطلب مذکور است به گونه ای که از سال ۱۳۹۷ با آغاز مدیریت ایشان رضایت جامعه ایثارگری ذوب آهن اصفهان در نظرسنجی ها افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

اجرای کلیه قوانین و مقررات ایثارگری جهت ۱۶ هزار و ۶۲۷ نفر جامعه ایثارگری این شرکت، بازدید از خانواده های معظم شهداء ،جانبازان و ایثارگران شرکت که تنها ۴۲۹ مورد در ۴ ماهه ابتدای امسال صورت گرفته و با تاکید مدیرعامل شرکت ، در سال ۹۹ و سال جاری ، علاوه بر استان اصفهان ، در استان کرمان از ۱۸ خانواده شهید مدافع حرم وهمچنین استان چهارمحال و بختیاری از ۷ خانواده شهید مدافع حرم بازدید انجام شد، در کنار این موارد ، بسیاری از مدیران حوزه منابع انسانی ذوب آهن و از جمله بالاترین مقام این حوزه، خود از جامعه ایثارگری هستند و لذا عملاً با تاکیدات مدیرعامل ذوب آهن ، شرایط به گونه ای برنامه ریزی شده که اساساً امکان تضییع حق هیچ یک از اعضای بزرگوار این جامعه فراهم نباشد.

گفتنی است از ابتدای فعالیت مدیر عامل کنونی ، دهها انتصاب و ارتقاء در سمت های مدیریتی ، سرپرستی و کارشناسی جهت خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران انجام شد که شاهدی بر کذب بودن ادعاهای رسانه اقتصاد سالم است.

ضمناً در بخشی از مطلب این رسانه به نوشتن طومار به مسئولین کشور توسط جامعه ایثارگری ذوب آهن اشاره شده که کذب محض است و طومار مذکور توسط تعدادی از کارگران ذوب آهن اصفهان به جهت مسئله ای صنفی در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل تهیه گردید که خوشبختانه این طرح نیز در دولت مردمی فعلی تایید شد.

در پایان شایان ذکر است که این شرکت دامن رسانه های موثر ، مستقل و وزین کشور را از هر گونه تهمت زنی و سیاه نمایی پاک می داند، اما به هر طریق در بین این رسانه های موثر ، متاسفانه مواردی نادر نیز به جهت منافع شخصی و یا حمایت از منافع افرادی خاص، بدون هیچ گونه مدرک و سندی اقدام به تخریب چهره های موثر صنعت و اقتصاد کشور می کنند و گویی فضا را برای اتهام زنی و باج خواهی مناسب دیده اند که البته ره به جایی نخواهند برد”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27354
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محسن گفت:

    سلام اگر آقای یزدی زاده شجاعت دارد با نماینده های ایثارگران ذوب آهن طی جلسه ای با حضور نماینده وزیر محترم جناب آقای عبدالملکی برگزار شود تا به همه ثابت شود ایشان چه فسادی دارند

  2. صادق گفت:

    سلام بنده خودم جانباز کارخانه هستم از این مدیر ضد نظام دعوت میکنم که مرد باشد و بیایند تا در مقابل رسانه ها تا عزیزان کارگر بفهمند که چه کسی مدیریت آنها را عهده دار شد . تو را به خون شهدا پیگیری کنید نگذارید پیشکسوتان این انقلاب و نظام به فراموشی سپرده شوند . این مطلب هم ضرب المثل کی میگه ماست من ترشه . مرد باشه بیاد به سوالات ما پاسخ دهد

  3. حسینی عبدالله گفت:

    سلام فرزند شهید هستم
    سه سوال از این آقای یزدی زاده می کنم همینجا جواب بدهند

    ۱. آقای احمد اکبری که ۵ درصد جانبازی دارند و با رانت به این پست رسیده اند بیش از ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می کند، بجز پاداش ها در قالب حق الجلسه که تا پارسال دو تا پرفراژ برای ایشان صادر می شد، حال با جانباز قطع نخاع ۷۰٪ کارخانه که ۴ میلیون تومان دریافت می کند و دنبال منافع شخصی خودش هست. آیا این عدالت است؟ چه جوابی دارند

    ۲. ریلی که مانور می دهد تا الان چقدر تولید داشته؟

    ۳. چرا در خصوص طرح های توسعه ای اش هیچ خروجی نداشته چرا به کسی پاسخگو نیست؟ اگر واقعا ایشان انتقاد پذیر هستند به این سه سوال پاسخ دهند.
    من منتظر جوابم

  4. خالداسلامبولی گفت:

    سلام
    آقایانی که سنگ فرزندان شهدا را به سینه میزنید، ببینید آقای دکتر آ. که رئیس بیمارستان … است و فرزند شهید و منصوب به خانواده ایثارگری است چه میزان تخلف و رانت برای خودش ایجاد کرده است.
    فردی که وابسته به گروه اصلاحات بوده و هست و با لیست اصلاحات کاندید نمایندگی مجلس شد و حالا با تغییر ۱۸۰درجه خودش‌را به آقای دکتر رئیسی و آقای دکتر قالیباف منصوب میکند و می‌گوید آقای دکتر رییسی رئیس جمهور محترم، دنبال ارتقای ایشان در وزارت بهداشت و حوزه ریاست جمهوری هستند.
    رانتهای ‌وی در‌ شهرداری ‌اصفهان و زد و بندهای وی برهمه آشکار است.
    من به عزیزان ایثارگر توصیه میکنم ابتدا از داخل مجموعه خودتان شروع به پاکسازی کنید تا کسی با انتصاب خودش به جامعه ایثارگری دنبال پاک کردن لکه ننگ اصلاح طلبی اش نباشد. بعد بروید سراغ آقای یزدی زاده و آقای ‌محسنی.
    از وب سایت انتظار می‌رود گزارش ‌تخلفات و رانتها و غیره آقای دکتر آ. را نیز بررسی و افشا کند تا اگر توانسته در بدنه دولت ضدفساد آقای رئیسی یا در مجلس نفوذ کند، جلو او گرفته شود.

  5. حقگو گفت:

    اگر دم از حمایت از ایثارگران می زنید چرا جانباز دفاع مقدس که معاون روابط عمومی هستند را عزل کرده اید؟ مگر ایشان برند ذوب آهن اصفهان را در مطبوعات و رسانه های کشور بُلد نکردند؟
    پایه گذار این مواردی که به اسم خودتان ثبت می کنید جناب مرادیان است.

    شما هرچه دارید از ایشان است

  6. نادر گفت:

    من یک ذوب آهنی هستم.
    از این مدیرعامل که اینقدر ادعا میکنه و این جوابیه را داده بپرسید: آقای اسفندمند کیست؟
    آقای اسفندمند همه کاره ی شماست. دست راست شماست.
    آقای اسفندمند همه ی ذوب آهن را نوکر خودش حساب میکنه.
    آقای اسفندمند یک تلفنچی بوده توی بخش خودش, الان شده رئیس همه.
    آقای اسفندمند کیه؟ جواب من را بدهید…
    من توی کارخونه دارم زحمت میکشم, جون میدم و تلاش میکنم, جواب من را بدهید…

  7. شایان بهفرد گفت:

    دوستان, من اخیرا شنیدم که آقای مدیرعامل در ادامه تخلفات خودش تخلفی رو هم در بخشی بنام آگلومراسیون در ذوب آهن انجام داده… زمینی رو فروخته به یه بنده خدایی, آیا این صحت داره؟ آقای مدیرعامل بیاد جواب بده زمین کی رو فروخته؟؟ برای چی داخل ذوب آهن زمین فروخته به کسی؟

  8. کاظم گفت:

    سلام عرض شد
    بعنوان فردی که سالهای زیادی هست که در بورس فعالیت میکنه, برام جالب بود که آقای یزدی زاده گفتند ذوب آهن از زیان دهی خارج شده, خداوکیلی خجالت نمیکشید اینهمه دروغ پشت دروغ نوشتید؟ اینها ببخشید ولی همه چرت و پرته, ذوب آهن اگر از زیان دهی خارج شده بخاطر افزایش سرسام آور قیمت محصولات فولادی هست!!! این حاشیه سودی بوده که ذوب آهن تونسته باهاش از زیاندهی خارج بشه نه تلاش های یزدی زاده.
    اینقدر دروغ نمایی نکنید خواهشا.متشکر

  9. سالار گفت:

    متاسفانه جوابیه ای که ذوب اهن ارائه کرده, ناشی از نا آگاهی و کم تجربگی و نا پختگی نویسنده است. اگر نویسنده مدیر عامل باشه که واقعا خیلی فاجعه آمیزه, اگر نویسنده مدیر روابط عمومی باشه که معلومه که ایشون رسانه رو نمیشناسه, مردم رو نمیشناسه , خانواده شهدا را نمیشناسه, یک آدمیست کم سواد بی تجربه و نادان.
    وقتیکه به عینه داریم میبینیم خیلی از پرسنل ناراضی هستند, و درواقع تشکل های کارگری داره صورت میگیره برای نظام طبقه بندی و حق و حقوق کارگران رو نمیدن, و بعد میان سیاه نمایی میکنن, وقتیکه میرن امام جمعه های مختلف رو میارن توی ذوب اهن, اینها سیاه نماییه.
    این که میگن مراسم برای دفاع مقدس برگزار کردیم و بهترین برنامه رو تو سالهای گذشته برگذار کردیم اینا همه برای گول زدن افراد عادی و ساده هست, وظیفه شما چیز دیگست اقای گرامی, مراسم دفاع مقدس را برادران بسیج ذوب آهن انجام میدهند, نه مدیرعامل!
    مدیر عامل البته میاد میشینه اونجا فقط پزشو میده!
    حقیقتا کدوم کاری رو مدیرعامل برای دفاع مقدس انجام داده؟ کدوم ایثارگری رو انجام داده؟
    اخیرا شنیده ایم و شنیده ها حاکی از این است که متاسفانه یکی از خدوم ترین و بهترین پرسنل ذوب اهن , که البته ایثارگر هم هستند رو ایشون از کار برکنار کرده. آیا این نشان از ضعف این مدیر عامل هست یا قدرتش؟
    مدیرعاملی که اینقدر ضعیفه نمیتونه در مقابل یک کارمند, یک زحمتکش, حرف منطقی را بشنوه , و دست به اخراج یا تنبیه های خیلی وحشتناک میزنه, این کجاش جایگاه درستیه؟ و سیاه نمایی در این جوابیه کرده …
    اون جوابیه واقعا دور از انتظاره …
    واقعا تشکر میکنم از سایت اقتصاد سالم و امیدوارم و انشالله سندهایی که درخصوص ایثارگران , مسائل مالی کارخانه و … وجود داره را نشان بدهند تا ببینند مردم و پرسنل زحمتکش ذوب اهن ببینند که چه دروغ گویی ها و یاوه گویی هایی رو توی اون جوابیه که دادند ما مشاهده میکنیم.به امید آینده ای روشن و بدون فساد و رانت.

  10. سالار گفت:

    من یک خبرنگار هستم, خیلی متاسفم برای ذوب اهن و مسئولین ذوب اهن که آمده اند یک جوابیه بسیار خنده داری رو به رسانه ها ارائه کردند, و در جواب مطالب بسیار ارزشمند سایت شما که فرمودید مستندات دارید و انشاالله در روزهای آینده نشان مردم بدهید و این افراد را محکوم بکنه.
    ما انتظار داریم یک دادگاهی تشکیل بشه و به تخلفات بسیار سنگین مدیرعامل ذوب اهن اصفهان و باندش از جمله اسفندمند که یک آدمی بوده کم سواد و همه تو ذوب اهن میشناختنش و گروه های مختلفی رو هم با رابطه گرفته و حکومت ذوب اهن بدست ایشون داره اداره میشه, اون دادگاه بیاد رسیدگی کنه, تخلفات آقای اسفندمند رو بعنوان رئیس دفتر مدیرعامل, و خود اقای مدیر عامل و باندش رو.
    و واقعا نیایند این چنین جواب خنده داری رو در جواب مطالب مستحکم و مستند این سایت ارائه بکنند.

  11. مجید گفت:

    سلام.
    رانت، پارتی بازی، اکبری، بهرامی، ایرانپور، پویش ساخت
    تمام

  12. مراد ایزدخواه گفت:

    بجای عملکرد صحیح و حرفه ای، کادر مدیریت وقت خودش رو صرف چکار هایی می‌کند

  13. ابوالفضل اسماعیلی گفت:

    با سلام
    حجم کذب قابل توجه بود

  14. منیره طاهریان گفت:

    با عوض شدن دولت انتظار داشتیم بجای پرداختن به حواشی و این حرفا های بیخود، کادر حرفه ای رو تثبیت و بکارگیری کنه

  15. علی اصفهانی گفت:

    سلام
    معلوم شد رسانه شما جزو رسانه های زرد است و صرفا جهت افزایش تعداد کار بران هر دروغی را انتشار میدهد

  16. کاوه گفت:

    این نظرات چقدر شبیه هم هستند و از فرد خاصی حمایت می کنند

  17. فروزش گفت:

    واقعن متاسفم که عده ای منافع شخصی خودشون را به ذوب آهن ترجیح میدن و هر چند در ظاهر به مهندس یزدی زاده جسارت اما در واقع دارن شخصیت واقعی خودشون را به نمایش می گذارن

  18. مهرداد افضلی گفت:

    با سلام از شما و سایت اقتصاد سالم که با تنویز افکار عمومی باعث پرداختن به مسائل مهم کشور می‌شده. ذوب آهن و کارگران و متخصصین این شرکت لوکوموتیو اقتصاد فولادی کشور است ولی متاسفانه مدیرعامل فعلی انسانی متکبر و خودرای می باشد.
    سوال این جاست چه اقدامی در جهت تکریم کارگران انجام داده اند.
    به کارگران بی محلی میکنند و تعداد زیادی از کارکنان خوب را تبعید ب جاهای بد می کنند.
    ایشان جز باند بازی کاری انجام ندادند و ما از دولت مردمی و شایسته آقای رییسی خواستاریم مدیری مردمی را جایگزین کرده تا ذوب آهنگ همچون قبل مسیر توسعه کشور را طی کند.

  19. فرزانه گفت:

    انگار عده ای فراموش کردند که مهندس یزدی زاده چه خدماتی به خانواده ذوب آهن ارائه داد. الان همه کارگران ذوب آهن با همه وجود ایشون را دوست دارن . پس برای منافع شخص تیشه به ریشه ذوب آهن نزنید

  20. المیرا حسین‌زاده گفت:

    من یک خبرنگارم.
    برای مسئولین ذوب آهن متأسفم. ما انتظار داریم دادگاهی تشکیل شده و به تخلفات عدیده مدیرعامل رسیدگی کند.
    اسفند مند و باندی که اطراف مدیرعامل هستند تا جایی که بنده میدانم چنبره زده اند رو بیت المال و سو مدیریتشان برای همه مشهوده

  21. امیر بیاتی گفت:

    اسفند مند که یک تلفنچی بوده شده همه کاره.
    همه ذوب آهن را زیر دست خودش نگه داشته و زور میگه

  22. علی دایی گفت:

    نظر و نقد وقتی خوب است که سازنده و مستند باشه
    درست نیست که با آبروی اشخاص بازی کنیم و بدوک مدرک تهمت بزنیم
    شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان سرچشمه و مادر صنایع ایران، از سیاست های کلی تبعیت میکند و با داشتن ۱۵۰۰۰نیروی کار مستقیم و ایجاد هزاران شغل غیرمستقیم و مرتبط با خود به هیچ عنوان وابسته به یک شخص خاص نیست.
    به عنوان یک ذوب آهنی خدمت شما عرض میکنم که با حضور جناب آقای یزدی‌زاده به عنوان مدیرعامل ذوب آهن ، این شرکت در همه زمینه‌ها از جمله رفاه و سطح زندگی و شغلی کارکنان تغییرات ملموسی داشته است.
    یادمون باشه که حساب هر شخص با دیگری جداست، اگر به رفتار و عملکرد آقای اسفندمند نقد و ایرادی داریم نباید به پای مدیرعامل بنویسیم.

    در ضمن همه ما میدانیم که شما هیچ مدرک و سندی ندارید چون اگر داشتید تا الان هزار بار رو کرده بودید 😄

  23. ناصر گفت:

    خود آقای یزدی زاده ایثارگرند
    اینها بیشتر به تهمت شبیه هستند

  24. قیصر روم گفت:

    لطفا مشکلات شخصی خود را در رسانه ها در بوق و کرنا نکنید
    این درست نیست
    مهندس یزدی زاده انسال با شرافتی هستند
    لطفا منصف باشیم

  25. مریم بانو گفت:

    سلام . من خودم فرزند شهیدهستم و در این کارخانه مشغول هستم

    لطفا با این اخبار پوچ با آبروی شهدا و ذوب‌آهن بازی نکنید

    ازتون خواهش میکنم

  26. احمد گفت:

    اسفندمند 😃😃😃😃

  27. شاه سلطان حسین گفت:

    لطفا حساب آقای یزدی زاده و آقای اسفندمند را از هم جدا بدانید

    مهندس یزدی‌زاده خوش‌فکرترین مدیر تاریخ ذوب‌آهن هستند

  28. علی گفت:

    درود بر مهندس یزدی زاده مهربان و خوش فکر

    در بهبوهه فعلی ما بیشتر به آرامش نیاز داریم تا این اخبار
    بیایید با هم مهربان باشیم

  29. احمد رضا عابدزاده گفت:

    در عملکرد ضعیف و بسیار بد آقای اسفند مند شکی نیست
    اما مهندس یزدی زاده را عشق است

  30. صادق گفت:

    انصاف را رعایت کنیم
    ذوب آهن عابر بانک کارگران و اصفهان است
    اگر این کارخانه نبود هزاران نفر بیکار بودند
    لطفا این اخبار دلسرد کننده را منتشر نکنید

  31. خبرنگار آزاد گفت:

    انتشار چنین اخباری اشتباه است
    به نظر بنده اگر سندی دارید باید ارائه کنید
    در غیر این صورت فقط به اعتبار خبرگزاری خودتون لطمه میزنید

    بنده به عنوان یک خبرنگار آزاد خدمتتون عرض میکنم که سالهاست در حق ذوب آهن ظلم شده.
    – از بازپس گیری معادن از این شرکت
    – محروم کردن این شرکت از سنگ آهن داخلی و خام فروشی آن به کشورهای ثالث
    – ندادن یارانه انرژی به این شرکت عظیم صنعتی
    – ندادن سهمیه و حق‌آبه این شرکت از زاینده رود
    – تهمت و افترا و سهم‌خواهی مسئولین شهرستان لنجان از این شرکت
    – و …

    بخدا حق چنین شرکت‌های مادر نیست که مورد این حجمه‌های سنگین قرار بگیرند
    چطور انتظار داریم که کشورمان در کورس و رقابت با سایر کشورها و شرکت‌های فولادی دوام بیاره.

    در حال حاضر حدود ۵۰۰ فرزند شهید در کارخانه ذوب آهن اصفهان فعالیت دارند و این کارخانه نزدیک به ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده، چطور ما میتونیم اونو متهم کنیم که از ضد انقلاب حمایت می‌کنه ؟!!!!!

    لطفا با آبروی هم بازی نکنیم و از هم حمایت کنیم و همدیگه رو دوست داشته باشیم
    یا حق

  32. Sara گفت:

    شهدا و خانواده‌های آنها را برای حزبی خاص مصادره نکنیم
    شهدا در روی مین رفتن مسابقه میدادند . چپ و راست ندارد
    اهداف سیاسی خود را آغشته به خون شهدا نکنید

  33. خبرنگار گفت:

    مهندس یزدی زاده به حق مدیرعامل شایسته ای هستند و رضایت بالای پرسنل گواه است.
    با قاطعیت اعلام می کنم ایشان خود از ایثارگران هستند.
    عملکرد مهندس یزدی زاده در خصوص جامعه ایثارگری این شرکت به خوبی نشان دهنده کذب بودن تمام اتهامات مطلب این پایگاه خبری است.
    متاسفانه مدیرمسئول پایگاه خبری اقتصاد سالم بازیچه دست شده است.

  34. علی گفت:

    سلام و عرض ادب فرزند شهید کارخانه هستم از این که این آقا فاسد است شکی نیست مهم پیگیری است که تخلفات ایشان بررسی شود نه اینکه عوض شوند عوض کردن آدم ها کاری ندارد من می گویم آقای عبدالمللکی وزیر محترم باید طبق گزارش ها و مستندات ایشان را به دادگاه بفرستد تا درس عبرتی برای مدیران باشد نه اینکه ایشان را جابجا کنند این هنر نیست . وقتی آقای وزیر در مجلس پشت تریبون فریاد می‌زند من با کسی تعارف ندارم پس بسم الله شروع کنید .

  35. پیرو ولایت گفت:

    اگر مطالب کذب این رسانه موجب ضربه به ذوب آهن شود و این شرکت مدیر لایقی همچون مهندس یزدی زاده را از دست بدهد ، هم نویسنده و هم تحریک کننده در مقابل خون شهدا و کارگران این شرکت مسئولند .

  36. منصوری گفت:

    به تخلفات کوروش اسفندمند رسیدگی کنید.ممنون

دیدگاه شما