• کد خبر: ۲۷۸۰۶
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۰ - : ۱۰:۱۸

پاسخ “امیرحسین نادری” به یک خبر

در پی انتشار خبری با عنوان “مردِ ۵۰۰ میلیون تومانی به دنبال تصاحبِ ذوب آهن اصفهان است”، امیرحسین نادری، معاون مالی سابق فولاد مبارکه اصفهان جوابیه ای در این رابطه ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، متن این جوابیه به شرح زیر است:”
با سلام، در پی انتشار مطلبی در خصوص اینجانب در مورخه ۱۴/۷/۱۴۰۰، جوابیه مربوطه حضورتان ارسال میگردد؛ لذا مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در همان محل مطلب مذکور درج گردد.

انجام مأموریت های اداری و میزان حق مأموریت در سازمانها و شرکتهای بزرگی چون فولاد مبارکه بر اساس دستورالعمل های مصوب هیأت مدیره و با دستور مستقیم مدیرعامل محترم شرکت صورت می گیرد و تمامی مراحل اجرای آن تحت نظارت دقیق دستگاههای ناظر درون و برون سازمانی قرار داشته و امری بدیهی در تمام سطوح شرکت است.

نتایج و دستاوردهای حاصله از انجام این مأموریت ها به تفصیل در گزارش های مربوطه به طور شفاف منعکس شده و در عملیات مالی و ارزی شرکت کاملا ملموس و مشهود است.

فلذا استفاده از عبارات موهن و نامناسبی چون «خوشگذرانی» و «ریخت و پاش» و امثالهم توسط آن رسانه، مصداق عوام فریبی و نشر اکاذیب و توهین به درک مخاطبین خواهد بود.

همچنین تجمیع حق مأموریت های چندساله و تبدیل آن به نرخ امروز ارز، امری غیرمعمول و غیرمنصفانه می باشد.

در پایان، اینجانب حق پیگیری قانونی اتهامات و اکاذیب مطرح شده از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می داند.

امیرحسین نادری”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27806
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. اقتصاد سالم گفت:

    اتهامات و اکاذیب مطرح شده توسط این پایگاه خبری نشان دهنده موهن بودن مدیر مسئول و مصداق بارز عوام فریبی است.
    به نظر می رسد “مجید معتمدی” مدیر مسئول پایگاه خبری اقتصاد سالم سعی دارد با حمله به مدیران شایسته کشور و نشر اکاذیب ، توهین و افترا به دیگران بیشتر خود را مطرح نماید.

  2. یک روشنگر گفت:

    شما به قصد اخاذی و یا جلب مخاطب این خبرها را منتشر می کنید

    لطفا آبروی فرد و خانواده را محل درآمد خود نکنید

    سابقه شما مشخص است آقای کافه نشین!

    شهامت دارید چاپ کنید

  3. دوستار صنعت کشور گفت:

    باسلام
    نشر اراجیفی از طرف مدیر مسئول اقتصاد سالم قطعا از حمایت ها و پشت گرمی های افرادی که حضور آقای نادری برای آنها باعث به خطر افتادن جایگاههای نابحق نشسته آنها می شود نشات گرفته و این افراد که در سیت هیات مدیره فولاد مبارکه و معاونت با رانت و رابطه ای نشسته اند و کسی جز جوانبخت نیست و همچنین سایر ایادی آن.
    از ایمیدرو نیز باید سئوال کرد چرا و با چه سبقه ای ایشان در هیات مدیره ابقا شد.

  4. رحمت اله گفت:

    با سلام و ادب
    دفاع متین، محکم و منطقی بود و مهمتر اینکه شخصیت آقای نادری برای همگان هویدا است که فردی پاکدست و کاری و با تقوا هستند.

  5. ایرج گفت:

    واقعا” جای تاسف دارد که سایتی به اصطلاح مدافع اقتصاد سالم !! میباشد ، ماموریت های قانونی و خارجی یک فرد شریف چون دکتر نادری را ، که در چهار چوب وظایف قانونی و محوله ، و طی سالیان دراز و طبق مقررات در فولاد مبارکه اصفهان ، انجام داده است ، به درستی یا به غلط بدست آورده و با یک ضرب و تقسیم معمولی و تبدیل دلار به ریال به نرخ روز ، به اصطلاح به کشف مهم میلیاردی می رسند !! و بعنوان خبر مهم با آب و تاب تمام و تیتر درشت چاپ میکند تا به زعم خودشان خدمتی کرده باشند یا نانی بدست آورده باشند !؟ پس برادر عزیز برای اینکه مردم یا خواندگان سایت شما به خطا و به اشتباه نیفتند ، ؟! بهتر است حالا که به ماموریت قانونی عنوان سوء استفاده میدهید !! پس اسمی هم برای سوءاستفاده کلان اقتصادی پیدا کنید !!

  6. ایرج گفت:

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت که او را نمیشناسم
    برادر عزیز چرا کامنت اینجانب در مورخ ۱۰ آبان، در خصوص ماموریت های جناب آقای دکتر نادری را تائید نفرموده و حذف کرده اید؟! م
    معمولا” سایت ها سخنان زشت و رکیک را حذف میکنند نه دیدگاه های منطقی را؟!
    مگر شما ننوشته اید کامنت مخاطبان دیدگاه سایت نمیباشد و لیکن با گزینشی عمل کردن و تائید بعضی و رد بعض ، دیگر ، در واقع و به اصطلاح معروف حرف خودتان را به کرسی نشانده اید
    اگر چه بعضی از دیگاه های مخالفان را بنا بر مصلحتی در سایت منعکس بفرمائید ، لذا جای تعجب است که سایتی که مدعی اقتصاد سالم است ، ماموریت های فردی شناخته شده و پاکدست و مدیر و مدبر چون دکتر نادری را که برای امور محوله ، در چهار چوب مقررات طی سالیان خدمت شایسته در فولاد مبارکه انجام داده اند ، همه را به درستی و یا به غلط بدست آورده و با یک ضرب و تقسیم معمولی و تبدیل دلار به ریال به نرخ روز ، به عنوان کشف میلیاردی سوء استفاده ، با آب و تاب تمام و تیتر درشت در سایتتان به خورد مخاطبانتان میدهید
    اگر چه همه فهیم هستند و امروز مردم عادی هم میفهمند هر کجا صحبت از انجام ماموریت باشد حتما” حساب و کتاب و مقرراتی در کار بوده است ، بخصوص در شرکتی قانونمندب مانند فولاد مبارکه این حرفها جائی ندارد ، آیا این اعمال کمک به اقتصاد سالم است !! یا سیاسی کاری به قصد نان ؟!! نمیدانم انشاءالله نظرتان خیر است و در روش هایتان تجدید نظر میکنید ، و لیکن اگر ماموریت از دیگاه شما سوء استفاده است ؟! باید در فرهنگ لغت کلمه ای هم برای سوء استفاده های هزاران میلیاردی پیدا کنید تا مخاطبان شما بهتر ، حقیقت را تمیز دهند و به اشتباه نیفتند
    برادر عزیز و گرامی به جای ، های و هو زیاد در سایتتان ، در زمینه های مختلف اقتصاد کشور ، نقاط ضعف و قوت آن را ، با کارشناسان مختلف مطرح و تحلیل نمائید تا شاید مورد استفاده مسئولین محترم هم قرار گیرد انشاءالله
    لذا تقاضا دارد این کامنت را که مجددا” میگذارم و محتوای آن همان کامنت قبلی است تائید فرموده و حذف نفرمائید با تشکر

  7. اصفهان گفت:

    امیر حسین نادری با سوءاستفاده از نام مقدس بسیج و سو استفاده از عواطف انقلابی دائما در حال رانت خواری است
    از تور جهانگردی دور اروپا تحت عنوان ماموریت تا اسب ۸ میلیارد تومانی فرزندش و تا خانه لاکچری در زعفرانیه
    ایشان هیچ تخصص فنی ندارد و تنها هنرش پرونده سازی برای رقبا می باشد
    هر انسان شریف و منصفی ایشان را در استان اصفهان به انسان جاه طلب می شناسد
    راستی از مدرک زورکی ایشان از دانشگاه آزاد فلا ورجان چه خبر
    حضرات خوش انصاف فوق پاسخ دهند مدرک میکروبیولوژی چه ربطی به صنعت فولاد دارد!!!!

دیدگاه شما