• کد خبر: ۲۸۲۵۲
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۶ - : ۱۱:۱۳

مجلس از طرح‌های نوآورانه ایران خودرو حمایت می‌کند

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر تعامل خوبی میان خودروساز و قطعه ساز برقرار باشد شاهد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رضایت‌مندی مشتریان خواهیم بود.

به گزارش اقتصاد سالم؛ولی اله بیاتی ادامه داد: قطعه سازی در کنار خودروسازی یکی از حساس ترین بخش های صنعت است که نتیجه همکاری آنان نوآوری و تولید محصولات جدید مانند تارا خواهد بود.

وی افزود: تحریم باعث افزایش تولید و ارتقای دانش فنی شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز شده است و این موضوع نشان می‌دهد با فکر و اندیشه و استفاده از توان داخلی موفق خواهیم شد.
بیاتی حمایت از صنایع را شرط توسعه دانست و گفت: باید پشتیبانی لازم صورت گیرد و ما از این صنعت حمایت خواهیم کرد.

نماینده تفرش و آشتیان ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: رفع موانع تولید و حمایت از تولید داخل از اهم برنامه‌های مجلس خواهد بود که با نظارت بر روند تولید شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو که در حال توسعه و نوآوری است، از این صنعت حمایت خواهد کرد.

وی افزود:‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در همکاری با قطعه‌سازان و استفاده از ظرفیت های فنی و تولیدی آنان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28252
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما