• کد خبر: ۲۹۳۵۵
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۲ - : ۱۵:۳۴

تشکر وزیر نفت از نیروهای سپاه

وزیر نفت در پیامی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی آمریکایی قدردانی کرد.

به گزارش اقتصاد سالم؛متن پیام تشکر جواد اوجی از نیروهای سپاه برای نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی آمریکایی به شرح زیر است:

واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم

دشمنان مردم ایران وقتی با چشم دیدند که خادمان مردم ایران در دولت سیزدهم با اراده پولادین و بدون تعلل مصمم به شکستن حلقه سخت محاصره تحریم‌ها هستند و نتیجه این اراده فرزندان ملت را در افزایش صادرات نفت و میعانات و فرآورده‌های ایران مشاهده کردند و دیدند از طرق دیگر نمی‌توانند جلوی این عزم ملی را سد کنند، در آخرین حربه به سراغ یکی از راه‌حل‌های قدیمی خود که سابقه تاریخی طولانی هم در آن دارند، رفتند.

اما به فضل الهی این حربه نیز با هوشیاری، اراده و شجاعت فرزندان جان بر کف ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه در نیروی دریایی سپاه کارگر نیفتاد.

من به‌عنوان وزیر نفت بر دست و بازوی این عزیزان بوسه می‌زنم و مراتب سپاس و قدردانی خود را برای نجات محموله نفتکش ایرانی از دست دزدان دریایی آمریکایی به جان برکفان سپاه اعلام می‌کنم.

به فضل الهی فرزندان ایران پرتوان‌تر از گذشته به مسیری که برای اعتلای کشور برگزیده‌اند ادامه خواهند داد و چنین اتفافاتی تأثیری جز راسخ‌تر کردن عزم خادمان مردم در دولت سیزدهم برای غلبه بر محدودیت‌های دشمنان نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=29355
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما