• کد خبر: ۲۸۲۲۹
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۶ - : ۹:۰۵

کشف احتکار مواد اولیه پتروشیمی در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان “ری” از کشف مواد اولیه پتروشیمی احتکاری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا این شهرستان در بازدید از انبار‌های نگهداری کالا در شهرک صنعتی “مهدی آباد”، یک باب انبار کالا حاوی مقادیر فراوانی مواد پتروشیمی احتکار شده کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه این طرح عملیاتی بازدید از انبارها، با حضور معاون دادستان شهرستان ری و نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت و معدن انجام شد، تصریح کرد: در بررسی‌های دقیق‌تر از داخل این انبار کالا، ۵۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان “ری” با اشاره به این که ارزش محموله براساس برآورد کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان، با تاکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات رکود و تنظیم اقتصادی ناچار به مقابله با احتکار کالا هستیم، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا و احتکار برخورد جدی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28229
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما