• کد خبر: ۳۰۰۱۷
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۰ - : ۱۲:۰۴

اقدام خصمانه ی ذوب آهن اصفهان علیه رسانه ی افشاگر

شرکت ذوب آهن اصفهان به جای پاسخ دادن به شبهات و انتقادات وارده به عملکردش؛ به بستنِ دهانِ منتقدان و بریدنِ صدای رسانه ی افشاگر روی آورده است.
این شرکت در جدیدترین اقدام در حالِ حذفِ رسانه ی منتقد در شبکه های اجتماعی است.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم، در تاریخ یازدهم مهر ماه امسال به دنبالِ مراجعه و دادخواهیِ تعدادی از نیروهای خَدّوم و زحمتکش شرکت ذوب آهن اصفهان به این رسانه؛ با انتشار خبری به مسئولان مربوطه هشدار داد که “ذوب آهن اصفهان به اسپانسر و عابربانکِ افراد و رسانه های وابسته به احزابِ جایگزینِ حزب منحله ی مشارکت؛ تبدیل شده است ضمن اینکه منصور یزدی زاده مدیریت این شرکت، در حالِ حذف و طردِ رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدای بازمانده از دوران دفاع مقدس که منتقد وی هستند، است”.

انتشار این خبر اگرچه با استقبال گسترده ی پرسنل و کارکنان شریف ذوب آهن اصفهان روبرو شد اما واکنش خشمگینانه ی منصور یزدی زاده، مدیریت این شرکت را به دنبال داشت، به گونه ای که بعد از آن ذوب آهن اصفهان مجموعه ای از اقدامات خصمانه را علیه این رسانه ی افشاگر به اجرا گذاشت.

عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان پایِ شان را بر گلویِ رسانه ی افشاگر گذاشته اند/
با این حال آنها تاکنون، موفق به خفه کردنِ این رسانه نشده اند…

این اقدامات از شکایت قضایی علیه “اقتصاد سالم”، آن هم برخلاف رویه های قضایی و در محلی غیر از محلِ انتشارِ خبر (لنجان / زرین شهر اصفهان)!، آغاز شد و به اقدامِ عواملِ این شرکت در برقراریِ تماس با وزارتِ فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش برای “فیلتر کردنِ سایت اقتصاد سالم” و بریدن صدایِ این رسانه رسید؛ که البته تمامِ این توطئه ها، با هوشیاریِ مسئولانِ ذی ربط در نهادها و سازمان های مربوطه؛ خنثی شد و عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان موفق به بریدنِ صدای این رسانه نشدند.

با این حال این اقدامات خصمانه همچنان ادامه دارد به گونه ای که این بار آقای “ب” کارمندِ روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه)؛ اکانتِ عضوِ پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در یک گروه مرجع خبریِ در حوزه ی صنعت و معدن در یک شبکه ی پرمخاطب اجتماعی را ریموو (اخراج/حذف) کرد!

این اقدام در حالی صورت گرفت که اکانتِ متعلق به سیدرضا فاطمی امین (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، علی رستمی (مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی/مالک شرکت ذوب آهن اصفهان) و مسئولان ارشد دیگری در این گروه خبری حضوری دارند و مشخص نیست دلیلِ ترس و واهمه ی عواملِ شرکتِ ذوب آهن اصفهان از حضورِ خبرنگار سایت “اقتصاد سالم” در این گروه و در میانِ این مسئولانِ ارشدِ دولتی، چه بوده که منجر به این برخوردِ حذفی آنها شده است!؟

ادامه ی برخوردهای چکشی و حذفیِ عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان با رسانه ی افشاگر و رسیدن آن به سطحِ انجامِ اینگونه اقداماتِ سخیف و زننده؛ مطمئنا برخلافِ فرمایشاتِ مقام معظم رهبری مبنی بر صیانت، حفظ و ارتقای جایگاه رسانه های فعال در حوزه ی مبارزه با فساد و مدافعِ مردم و مستضعفان به عنوانِ ولی نعمتان کشور، است.

در حالیکه آیت الله ابراهیم رئیسی (رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس جمهور فعلی) بر اهمیتِ صیانت از رسانه های مبارزه کننده با فساد، سوت زنان و افشاکنندگان فساد تاکید دارد؛ مشخص نیست یک شرکتِ دولتی (ذوب آهن اصفهان/ زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) براساس کدام قانون و مجوز، به هر طریقِ ممکن به دنبالِ نابودی و بریدنِ صدای رسانه ی افشاگر و منتقد است.

بهتر بود شرکت ذوب آهن اصفهان به جای این سلسله از اقداماتِ خصمانه؛ به شبهات و انتقادات مطرح شده پاسخ می داد نه اینکه بخواهد با قطع کردن و بریدنِ صدای رسانه منتقد و افشاگر؛ از اساس صورتِ مسئله را پاک و صدای منتقد را خفه کند.

با وجودِ تمامِ این اقدامات، تیم پایگاه خبری “اقتصاد سالم” طبقِ وظیفه، کارکرد و رسالتِ اخلاقی_دینی_ملی خود؛ همچنان به مبارزه با مفسدان و افشای فساد و دفاع از حقوق مردم و مستضعفان ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=30017
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ابراهیم فرهنگ گفت:

    احسنت به خبرنگار اقتصاد سالم که در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاه نمیاد و گلوی فاسدان را دو دستی فشار داده

  2. ابراهیم فرهنگ گفت:

    احسنت به خبرنگار اقتصاد سالم

  3. کریم گفت:

    شوی سیاسی اصلاح طلبان در دقیقه ۹۰ در بیمارستان ذوب آهن اصفهان

    پس از دوره مدیریت موفق و ۱۳ ساله آقای دکتر کریمی، ریاست بیمارستان ذوب آهن به یک اصلاح طلب تندرو بنام دکتر آجدانی سپرده شد که قبلا در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود…
    جای سوال است در این مدت ۵ ساله مدیریت ایشان چه کار مفیدی انجام شده جز تعطیلی بخشهای مختلف، کاهش بستری بیماران، خدمات رسانی ناقص ، فراری دادن پزشکان متخصص ، واگذاری بخشهای درآمدزا به شرکتها و افراد مسئله دار و بعضا دارای سابقه زندان ( بدون مجوز و برخلاف آیین نامه های شرکت پویش درمان) ، بکار گیری افراد ناتوان در پستهای کلیدی ، عدم حضور موثر در بیمارستان و در عوض برگزاری شوهای متعدد تلویزیونی و…

    اکنون نیز واگذاری داروخانه بیمارستان به مساحت حدوداً ۳۱۰ مترمربع به شرکت بهیان سفیر زاگرس به مدت ۳ سال با هزینه آب و برق و گاز و تلفن و غذای پرسنل فقط به مبلغ ماهیانه ۳۵ میلیون تومان ( کرایه یک مغاز با این شرایط در فولادشهر بسیار بیشتر از این هست )

    در مورد شرکت بهیان سفیر زاگرس مسائل زیر قابل توجه است:

    طبق دستور آقای آجدانی، قبل از عقد قرارداد، داروخانه تحویل شرکت فوق شده است که خلاف قانون می باشد.

    شرکت مذکور هیچ سابقه ای در رابطه با دارو نداشته و بنام شرکت تجهیزات پزشکی ثبت شده است.

    شرکت فوق در تاریخ ۸ تیر ماه سال جاری با مجوز شماره ۲۳۳۸ اداره ثبت فلاورجان ثبت شده و در تاریخ ۹ تیر ماه، در مزایده شرکت کرده و برنده شده است!
    براساس آگهی مزایده، شرکت ها باید دارای سوابق مرتبط باشند، سابقه کاری شرکت کجاست؟

    این داروخانه یک داروخانه بیمارستانی است و مجوز آن هم قابل واگذاری نیست. باچه ترفندی این مجوز را به شرکت بهیان سفیر زاگرس داده اند؟ مسئولیت و نظارت بر داروهای مخدر و بیمارستانی و کرونایی که بعضا بسیار گران هستند برعهده کیست؟

    چرا برخلاف نامه مدیر امور مجامع ذوب آهن به شماره ۶۲۲۵۸ مورخ دوم شهریورماه سال جاری، که این واگذاری را خلاف قانون و موجب ایجاد فساد و رانت دانسته، بازهم داروخانه واگذار شده است؟

    نقش اعضای حزب منحلّه مشارکت در پیگیری این مسئله چیست؟

    با توجه به این واگذاری، مدتی است که دو نفر از پزشکان داروساز بیمارستان رفته اند و بیمارستان مسئول فنی در شیفت عصروشب ندارد. چرا کسی پاسخگو نیست؟

    چرا درمانگاه واقع در خیابان شریعتی اصفهان محل برگزاری جلسات حزب مشارکت و سایر اصلاح طلبان شده و کسی پاسخگو نیست؟

    چرا یک دستگاه MRI دست دوم و از رده خارج را کرایه کرده و دو سال است کرایه آن را میدهند و در انبار مهمانسرای ذوب آهن خاک میخورد تا در سالهای آتی بهره برداری شود؟ این کرایه به چه کسی پرداخت میشود؟ چه رانتی پشت این موضوع است!؟

    علت ساخت وسازهای بدون توجیه اقتصادی و بعد تعطیل کردن آنها (مثل طبقه هفتم بیمارستان) چیست؟

    با توجه به اعتراضات سهامداران و شاغلین و بازنشستگان در جلسه مجمع عمومی ذوب آهن در تیر ماه در خصوص عملکرد بیمارستان، اصرار زیاد مدیر عامل ذوب آهن بر حمایت از آجودانی چه توجیهی دارد؟

    چرا نظارتی بر دخل و خرج این بیمارستان و حیف و میلهای مربوطه نمیشود؟

    وهزاران چرای دیگر…

    از مسئولین دولت انقلابی آیت الله رییسی خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم

  4. منصوری گفت:

    سلام. آقای ب؟؟؟؟!!!
    همه این اتفاقات زیر سر آقای ک.الف (کوروش اسفندمند) هست که سال ۹۶ با … کارشناسی حقوق گرفته و هم اکنون دو سال بازنشسته شده (اما همچنان مشغول به کار هست)!

  5. بازنشسته گفت:

    به نام خدا
    اعمال کثیف اسفندمند باعث آبروریزی این مرد شریف خواهد شد.
    آقای یزدی زاده زودتر از خودت دورش کن.
    به خاطر سالها همکاری و شناخت شما دلسوزانه عرض کردم.

  6. احسان گفت:

    با سلام
    حزب کثیف اصلاحات بداند، دیگر حریم مقدس بیت المال، حیات خلوتشان نخواهد بود…

  7. علی گفت:

    سلام آقای یزدی زاده عددی نیستن که بخوان چنین رسانه ی معتبری را حذف کنن… شما باید از دستگاه ذوب آهن حذف بشین…
    جناب یزدی زاده شما که هیچ حرمت و احترامی برای خانواده شهدا قائل نیستین، چه جوابی دارین اون دنیا به پدران ما بدین؟
    شما قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر را به بهانه خصوصی بودن شرکت تقبل نمیکنین
    همه امید ما یتیمان ملت به رهبر عزیزمان حضرت خامنه ای میباشد،
    رسانه اقتصاد سالم، سالم ترین رسانه، حق گو ترین، معتبرترین رسانه است… شما برو خودت را اصلاح کن…

  8. محمد گفت:

    با سلام،
    من فقط نمیدونم ما فرزندان شهدا چرا شدیم خار چشم آقایان یزدی زاده، اکبری و اسفندمند…
    مگه ما چه گناهی کردیم، به غیر از این بوده که بی پدری و یتیمی به سرمون اومده. برای امنیت همین آقایان!؟ بابا شماهاکه خودتونا، مرد میدونین، یه کمی معرفت داشته باشید، مگه ما چی خواستیم که انقدر دارید جیق بنفش میکشید و هر وقت ازتون خواستیم مثلا تبدیل ما را درست کنید، ناراحت شدید و تهدید به اخراجمون کردید…
    میرین به کسانی که ماهارو آوردن انداختن توی یه مشت شرکت میگید، بهشون بگویید ساکت باشند وگرنه قرارداشونا را تمدید نمیکنیم
    آقا یزدی زاده، جناب عالی که میگویند، صوت قرآئت قرآن تون، مو به بدن می ایسته، این رسمش نبود برادر… خود من چند ده بار آمدم اسم نوشتم تا حضرت عالی را زیارت کنم و در حد ۲ دقیقه از مشکلاتم بگم، ولی تا فهمیدن فرزند شهیدم، حتی راهم هم ندادند.
    انشاالله که جواب خون پدران ما را هم داشه باشید بدهید.

  9. ش گفت:

    با سلام
    متاسفانه جناب یزدی زاده به شدت از مدیران فاسدشون حمایت میکنند و حاضر به شنیدن صدای پرسنل نیستند.مخصوصاً بیمارستان به حال خود رها شده.بجز مسئله ی MRI دست دومی که حالا حالاها نمیتونن راه اندازی کنند، آسانسور بیماربری هست که دو ساله خرابه. این آقا یه دوربین به خودش بسته و کوچکترین اقدامی که میکنه تو بوق و کرنا میکنه در حالیکه یکبار ما یادمون نمیاد دکتر کریمی بعد ساخت اتاق عمل به اون عظمت و خرید تجهیزاتی مثل ست شور و دستگاه اتوکلاو و آمبولانسها شو تبلیغاتی بزاره.این اقا یه طبل تو خالیه

  10. م،ه گفت:

    شمارابه مقدساتتون قسم یزدی زاده راازصحنه ذوب آهن حذف کنین دیگه بسه کثافتکاری

  11. مصطفی شیری گفت:

    مسئله بیمارستان یک مسئله بغرنج شده. فولادشهری های بدبخت آلاخون والاخون شدند. این بیمارستان خراب شده که در زمان دکتر کریمی گل سرسبد بیمارستانها شده بود همه جاش تعطیل شده. دندونپزشکی، شیمی درمانی ، داروخانه، خیلی از تخصصها همه تعطیل. خدا لعنت کنه مدیران فاسدی که فقط فکر جیبشون هستن. آجدانی اگر … داشت استعفا میداد. دفاع یزدی زاده از آجدانی هیچ توجیهی نداره. من هفته قبل مادرم را بردم اونجا بیمه ذوب آهنه هیچی نداشت. یه سونو گرافی ساده برای عصرها نداره.
    رییسی تا این پس مانده های دولت قبل را حذف نکنه همین آشه و همین کاسه

  12. م گفت:

    متاسفانه آقای یزدی زاده از مدیران فاسد مجموعه به شدت حمایت میکنه نمونه بارز اون مدیر بیمارستان شهید مطهریه که با توجه به این همه شکایاتی که از نحوه مدیریت و عملکردش میشه محکم بر صندلی ریاست جلوس کرده
    سی تی اسکن دسته دوم و کارکرده و دآئم الخراب رو از بیمارستان الزهرا وارد کرده
    ام آر ای دست دوم و نیمه خراب رو از بیمارستان امین وارد کرد
    نیروهای خوب و سالم و مطلع رو از جو بیمارستان دور کرده یا مجبور به رفتن شدند
    از نیروهایی استفاده کرده ک در ستاد انتخاباتیش بودن یا سفارش شده اند و کارایی لازم رو ندارن
    هر کسی رو منتقد سیاستهای خودش بدونه ب شدت سرکوب میکنه و نه تنها سیستم براش مهم نیست بلکه تنها کسانی رو نگه میداره ک به ارتقاع خودش و مطرح شدنش کمک میکنند
    کوچکترین کار نکرده رو رسانه ای میکنه من نمیدونم بعد از رسانه ای کردن بلوفهایی ک میزنه چرا کسی پیگیر ادعاهای رسانه ای شده ایشون نمیشه

  13. بازنشسته گفت:

    در گذشته ی نه چندان دور بیمارستان مطهری، بهترین بیمارستان استان بود و مایه فخر و مباهات پرسنل ذوب آهن…
    بعد از روی کار آمدن آقای آجدانی این بیمارستان از نظر کیفیت خدمات رسانی به پرسنل و بازنشستگان ذوب آهن ب شدت تنزل کرده است.
    پزشکان متخصص خوب همگی رفتند، تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری اصلا وجود ندارد، به شکایات اصلا رسیدگی نمیشود، بیمارستانی ک به تمیزی و نظافت شهرت داشت، الان تبدیل به زباله دانی شده است. با آسانسور زباله بر بیمار جابه جا میکنند..
    بخشها کثیف است…
    چرا یک مدیر لایق و توانمندی که بیمارستان مطهری رو به یکی از مدرنترین بیمارستانهای استان تبدیل کرده بود، برکنار شد و یک مدیر بی کفایت فقط به خاطر مسائل سیاسی جایگزین شد…
    مگر جان مردم و خانواده های ذوب آهنی ک سالها زحمت کشیده اند باید بازیچه دست سیاسی بازیه مدیران باشد!؟
    یک مدیر چقدر باید اشتباه و خطا کند تا مسولین مافوق و مدیریت ذوب آهن قانع به برکناری او شوند؟
    اقای مدیر عامل جان و سلامت پرسنل و بازنشستگان ذوب آهن بازیچه نیست ک به دست فرد بی کفایتی گذاشته اید

  14. مجید گفت:

    آقایون اصلاح طلب هرجا که رفتند گند زدن.
    چون فکرشون خیانتکاره. براندازه. آدم خائن همه جا به فکر خیانته. میخواد بیمارستان باشه یا نورد یا کوره بلند.
    ماه قبل پدرم که بازنشسته ذوب آهن بود کرونا گرفت، بردیمش بیمارستان ذوب آهن بستری شد. اصلا بیمارستان روی هوا بود. دقیقا مشخص بود که نسبت به زمان دکتر کریمی خیلی خیلی افت داشته…
    پرسنل میگفتند چند ساله رییس بیمارستان را توی بخشها ندیده اند اما تا حالا ۶ بار مصاحبه تلویزیونی داشته!
    توی تلویزیون ادعاهایی میکنه که مغز آدم سوت میکشه، مثلا میگفت ما درمان کرونا را قبل از اینکه وارد ایران بشه شروع کردیم😆😆😆
    آسانسورها خراب، غذا افتضاح، خدمات ناقص، دکترها بدبرخورد
    خدا میدونه توی این چندسال چندتا مریض به خاطر مدیریت اینا مردند

    دست آخر هم رفتم پیش معاون بیمارستان که اسمش قدیری بود برای گرفتن تخفیف، کلی بد و بیاره گفت و من را از اتاق بیرون کردند

    من دیگه پام را تو این خراب شده نمیذارم

  15. ماشاا…به سایت فساد ستیز اقتصاد سالم.
    به آقای موسوی لارگانی بگویید چرا در مقابل ظلم و فساد در ذوب آهن ساکت هستید
    شما که مدیریت سابق فولاد مبارکه را به آتش کشیدید اما از ذوب آهن که بیشترین ایثارگر و شهید را در کشور دارد،و همه کارکنان آن در فشار، سختی و ظلم قرارگرفته اند چیزی نمی گویید و بعضی هم می گویند برای ماندن آنها، ازشون حمایت می کنید….
    جناب حاج آقا لارگانی بفرمایید موضع شما کجاست؟!! طرف حق است یا باطل!!!
    فقط فولاد مبارکه بد بود و مدیریت ذوب پاک!!!

  16. شهیر گفت:

    به مهندس یزدیزاده بگویید تا کی در مقابل اعتراضات به وضعیت بیمارستان شهید مطهری می‌خواهد مقاومت کرده و چشم فرو بندد.

  17. حسن گفت:

    بسم الله الواحد الاحد الفرد الصمد رفع السماء بلا عمد

    سلام علیکم

    اقدام شما بسیار صحیح و دقیق و به جا بود لکن مایه تاسف است که چنین واکنش هایی از این آقایان را شاهد هستیم؛رسانه ها باید همواره آزادی بیان داشته باشند.
    تا بتوانند صدای مردم باشند؛ گذشت آن روزها که اصحاب رسانه در زمان حکومت طاغوت در خفقان به سر میبردند.
    آقای یزدی زاده و عواملشان اگر مرد بودند باید به جای اینکه در فکر انتقام از منتقدینشان باشند و به خانواده ایشان بگویند اگر میخواهید از کار بی‌کار نشوید ساکت باشید؛مردانه به میدان می‌آمدند و پاسخگو میبودند.
    این چه کاری است؟
    مگر شما چه کسی هستید که نمیتوانیم از شما یه انتقاد ساده بکنیم؟
    به جز این بود که از حقمون دفاع کردیم؟

  18. حسن گفت:

    بسم الله الواحد الاحد الفرد الصمد رفع السماء بلا عمد

    سلام علیکم

    اقدام شما کاملا صحیح و به موقع بود،لکن جای تاسف دارد که این آقایان مسئول با این همه ادعایی که دارند تاب و توان انتقاد پذیری را ندارند؛ شما که توان پاسخگویی ندارید بی جا کردید مسئول شدید.
    اقای یزدی زاده و ایادیشان اگر مرد بودن به جای تهدید منتقدینشان و خانواده هایشان به اخراج از کار با سعه صدر پاسخگوی میبودند؛ گذشت آن زمانی که در زمان طاغوت فضای خفقان بر اهل رسانه حاکم بود.

  19. امین گفت:

    سلام این حرص خوردنها فایده نداره. اینها یه تیم هستند مثل اختاپوس افتادند روی ذوب آهن و منطقه و دارن چپاول میکنند. من تو بخش اداری نامه هایی را میبینم که شرمم میشه راجع بهشون صحبت کنم.
    حالا که صحبت از آجدانی شد باید خدمت شما بگم این آقا با بقیه فرق میکنه. اگر بقیه یه ترسی از قانون و وجدان عمومی دارن این آقا اصلا چیزی بنام وجدان و قانون را قبول نداره. دزدیهاش علنی و شفافه. کاری هم با کسی نداره. راه خودشا میره. البته کور خونده تمام اسناد و نامه ها را دراختیار منابع اطلاعاتی گذاشتیم . بموقع با توسری جوابگو خواهد بود.
    شورای تامین شهرستان لنجان ابلاغیه داده برای یزدی زاده که آجدانی حق ورود به بیمارستان نداره اما یزدی زاده استنکاف میکنه. این یعنی چه؟
    همه اسناد اداری و نامه ها و ابلاغیه مربوطه پیش ما پرسنل اداری محفوظه اما آقایون مثل کبک سرشون را توی برف کردند و فکر میکنن کسی اونا را نمیبینه

    آقای یزدی زاده اگر به فکر کسی نیستی به فکر خودت باش و این ها را از دور و بر خودت دور کن. اینقدر ازشون حمایت نکن

  20. احمد گفت:

    سلام
    مدیر عامل اینقدر از بیت المال باج به سازمان‌ها و …داده که دهن همه رو بسته اونوقت بیاد استنکاف کنه ، مونس خواه پشت صحنه بادیگارد یزدی زاده س و پشتوانه ی محکمی هست برای بقای یزدی زاده
    بیخود نیست فرزندان جانباز و شهید را می برن کمیته انضباطی و تهدیدشان میکنن تا حرف حق را نزنن و دستشون را رو نکنن.
    امیری و اسفند مند هم جزو همین باند هستند
    خدا ریشه ظلم و بکنه که همه را ترسوندن تا ریاست کنن و ذوب آهن تو دولت اصلاحات به عقب برگشت.
    بعدش میان میگن همه چی عالیه جمع کنید خودتون را با این فریبکاری ها
    ذوب آهن یه مدیر توانمند و متخصص متعهد و پاک دست لازم داره
    یزدی زاده حیا کن ذوب آهن و رها کن
    البته به اتفاق باندت

  21. احمد گفت:

    سلام
    واقعا دولت اصلاحات ذوب آهن را به عقب برگردوند
    بیت‌المال را به تاراج بردن
    یزدی زاده هم پشت صحنه مونس خواه مدیریتش میکنه و کلا اسفند مند و امیری و رئیس بیمارستان و تعدادی دیگه از مدیران
    خلاصه ذوب آهن این نیست که اینها عوام فریبانه نشون میدن. گند زدن به همه چیز
    اینقدر هم باج به این طرف و اونطرف دادن که کسی صداش در نیاد
    از اینطرف هم هر کسی انتقاد کنه می برند کمیته انظباطی و گوشمالی میدن تا کسی نتونه حرف حق را بزنه و صداش در بیاد.
    مسئولان و نمایندگان و دستگاه عدالت چرا سکوت کردید ؟
    به منویات مقام معظم رهبری عمل کنید.
    خدایا امام زمانمون را برسون

  22. رابط گفت:

    قضیه اختلاس توی خرید کک چی بوده؟
    ما شنیدیم یه اختلاس چندصد میلیاردی توی خرید کک رخ داده که یزدیزاده متهم اصلیه.

    چرا ما در جریان مسائل نیستیم؟
    یزدی زاده یه کمیته انضباطی درست کرده که مستقیم زیر نظر خودشه. هرکس کوچکترین انتقادی میکنه میبرن اونجا با کلی تهدید میگن این برگه را امضا کن وگرنه انگشت حضور غیابت غیرفعال میشه. پس فرق اینا با … چیه؟

    آقای رییسی این بود نتیجه سوت زنی؟
    رای ما کو؟
    کی قراره نتیجه رای مون به شماها را ببینیم؟

  23. یزدی زاده باید محاکمه بشه.
    جناب آقای لارگانی به مسئله ی ذوب آهن ورود کنید چرا سکوت کرده اید ؟ ؟ خیلی تعجب آوره اینها دارن سیاه نمایی میکنن .
    و حکومت برا خودشون درست کردن و صدای کار گران را خفه کردن
    این چه عدالتیه؟
    در برابر قانون و مردم مسئول هستید ؟ ؟!
    یزدی زاده ، مونس خواه ، اسفند مند و امیری ضربه های مهلکی به کارخونه زدند و دارن می‌زنند .
    اون ریل که ببینید چه گندی زدن و
    هر روز خودشون برا خودشون دست می زنند .بیایید ببینید ریل همش ضایعات در میاد اینا دروغ میگن .
    و اسمش را گذاشتن افتخار ملی نه بابا به افتضاح ملی تبدیلش کردن

  24. جعفر س گفت:

    سلام. کاش نماینده لنجان هم اندازه آقای موسوی لارگانی پیگیر بود و این مسائل را توی صحن مجلس مطرح میکرد تایه فکری برای این مفسدین بکنند.
    قضیه کمک میلیاردی مدیرعامل به روزنامه سازندگی چی بوده؟ این خانم راعی نماینده سازندگی که به حسابش پول واریز شده کیه؟ قضیه …

  25. شیما گفت:

    تمام نارضایتی ها برمیگرده به وجود کوروش اسفندمند که یک مریض … هست، دوم احمدپور(امینی پور) و سوم مونس خواه (اکبری) و جالب تر اینکه دو نفر در این لیست بازنشسته هستند.

  26. سردار گفت:

    نقادی و نقد پذیری در راستای پرسش گری و پاسخ گویی، برای کمال و اصلاح اجتماع، سرمایه‏ ای است بس گران‏بها. شناخت کاستی‏ها و نواقص و تلاش در جهت رفع آنها، گامی مقدس در مسیر فلاح فرد و جامعه است. به جای پاسخ گویی خود را به نادانی زدن، پرده پوشی بر آنچه بوده و هست یا انکار نواقص و مشکلات، واقعیت‏ها را عوض نکرده و دردی را درمان نمی‏کند. مدیریت مبتنی بر دیانت و خرد و هیأت حاکم ارزش مدار و الهی، همواره در جستجوی آن است که در مسیر تکاملی خود، آفت‏ها و آسیب‏ها را بشناسد و بزداید که آقای یزدی زاده بویی از آن نبرده و همیشه در پی سرکوب آن بوده است و بزودی با این سبک مدیریت از صحنه مدیریت کشور حذف خواهید شد.
    #وزیر کار و رفاه اجتماعی#
    #رئیسی#
    #امام خامنه ای#

  27. کوروش اسفندمند گفت:

    از اینکه موسویان از بیمارستان اخراج شد کمال تشکر را دارم.

  28. داریوش گفت:

    جناب اسفندمند، آقای موسویان از بیمارستان اخراج نشد، ماموریتش تمام شد… ولی مطمئن باشید شما عنقریب از کل ذوب اخراج میشید

  29. قاسم گفت:

    با سلام به ملت شهید پرور استان اصفهان،همیشه قهرمان،
    ۱-حتما میپرسید این چه نوع سلامی هستش؟ بنده پس از ۳۵ سال که از شهادت پدرم میگذرد، تمام نامه های ایشان را با این عبارت، هر روز مرور میکنم،
    ۲-بنده متاسفم برای کسانی که با یک آزاده انقلابی اینجور صحبت میکنند،بله جناب سید علیرضا موسویان از بسیجیان انقلابی و رزمنده جنگ تحمیلی هستن و بسیار بسیار انسان انقلابی و ولایتی،از تعریفهایی که مردم از شیربسیجی های آن دوره بنده شنیده ام،جناب موسویان بیشتر شباهت دارند،تا آقای اکبری که چشم دیدن شما فرزندان شهدا یا برادران،فرزند جانباز معزز،پس در قضاوت بی جا نفرمایید

  30. مهندس نادری گفت:

    چقدر حقارت آمیزه که آدم از اخراج یک آدم خدوم که معترض به یک سیستم مفسد هست کمال تشکر بکنه

    توی اغلب این پیامها اسفندمند متهم اصلیه. بعد ایشون بجای دفاع از خود میاد از اخراج موسویان ابراز خوشحالی میکنه.

  31. کوروش اسفندمند گفت:

    مودب باشید. تا مهندس مومن و انقلابی جناب یزدی زاده هستند، بنده هم در خدمت کارخانه هستم. خواهید دید.
    سرنوشت آقای مرادیان و که دیدید هر کسی هم مخالفتی کند به کمیته انضباطی معرفی میکنم. شما هم بی ادبی کنی، کلیه ظرفیتها در خدمت بنده حقیر هست از جمله حراست و دادگاه منطقه لنجان پس توصیه میکنم شما را به سکوت.

  32. علیرضا رضوانیان گفت:

    احکام صادره بر اساس قوانین جاری سازمان صادر شده و قابل دفاع هست.

  33. م گفت:

    یزدی زاده و دارودسته اش آدمهای … هستن که حق ایثارگران را پایمال کردن انشالله به حق خون شهدا زودتر شر چنین مدیران فاسدی از کارخانه ذوب آهن کم بشه…
    این صندلی ریاست عمری نیس آقای یزدی زاده. الحق روسفیدمون کردی دزدیها و رانت خواریات و تحقیر کردن خانواده شهدا، خدماتت بود، یه تبدیل وضعیت شرکتی های ایثارگران را زیر بار نمیری اجرا کنی… بی وجدان فقط یه مشت آدم … مثل دکتر آجدانی و… دوروبرت جمع کردی… خجالت بکش دیگه دوران اصلاح طلبان تموم شد… خودت برو استعفا بده آبرومندانه. دیگه بسه هتاکی به ایثارگران. دیگه بسه. ما واگذار خدا کردیم

  34. اسماعیل زارعی گفت:

    با سلام خدمت نشریه وزین و خدمتگذار اقتصاد سالم و تشکر از ایشان با خدمت شما و سایر دوستان عرض کنم با تلاش شما و دوستان پیگیر ما ،مقدمات تعویض مدیرعامل به سرعت در حال انجام است و طبیعتا به دنبال ایشان خیلی ها از جمله احمدپور و اسفندمند و آجدانی و مونس خواه و امیری و سایر مفسدین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. لازم است به اطلاع برسانم خبر فوق کاملا مستند بوده و رای حراست شستا میباشد

  35. باغی گفت:

    هر چه را نشاید نپاید!

  36. کوروش اسفندمند گفت:

    فردا رزومه، سابقه، نام و نام خانوادگی و اسناد فساد آقای احمدپور رو در همین سایت افشا خواهم کرد.
    فردی که وقتی کارخانه برای تغییر مدیر حراست از طرف نمایندگان مجلس تحت فشار بود برای پوششِ اخراج مونس‌خواه و برای حراست از دستاوردها و زحمات کارگران شرکت به ذوب‌آهن آمد اما کم‌کم سرسپرده اسفندمند شده.
    به طوری که آخرین باری که اسفندمند بش گفت بمیر، مُرد

  37. شازده کوچولو گفت:

    آقای “ب” لعنتی
    😄😄😄😄

  38. اخراجیان گزینش سابق گفت:

    حالا مونده که امثال موسویان به سزای کارشون برسن

    جهان کوه است و فعل تو ندا

  39. منصور گفت:

    وقت بخیر
    لازم است اول تشکر کنم از سایت اقتصاد سالم،برادر عزیز شما که خودتا اولین و آخرین قدرت میدونی،اینا بدون هیچ قدرتی بالاتراز قدرت خداوند نیست،صدام با اون قدرتش دیدی به چه خواری به درک واصل شد، پس زبان به دهنت بگیر و از قانونی که نمایندگان محترم و سران سه قوا تعین و تصویب کردن اطاعت کن و انقدر حرف گزاف نزن، نا چندوقت دیگه هم بهتون ابلاغ میشه قانون، انقدر هم سربه سره خانواده های شهدا و ایثارگران نگذار، با نظام مقدس جمهوری اسلامی میخوای در بیوفتی،این مملکت مدیون خون شهداست،و همه ما امام مون سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری دامت البرکاته هستش،به قانون مملکتت احترام بگذار،وسلام

  40. مهندس گفت:

    باسلام، برادر این چه طرز صحبت کردنه. مگه شماکی هستی که میگی حراست و دادگستری لنجان زیر نظر منه. شما نیم منم نیستین. خجالت بکشین شما نمیخواد ایثارگران عزیز و نور چشم این ملت را به سکوت دعوت کنین، همین لنجانیکه ادعا میکنی زیر نظر شماس، اگه خانواده ایثارگرانش اراده کنن یه شبه لهت میکنن دیگه گذشت دوران طاغوت و منم منم کردن

  41. مدیر بازنشسته گفت:

    سلام. بله روش جناب اسفندمند را مشاهده کردید. همشون طرز صحبت کردنشون همینه. تهدید و توهین. کمیته انضباطی و حراست و دادگاه و…. جناب اسفندمند اگر دین داشتی بجای توهین و تهدید و توصیه به خفه خون گرفتن، میومدی راجع به اختلاسها و کمکهای میلیاردی به روزنامه سازندگی و آفتاب یزد و ستاد مهرعلیزاده و کمک به خانم راعی و رانت در خرید کک و رانت در خریدهای خارجی و… توضیح میدادی. ما را از دادگاه نترسون. ما مدارکمون کامله. مخصوصا راجع به یار غارتون جناب آجدانی که هر روز یه جرم جدید ازش کشف میکنیم. شما بخش اداری را دست کم گرفتید و نمیدونید که تمام نامه های شما از زیر دست پرسنل اداری و حسابداری رد میشه. تاشما و دکتر آجدانی را به زندان نندازیم ساکت نمیشینیم

  42. حسابدار گفت:

    سلام. از دولت انقلابی آقای رییسی درخواست دارم خواهشا به دزدی های آجدانی و قدیری در بیمارستان پایان بدهند. این دوتا آبروی هرچی فرزند شهیده بردند. یه بیمارستان فکسنی را چندتا شرکت باید اداره کنند؟ چرا پای ده تا شرکت که هیچکدوم صلاحیت ندارن و تخصص شون چیز دیگه ایه و البته همشون هم مشارکتی و اصلاحطلب هستند باید به بیمارستان باز بشه. آجدانی باید محاکمه بشه

  43. دیانی گفت:

    سلام. یه مطلب که میخواستم به روزنامه انقلابی و فسادستیز اقتصادسالم بگم اینه که متاسفانه این پیامها فقط در حد حرف باقی میمونه و مراجع ذیصلاح اقدام عملی نمیکنند.
    نماینده لنجان پس کجاست که پیگیر اینها باشه
    آقای نماینده آقای فرماندار آقای امام جمعه و… این جنایتهای در حق مردم توی منطقه شما داره صورت میگیره. وقتی برادر من میره بیمارستان و به دستور مستقیم آجدانی بخاطر اینکه پول کافی نداشته با تب ۴۰ درجه از بیمارستان اخراج میشه، این را کی باید پیگیری کنه؟ آلودگی و هزار درد و مرض ذوب آهن مال ماست اونوقت فولادشهر از یه بیمارستان که وظیفه ذوب آهنه حمایتش کنه، محرومه، اینارا کی باید رسیدگی کنه.
    جنایتهای آجدانی و قدیری در حق این منطقه را کی باید رسیدگی کنه

    الان یک ماهه هر وقت میریم بیمارستان میگن بیمه ها قطعه. چرا مال بیمارستان زرین شهر قطع نیست. چرا زمان دکتر کریمی بیمارستان در اوج بود؟
    پسرعموی بنده توی همین بیمارستان بخاطر خراب بودن و خاموش شدن ونتیلاتور فوت کرد و شکایت ما هم به جایی نرسید…
    چند تا مریض دیگه باید فوت کنند تا آجدانی جنایتکار برکنار بشه

  44. کوروش اسفندمند گفت:

    خیلی دیگه دارید زیاده روی میکنید.

  45. محسنی گفت:

    کدوم قسمتش زیاده روی بوده؟ مثلا زیاده روی کنیم چکار میکنید

    جالبه مدافعین مدیریت حاکم بر ذوب آهن هیچ جوابی ندارن. فقط میان تهدید میکنند

  46. ف،ب گفت:

    هرچه قدرم زیاده روی کنیم که شماعارودردندارین ،ازبس دنده پهنین

  47. ظهور گفت:

    سلام
    یزدی زاده الان تو جزیره ی کیش رفته یه مشت … در مورد فولاد تحویل بده، نمیدونم کی میخان دست به کار برکناری این فرصت طلب بشن…
    شستا و صدر تامین هنوز عمال و نوچه های دولت اصلاحات ریشه کن نشدن…
    یکی مثل محسن بیدی، مدیریت روابط عمومی صدر تامین که یکی از … شرکت های زیرمجموعه های صدر تامین هست.
    این فردی است که با رانت خواران و ضد … ارتباط نزدیک دارد.
    آیا می رسد روزی که دست این مفسدان و باندشان از دست بیت المال و سرمایه های این مردم و کشور قطع بشه!؟
    به امید آن روز
    لبیک یا خامنه ای

  48. امین گفت:

    آقای یزدی زاده مرد شریفی هست اطرافیانش خوب نیستن و به علت سیستم مدیریت ایران نمیتونه برکنارشون کنه

  49. مجید خان گفت:

    این اراجیف هات خیلی جالب و خنده داره، ایول
    تو که اینقد پاک و منزهی آقای اقتصاد سالم، چرا هیچگونه رد پایی از خودت تو سایتت نگذاشتی، نه ادرسی نه تلفنی نه نامی نه نویسندگانی
    دیگه اگه مدعی رسانه معتبر خبری هستی یه مجوز نماد که ساده ترین و راحترین مجوز الکترونیکی هستش، میگرفتی! چرا نگرفتی؟ چون هیچگونه اعتبار و اساسی نداری
    موفق باشی😄B

  50. امید ح گفت:

    این g اراجیف هات خیلی جالب و خنده داره، ایول
    تو که اینقد پاک و منزهی آقای اقتصاد سالم، چرا هیچگونه رد پایی از خودت تو سایتت نگذاشتی، نه ادرسی نه تلفنی نه نامی نه نویسندگانی
    دیگه اگه مدعی رسانه معتبر خبری هستی یه مجوز نماد که ساده ترین و راحترین مجوز الکترونیکی هستش، میگرفتی! چرا نگرفتی؟ چون هیچگونه اعتبار و اساسی نداریf23
    موفق باشی😄

  51. Sadegh گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت رسانه اقتصاد سالم
    آقایان فکر میکنند کارخانه ارث پدریشان است
    که دو دستی چسبیده و شیره جان کارگر را کشیده اند.
    مگر پرسنل جز حقوق قانونی خود و همسان سازی با دیگر شرکت های فولادی و جبران عقب ماندگی حقوق و مزایا طی ده سال گذشته و اجرای کامل و صحیح طرح طبقه بندی چه میخواهند؟

    نمیشود که هر کسی اعتراض کرد با تهدید به تعلیق و اخراج دهانشان را بست.
    چنان پررو شده اند که علنا کارگر را تهدید میکنند؟
    مگر جوان کار بلد تو این مملکت کمه که کسی که بازنشسته شده بکار برگرده و این چنین تهدید کنه؟
    ممنون از رسانه سالم شما
    یا حق

  52. ع.مرادی گفت:

    در بیمارستان مطهری اجدانی هر کاری دوست داشته باشه میکنه بدون هیچ نظارتی،یه نفر را آوردن وبه اسم اسکن پا وکفش طبی سر پرسنل بیمارستان کلاه گذاشتن وبه بهانه اینکه بیمه تکمیلی پول کفش‌ها رو میده هزینه های میلیونی از حقوق پرسنل کم کردن در صورتی که بیمه تکمیلی هم هیچ تقبلی نکرد وپرسنل بدبختم شکایتشون به هیچ جا نرسید وهیچ کس پیگیری نکرد این کار قانونی بوده یا نه چون پرسنل را مجبور به این کار میکردن

دیدگاه شما