• کد خبر: ۲۸۲۷۲
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۶ - : ۱۴:۰۰

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۶۰هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۱۶۶تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و۴۶۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی۵  میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و۴۷۰  هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۰۹ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۴ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

  در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و۱۶۶ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و۱۴۸ تومان، پوند انگلیس ۳۷هزار و ۳۴۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و۴۰۱ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۵۳۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۱۱  تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۴۳۳  تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۸۳۱ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28272
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما