• کد خبر: ۳۰۴۰۱
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۵ - : ۱۳:۲۶
/اختصاصی/

اقدام به خودسوزیِ کارمند شرکت ذوب آهن اصفهان

فرزند شهید و کارمندِ شرکت ذوب آهن اصفهان که به دلیل مشکلات در این شرکت قصد خودسوزی در مقابل استانداری اصفهان را داشت، با درایت و اقدام به موقعِ مقامات این استان، از این کار منصرف شد.

براساس اسناد و اطلاعات رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، آقای خ. فرزند شهید و کارمند شرکت ذوب آهن اصفهان ۳ روز پیش (۲۲ آبان ماه) با مقداری بنزین در مقابل استانداری اصفهان حاضر می شود.

وی با اعتراض به مشکلات در شرکت ذوب آهن اصفهان قصدِ خودسوزی داشته که طبق اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری؛ با ورود به موقع و مداخله ی مقاماتِ استان از جمله فرمانده ی نیروی انتظامی و رئیس بنیاد شهید، فرد یاد شده از “خودسوزی” منصرف شده و از بروز یک فاجعه جلوگیری می شود.

به دنبال این اتفاق “بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان” به سرعت وارد عمل شده و با ارسال نامه ای به منصور یزدی زاده _ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان _ خواستار توضیحات وی در رابطه با وضعیت کاری و مشکلات فرزند شهیدی که قصد خودسوزی داشته، می شود.

نامه ی ارسالی از بنیاد شهید اصفهان به شرکت ذوب آهن اصفهان

این وضعیت در حالی ست که پیش از این نیز “اقتصاد سالم” به دنبال مراجعه ی تعدادی از رزمندگان، ایثارگران و فرزندان شهیدِ شاغل در ذوب آهن اصفهان به این پایگاه خبری و اسناد و مدارک ارائه شده از سوی آنها؛ با انتشار خبری از برخی تخلفاتِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پرده برداشت.

در این خبر اعلام شد که “منصور یزدی زاده” که از مدیران ارشد دولت حسن روحانی ست در طول مدیریت خود در شرکت ذوب آهن اصفهان (از ۱۳۹۷ تا کنون)؛ فرزندان شهید، جانبازان، ایثارگران و رزمندگانِ باقیمانده از دوران دفاع مقدسِ شاغل در این شرکت که منتقدِ عملکردش بوده اند را، طرد و منزوی کرده است.

همچنین وی ذوب آهن اصفهان را به عابربانک و اسپانسرِ افراد و رسانه های وابسته به احزابِ جانشینِ حزبِ منحله ی مشارکت؛ تبدیل کرده است…

انتشار این خبر واکنشِ خشمگینانه ی “منصور یزدی زاده” را به دنبال داشت به گونه ای که عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان اقدام به شکایت قضایی از پایگاه خبری اقتصاد سالم آن هم در محلی خارج از محلِ انتشار خبر (شهر لنجان/زرین شهر در اصفهان!) کردند و علاوه بر آن عواملِ این شرکت با برقراریِ تماس با وزارتِ فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش کردند اقتصاد سالم را “فیلتر” و از دسترس خارج کنند! که خوشبختانه تمام این توطئه ها، با لطف خدا و درایت و ذکاوت مسئولان در دستگاه ها و سازمان های ذی ربط؛ خنثی شد.

خبر جدید از ذوب آهن اصفهان

اما در خبر دیگری از شرکت ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی این شرکت امروز اعلام کرده که در مراسمی که در جزیره ی زیبای کیش برگزار شده، منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در بررسی صورت گرفته از سوی یک شرکت خصوصی، به عنوانِ “مردِ سال صنعت فولاد ایران” برگزیده شده است!

طبق اعلام روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، لوح مردِ سال فولاد ایران امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) در جزیره کیش به منصور یزدی زاده اهدا شده است.

“منصور یزدی زاده” در حال دریافت جایزه ی مردِ سال صنعت فولاد از یکی از اَبَر تاجران و دلالانِ سنگ آهن و فولاد در ایران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=30401
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محمد گفت:

    این شخص کی بودده؟ جریان حذف مهندس شیرالی چی بوده ؟ چه پاپوشی واسش درست کرده بودند ؟

  2. فرزند شهید کارخانه گفت:

    سلام واقعا متاسفم بعد از ۴۰ سال حقوق قانونی فرزند شهید را نمی دهند…
    خدا ریشه ظلم را در ذوب آهن ریشه کن کنه و این آقای موسویان امور اداری پیش خدا چه جوابی دهد و اکبری معاون

  3. آزاده و جانباز گفت:

    سلام ضمن تشکر از سایت اقتصاد سالم، حق ما این نیست.
    مسئولین بی درد بیدار شوید. فرزند شهید نبابد بعد از ۴۰ سال دغدغه داشته باشد، به واالله شهدا روز قیامت جلوی شما را می گیرند

  4. جانباز کارخانه گفت:

    سلام برادر. تشکر. واقعا دمت گرم که از مظلوم دفاع میکنی.
    ما فرزندان شهدا از یزدی زاده در دادگاه عدالت الهی شکایت داریم.
    هرچه فریاد زدیم کسی به داد ما نرسید

  5. حمید فرزند شهید گفت:

    سلام علیکم
    کورش اسفند مند و احمد اکبری و موسویان امور اداری باید محاکمه شوند و امین قنبری که این همه فساد دارد باید مشخص شود سعید آذری باشگاه فساد در ذوب زیاد است

  6. میثم دوربین گفت:

    مدیران سابق را از سر راه مردم ناامید بردارید و امید را بمردم برگردانید.

  7. همسر شهید گفت:

    سلام
    درآغاز، کلام را مزین به فرازی از نامه ی امیرالمومنین حضرت علی(ع) ‌به مالک اشتر نخعی می کنیم، آنجا که فرمود: منت گذاشتن و بزرگ کردن کارها نزد مردم نور حق را خاموش می کند!
    و اما بعد لازم می دانیم از تمامی تلاش های جناب عالی برای پاسداشت ارزش ها و احقاق حقوق حقه ی جامعه ایثارگری در طول دوران در ذوب آهن اصفهان و امیدواریم این سوالات که طرح و مطالبه به حق کتمان ناپذیر جامعه ایثارگری است را دردل هایی از جنس ایثار بدانند و از وزیر مردمی تا دکتر رستمی مدیرعامل شستا تقاضا داریم دستور فرمایید در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ داده شود.

  8. فرزند جانباز گفت:

    تمام زیر سر کوروش اسفندمند. با حیله گری مهدی عزیز ما را به کمیته انضباطی فرمایشی معرفی کرد. … به رضوانیان تو هم معاون شدن را باید به گور ببری.

  9. کوروش اسفندمند گفت:

    مهدی خباز تخلف داشت به کمیته انضباطی معرفی کردم.همه باید در مقابل قانون تمکین کنند.بنده دوسال بازنشسته شدم و مشغول به کار هستم چون توانمندم.

  10. محور شرارت گفت:

    صالحی
    صادقی
    حسن محمدی
    کارخانه را بار زدند بردند.

  11. مخاطب اسفندمند گفت:

    آقای اسفندمند بفرمایید که چگونه آقای مهندس شیرالی را حذف کردید؟

  12. الف ک ب گفت:

    کوروش اسفند مند توانایی‌های تملق و آدم فروشی دارد.

  13. احمد گفت:

    بیت‌المال را ریخت و پاش میکنه تا مرد سال فولاد بشه بیا برو کارخونه را گند زدی حالا رفتی پول دادی به یه شرکت خصوصی تا مرد سال فولاد بشی
    همه دزدا سر یه کاسه ن
    خدا ریشه ظلم این افراد را از سر کارخونه بکنه
    که با رانت و فساد دارن بر سر کارگران و جانبازان و فرزند شهیدا این کارها را میکنن
    دشمنان داخلی دارن کشور را نابود میکنن

  14. الف ک ب گفت:

    سلام اسفند مند غیر از ریاکاری وتملق چه توانایی‌های دیگری دارد.

  15. رضا گفت:

    درایت و اقدام به موقع مسئولین استان؟!🤔🤔
    چه کلمات دقیق و درخور شانی…!
    علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد

  16. الفرد گفت:

    وخی عامو جمعش کن توانمند بودم، این مدیریت دوریالی و نابود ذوب دیگه توانمندی می خواد؟؟؟ ی چیزای دیگه ای غیر از توانمندی و درایت می خواد حاجی، ببین چکار کردن با بچه مردم که رفته خودشا آتیش بزنه!!!

  17. صادقی جانباز کارخانه گفت:

    سلام
    آقای یزدی زاده واقعا اگر ما ایثارگران نبودیم شما باید با وانت پیاز می فروختی. شما را به مدیرعاملی چه…
    من متاسفم که تو این مملکت همه چی با پول حل میشه آخه یکی نیست بگه این بابا مردِ سال فولادیه یا مرد به گند کشیدن و نابودی کارخانجات کشور!؟بله همه چی شده معامله رانت و …

  18. ذوالفقاری فرزند شهید از کارخانه ذوب آهن گفت:

    این آقای خباز زمان مدیریت صادقی که پدر کارگرو درآورده بود چرا صداش درنمیومد واز حقوق کارگران و فرزندان شهدا دفاع نمیکرد و مثل الان دنبال جوسازی نبود؟!! چون خودشم خوب میدونه ک صادقی به این و چندتای دیگه باج میداد و می‌رسید که پیگیر نباشن و دیگرانو تحریک نکنن

  19. امور اداری بیمارستان گفت:

    وای وای وای. پریروز یه اتفاق عجیبی توی بیمارستان افتاده که اگه گندش دربیاد اطلاعات سپاه پوست از سر آجدانی میکنه. فقط همینقدر بگم که عمق فاجعه خیلی زیاده

  20. منصور گفت:

    متاسفانه همین روزها بخاطر کلاه گشادی ک مدیران ذوب و نمایندگان وزارت کار سر ما گذاشتند همگی باید دست ب خودسوزی بزنیم شاید مسئولان کمی وجدان نداشته را تکانی بدهند

  21. هوشنگ گفت:

    وقتی یه تلفنچی پررو را میدان بدن، نتایجش این است که دچار توهم توانمندی بشه. همه سوابق اسفند مند را در ذوب آهن میدونم.

  22. آلفرد گفت:

    ۱۶ هزار کارگر پشت سر مهدی خباز بهتره مدیریت رفتارش رو با نماینده های محترم کارگری تغییر بدهد

  23. اسماعیل گفت:

    آقای خباز نماینده کارگری در طرح طبقه بندی بی ریا و بدون چشم داشتی از حقوق کارگران دفاع میکند آقای ذوالفقاری فرزند شهید والا مقام تهمت زدن کار بسیار ناپسندی است که مطمئن باشید پدرتان نظاره گر کار ناپسند شماست بروید و به درگاه خداوند متعال طلب استغفار کنید

  24. حسین فرزند شهید گفت:

    سلام و درود الحق که یزدی زاده همون به درد پیاز فروختن میخوره اسفند مند بیچاره برو یک فکری بکن که بعد از رفتن یزدی زاده باید بری زندان بخاطر تخلف که بعد از بازنشستگی برای خودت گروه و مدیریت درست کردی تو دیگه از قانون حرف نزن که فساد ت را همه میدونن تلفن چی بی لیاقت

  25. جانباز ۴۵ درصد ح . ز گفت:

    سلام علیکم
    احترام جامعه به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌ دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
    امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی، مرهون جان ‌فشانی شهیدان، این قهرمانان وطن است. شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جان شیرینشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای نظام مقدس اسلامی و مکتب تشیع تقدیم کردند.
    ما در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده ی آنان یاد و خاطره‌ شهدا را گرامی بداریم، بی احترامی به فرزند شهید یعنی منحرف شدن از راه شهدا. لذا وقایعی چون حادثه اخیر مقابل استانداری استان، هر فردی را آزرده خاطر نموده و طبعاً مسئولیت سنگینی را برای همه نهادهای استان، جهت واکاوی علت وقوع این حوادث و به تبع بررسی نحوه برخوردها با خانواده معظم شهدا، ایجاد می نماید.
    و در پایان باید با اتحاد از فرزند شهید عزیز حمایت کنیم و با بانیان برخورد قاطع صورت پذیرد

  26. بینام گفت:

    توی ذوب آهن خیلی ظلم و بی عدالتی میکنند و متاسفانه مسئولان وزارت رفاه هم هیچ کاری نمیکنند

  27. بی نشان گفت:

    سعدی اگر خون و مال
    صرف شود در وصال
    اینت مقامی بلند
    آنت بهایی حقیر
    صاحبان اصلی ذوب آهن فرزندان شهیدانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخی این مملکت از کیان و ناموس این سرزمین دفاع کردند.
    اسفندمند و امثالهم طفیلی بیش نیستند که خود را مثل آدامس به پایگاههای مافیای قدرت چسبانده اند.
    بالاخره نوبت قربانی کردن اسفندمند هم میرسه

  28. علی گفت:

    سلام واقعا این آقای خباز دمش گرم ببین چطوری چوب تو لونه زنبور کرده که از بالا تا پایین مدیریتی ذوب دنبال برکنار کردنش هستند
    راستی آقایون مدیریت، این قضیه پاداش ۵۰۰ میلیون تومنی ذوب چه خبر که به هر نفر از هیئت مدیره دادن، باور کنید آبدارچی اونجا بیشتر از ما که تو خط تولید کار میکنیم حقوق و پاداش میگیره
    راستی آقای تولائیان قول اضافه حقوق که گفتی در صورت افزایش سودآوری شرکت رو داده بودی یادت نره
    یا حق

  29. M.b گفت:

    این مرد شریف در پی این اقدام ، مطالبات شخصی نداشته و به نوعی نماینده حدود ۱۴ هزار شاغل دربند اسارت مدیران رانتی و تمامیت خواه ذوب بوده که اواخر در پی حق جویی مطالبات به حق پرسنل از طرف مدیریت کارخانه تحت فشار و تهدید قرار دارد.
    درود بر شرف تو ای مرد. کاش نا کسان از تو بیاموزند رسم مردانگی…

  30. کبیر گفت:

    جدای از بحث فرزند شهید بودن آقای خباز، به عنوان یک انسان فکرررر کنید چرا باید کسی که دنباله حقوق به حق کارگری هست جلو کارکرد گرفته بشه، چطور شرکت بدون امضا نماینده تام اختیار کارگری طرح طبقه بندی اجرا میکنه. واقعااااا چرااااا حقوق دو کارگر در یک صنف بایستی اینقدرررر اختلاف داشته باشد فولاد پایه حقوقش روی ۱۰ میلیون هست ذوب آهن تو بازنشستگی ۸ میلیون. چرا باید یک کارخانه که درآمد ماهانه بالای ۵۰۰۰ میلیارد تومان داره حقوق کارگرش میانگین ۷ میلیون باشه مگرررررر قوانین کار نمیگه ۲۱ درصد سود کارخانه مال حقوق کارگری هست واقعااااا جای تاسف داره واقعااااا چرا این باند بازی ها تمامی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟ … به تو اکبری بی وجود. تو چه سنگ بزرگی تو ذوب آهن جابه جا میکنی که فقططططط امتیازت ۵۰ میلیون تومان؟؟؟؟

  31. مسعود طاهری گفت:

    انصافا اگر یک نفر در این کارخانه بدون چشم داشت و منفعت طلبی برای احقاق حق قانونی پرسنل تلاش کنه مهدی خبازه و ما پرسنل صداقت ایشون بهمون ثابت شدست.

  32. مهدی گفت:

    این مافیایی که سالهاست تو هیئت مدیریت ذوب آهن اصفهان تشکیل شده و سالهاست دارند حقوق ۱۶هزارنفر پرسنل را چپاول میکنند باید برچیده بشه
    کلاه گشادی هم که هفته های پیش با نام کمک به معیشت پرسنل با همکاری اداره کار بر سر پرسنل گذاشتند گویای همین حقیقت است که فرزند شهید به تنگ آمده مجبورباشد دست به چنین کاری بزند

  33. اکبر ترکان گفت:

    بتازگی مدیران ارشد ذوب آهن پاداشهای چندصدمیلیونی گرفتن در حالی که تمام تلاششونو مذبوحانه میکنن که حقوق کارگران زحمتکش و مظلوم شرکت که در حال حاضر از تمامی ادارات شرکتها و حتی کارگاههای کوچک کمتر است افزایش نیابد تا اربابانشان به این لفت و لیس هایشان رضایت دهند.
    ظلم به این بزرگی و عدم رسیدگی در این شرایط از طرف نهادهای ذیربط بسیار عجیب و ناامید کننده است.

  34. اکبری خیرالله گفت:

    خدا اون صادقی و زنش را لعنت کنه که اول اون ها بودن که شان ذوب آهنی را با دزدی هاشون پایین آوردن و به همه ذوب آهنی ها ظلم کردند الانم مدیریت به دنبال بدعت بد گذشته درد کارگر را درک نمیکنه

  35. کوروش اسفندمند گفت:

    یکی یکی سوال کنید
    خباز تخلف کرده بود!
    شیرالی هم مثبت شده بود! در ضمن پست و سمت که ارث پدری ایشان نیست.
    حالا فرزند شهید باشد جانباز باشد همه در مقابل قانون برابرند. نمیشود که به نام فرزند شهید خلاف قانون عمل کرد.اینها همه شو تبلیغاتی هست. کدام خودسوزی!!!!

  36. محمد ذوب آهن گفت:

    سلام، الان پس از چند ماه که امور ایثارگران اسامی ایثارگران را جهت تبدیل وضعیت به امور اداری ارسال کرده ولی متاسفانه اقدام اجرایی بصورت لاک پشتی حتی کمتر صورت گرفته است.

  37. محمد ذوب آهن گفت:

    با سلام، اینجانب بعنوان یک کارگر ذوب آهن حمایت خودم را از نماینده کارگران آقای خباز اعلام می کنم. اگر زحمات ایشان و همراهانشان نبود همین حداقل اضافات هم انجام نمی شد.

  38. صاحبان اصلی این نظام مقدس گفت:

    سلام اسفندمند بی ادب چرا خودت قانون قانون میکنی تخلفات خودت را عنوان نمیکنی خودت غیر قانونی اونا بالا نشستی مردک فکر نکن همیشه ماندگاری
    نردبان این جهان ما و منی است عاقبت این نردبان افتادنی است

    لاجرم هرکس که بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست

  39. بیژن گفت:

    با سلام اینکه ایثارگران در برابر قانون با بقیه یکسانند شکی درش نیست چرا که ایثارگر بودن آنان یعنی خود را فدای قانون وعدالت کردن احترام به فرزند شهید بر تک تک ایرانیان واجب است مدیران ذوب بجای توجیح بی عدالتی ها در شرکت بهتره با یه عذر خواهی واحقاق حقوق پرسنل مطابق کارخانجات دیگر این بحث را فیصله دهید

  40. امرالله گزی گفت:

    🛑 مدیران بی شرم❗️

    ✍️قابل توجه . منصور یزدی زاده بی درد و احمد اکبری. اکبر موسویان . اکبر مایلی. اسفندمند دکتر اجدانی و…

    🔺روایتی از امام صادق علیه السلام در کتاب کافی آمده است که: لا ایمان لمن لا حیاء له، آن که شرم ندارد، ایمان ندارد (کافی، ج ۶ ص ۴۶۰).

    🔺من پیشترها در فهم معنای درست و دقیق این روایت مانده بودم، چرا که تحت اتمسفر عرفی ای که از معنای حیا وجود دارد و اغلب بی حیایی را در مورد برخی کنشهای خارج از شرع و عرف مردان یا زنان در ارتباط با یکدیگر در انظار عمومی فهم می کنیم، برایم همیشه سئوال بود که آخر چگونه کنش رفتاری غلط یک مرد یا زن در روابط اجتماعی، آن قدر گناهش شدید است که موجب سلب ایمان می شود و آیا گناهی دیگر به جز این وجود ندارد تا باعث سلب ایمان افراد شود؟

    🔺اما بعدا دریافتم بی حیا و بی شرم هر کسی است که عملی خلاف شرع و قانون و عرف را در انظار عمومی انجام می دهد اما از ملامت دیگران باکی ندارد و سخن بلند و متعالی امام صادق علیه السلام چنین مفهوم و مدلول فراگیری دارد.

    🔺بر اساس این تعریف هر کسی که در معرض دید و نظارت بیشتری باشد و عملی خلاف شرع و قانون را مرتکب شود و از ملامت و سرزنش نترسد، بی حیاتر و بی شرم تر است.

    🔺با این تعریف می توان دریافت که مسئولان و کارگزاران و حکمرانان در یک کشور که در معرض دید میلیونها شهروند و بعضا در معرض دید صدها میلیون ناظر خارجی هستند، اگر مرتکب نقض شرع و قانون شوند و این خطاها تکرار شود و باکی از ملامت و سرزنش ناظران و افکار عمومی نداشته باشند، در زمره بی شرم و حیاترین آدمهایند و اگر در جامعه و حکومت مدعی دینداری باشند در زمره بی دین و ایمان ترین افرادند.

    💢 به عنوان نمونه می توان از مسئولان بی شرم و حیای زیر نام برد:

    🔺مدیر و مسئولی که در پست و مقام خود تخصص و دانش ندارد اما قبول مسئولیت می کند.

    🔺مسئولی که وعده های بی پشتوانه و غیرعملی می دهد تا جذب رای و محبوبیت کند اما خود می داند که وعده هایش عملی نیست.

    🔺مدیری که مشروعیتش از ناحیه آرای اکثریت مردم است اما با اتکای به آرای اقلیت در حالی که اکثریت ناراضی است، تن به قبول مسئولیت می دهد.

    🔺مدیری که مرتکب فساد می شود و فساد او رسانه ای می شود اما به صندلی محکم ریاست همچنان چسبیده است.

    🔺مدیری که بر خلاف عرف و بعضا قانون، انتصابات فامیلی و قبیله ای می کند و تنفر افکار عمومی را به هیچ می انگارد.

    🔺مدیری که در چارچوب اختیارات خود پاسخگو نیست.

    🔺مدیری که تملق و چاپلوسی مدیران بالا دست خود را می کند در حالی که می داند، افکار عمومی چنین خصلتی را زشت دانسته و مسخره می کند و نیز مدیری که به چشم متملقان خاک نمی پاشد.

    🔺مدیری که خار را در چشم دیگران و مدیریت کشورهای دیگر می بیند و گوشزد می کند اما تیر را در چشمان و حیطه مدیریت خود نمی بیند.

    🔺مدیری که در عین بی شرمی که دین و ایمان را از او سلب کرده، همچنان مدعی دینداری و ایمان است.

    🔺و تازه ترین نمونه از مسئولان بی شرم ذوب آهن، که می گوید خودسوزی دروغ بوده وای بر شما حتما طرف باید خودش را آتش برند تا شما بهوش بیاید !

    ‌ ‌

  41. محمد گفت:

    اینگونه مسئول های خائن باید اعدام بشن تا ریشه کن بشن، دزدهای را قدیم انگشتان دست راستش را قطع میکردن تا در اجتماع شناخته شده باشد اما،در این برهه زمان دزدان در حال چپاول بیت المال هستند مگر خود امام زمان ابا صالح المهدی عج ظهور کند و ریشه این خائنین را بخشکاند.

  42. بی نام گفت:

    رئیس کمیته ی انضباطی کیه؟

  43. جانباز جنگ تحمیلی گفت:

    سلام خدمت خوانندگان
    این کوروش اسفندمند که اظهار نظر کرده و قول میدهم با خفت و خواری از ذوب اهن برود بگوید چطور ۲ سال بعد از بازنشستگی سر کاره و چرا بعد از بازنشستگی سمت مدیریت گرفت ایشان در حد کارمند هم نیست

  44. یه نفر گفت:

    مهندس یزدی زاده لایق بهترین هاست.

  45. کارمند گفت:

    مسئولین نظارتی و امنیتی خواهشا به داد منطقه برسید. مدیران ارشد جدیدا یاد گرفتند هرغلطی میخواهند بکنند به اسم شماها میکنند و سپاه و بسیج و ائمه جمعه و شهدا و جانبازان و مصادر اطلاعاتی و نظارتی را بدنام میکنند. تاکی قرار است نظام و رهبری تاوان جنایات این آقایون مفسد را بدهند؟
    به اسم سپاه به یک شخصی تهمت میزنند و اون را اینقدر میترسونن تا بره استعفا بده.
    آقای حراست حواست هست؟ با خون شهدا بازی نکنید. بالاخره یک روزی هم میرسد که شما و برخی مدیران حراست و مدیریت و روابط عمومی و بیمارستان و… باید در مقابل خدا و قانون جوابگو باشید

  46. فرامرزی گفت:

    با سلام و ارادت
    متاسفانه در کارخانه ذوب آهن اصفهان اتفاقات جالبی نمیافته و تمام تصمیمات واقعا غیر کارشناسی شده انجام میشود.خیلی از بخش نامه و مصوبات ابلاغی به شرکت پشت گوش انداخته میشود.ای کاش شایستگی ها در نظر گرفته میشد و افراد توانمند دیده میشدند

  47. راضیه ..... گفت:

    توی این بیمارستان چطور شده که اینقدر ازش حرف میزنید؟ نمیدونم چرا اینقدر اسم آجدانی سر زبونها افتاده. مگه اون هم مدیر ارشد حساب میشه؟ ما که چیزی ازش ندیدیم. البته جدیدا رفت و آمد به بیمارستان برام عجیبه. خبری شده؟ قراره دستگیر بشه؟

  48. بنده خدا گفت:

    سلام، جناب ذوالفقاری جای خیلی تعجبه شما هنوز نمیدونید که نه ایشان شورای کارگری بوده ونه شورای کارگری وجود داشته!!!! ، بیاییم پیاده نظام خدا باشیم, ودست از قضاوت ناحق برداریم فکر توشه آخرت باشیم

  49. حسن نیت گفت:

    چرا پیام من را تایید نکردید ؟ شما هم از همین دسته ی حق خورید خدا نابود کنه همتون رو

  50. علی گفت:

    اولا از برادر بزرگوار و فداکارمان جناب خبازی عزیز که علیرغم موقعیتی که داشتنددست از حمایت از قشر زحمتکش ذوب آهن اصفهان چه کارگران مظلوم و چه مهندسان دلسوز طرد شده ،برنداشتند و خریده نشدند جانانانه تشکر میکنم و به روح پدر بزرگوارشان صلوات وسلام و به مادرشان بخاطر داشتن چنین فرزند حق طلب و شایسته و با ایمان تبریک عرض میکنم.متاسفانه سمت‌های ذوب آهن در رده مدیریتی به گونه ای است که هرچه دزدتر باشی و هرچه رقم بالاتر باشه به سمت بالا بهتر حرکت میکنی..
    راستی ازدربهای فلکسیبل چه خبر،چند بار چند بار پاداش گرفتید و خوردید.وقیمت هر درب چقدر شده ،که دوستان هر درب را ۷۰۰میلیون تومان فاکتور کردند.محیط زیست چه خبر همه چی آرومه.زرین شهر دیگه آلوده نیست . فولادشهر کماکان سبزترین شهرمونه..و مواد اولیه با کیفیت عالی و کمترین قیمت خرید میشه.. تشکر میکنیم از خرید معدن ارزشمند شاهرود با بالاترین درصد خاکستر،که از افتخارات مدیرککسازی قبلی ….هست.و جریمه خاکستر را محبت میکنند ماهیانه به جیب خودشون میزنن..یعنی هرچه بی کیفیت تر پاداش هیات مدیره از جمله مهندس تلاشگر آقای رضوانیان بیشتر است..در ضمن به مدیر عامل به خاطر حسن انتخاب شرکتهای پویش که عموما مدیران بازنشسته ذوب آهن هستندو از طریق رانت خرید مواد بی کیفیت و خدمات بی کیفیت ارایه میکنند و کسی هم جرات اعتراض نداره،تشکر میکنم.خصوصا در پویش معدن که تمام معادن از رده خارج شده قبلی دوباره نورچشمی کیفیت شدند و شرکتهای معدنی بی رانت و پارتی اما با کیفیت از مدار خرید خارج شدند.پویش بازرگان هم که محصولات ذوب را می‌خرد و انبار میکند و احتکار و به گران شدن قیمت کمک میکند از افتخارات دیگر ذوب آهن می باشد..
    راستی کدام مدیر حاضر است فیش حقوقیش را در رسانه ها بگذارد در همینجا ما راضی هستیم.اقایان مدیر و معاون که از رسوا شدن نزد کارگران و مهندسین پاکدست میترسید چرا برای افزایش چند هزارناقابل حقوق کارگری اینهمه تبلیغ کردیدو بالاو پایینمان نمودید و آخرش هیچ؟.
    از خدا نمیترسید از آه مظلوم بترسید که بس حق خوری کردید بوی گندتان تا فرسنگ‌ها مشام را می‌آزارد.
    شرمتان نمی‌آید فولاد مبارکه ،صبا را خرید،بهترین معادن را خرید،چندین کارخانه استراتژیک از جمله گندله سازی دارد و باغ فردوس اصفهان را از پلی اکریل می‌خرد و تولیدش روز به روز بیشتر و رفاه و حقوق و نشاط پرسنلش صدها برابر گداخانه ذوب است.. وشما فقط به فکر این هستین که کجا ریالی از پرسنل میتوانید کم کنید.افزایش حقوق که پیش کش…
    بزودی این صندلی ها را ترک خواهید کردو سنگ لحد بر روی تمام ما گذاشته خواهد شد.مواظب باشید
    این تذهبون…

  51. علی گفت:

    سلام…چرا دیدگاه منا منعکس نکردید..شما مطمئنید برای افراد خاصی کار نمیکنید… واقعا چرا فرق میزارین

  52. ذوالفقاری فرزند شهید از کارخانه ذوب آهن گفت:

    سلام وقت بخیر امیدوارم و ان‌شاالله که همه فعالیتهای عزیزانی که به حق پیگیر احقاق حقوق کارگران زحمتکش ذوب‌آهن بوده و هستند صرفا برای رضای خدا باشه نه منافع شخصی، چه آقای خباز و چه دیگر عزیزان

  53. Omid گفت:

    آقای کورش اسفندمند خجالت بکش چند دوره قراره بیای تو ذوب اهن حق و حقوق بقیه را نابود کنی.به شرف خون شهدا نابود میشی،خجالت بکش این فرزند شهید آقای مهدی خباز دنبال حقوق کارگره ولی امثال تو نابودش کردید.به وقتش سراغت میایم

  54. حم گفت:

    با سلام
    من خودم کارمند ذوب آهن هستم و فرزندان شهید داخل ذوب آهن اصفهان از همه امکانات استفاده میکنند.
    بیمه و مالیت پرداخت نمیکنند، بهترین سمتها بهشون داده میشه، گروه بهشون داده میشه و همشون در رفاه هستند و این توطئه علیه مدیر عامل ذوب آهن بوده، واقعا مدیرعامل خیلی خوبیه.

  55. علی گفت:

    سلام
    حم تو هم از جیره خوار آن یزدی زاده ای
    چشماتون نمیبینه و گوشهاتون نمیشنوه
    اولا مگه ارث باباشه دوما این مدیر عامل حیله گر و مکاری که تو این اوضاع از یه طرف برا خودش تبلیغ میکنه از یه طرف از سپاه و شهدا مایه میزاره و خودشو پشت مقدسات قائم میکنه و از یه طرف خلاف ها شو میخاد با این کارا بپوشونه
    و هر کسی تو باند خودش نباشه حذفش میکنه و کمیته انضباطی و …
    یزدی زاده طلب میلیاردی ذوب آهن از شستا را چرا مسکوت گذاشتی؟

  56. محمد گفت:

    حالم از ذوب آهن و مدیریتش و همه چیزش بهم میخوره دیگه…….

  57. ابراهیم گفت:

    باسلام و احترام
    آقای یزدی زاده مدیری توانا و کار درستی هستن، ایشون شرکت رو نجات دادن، حالا بحث اینه درحالی که فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران، در شرکت از ‌تمام مزایا استفاده میکنند، اگه واقعا دنبال احیای حق هستید, ببینید چرا یه ذوب آهنی باید نصف یه فولاد مبارکه ای و فولاد خوزستانی حقوق دریافت کنه، درحالی که شرکت مادر هست ،فولاد سبا رو بهش برگردونید
    ممنون از اقتصاد سالم

  58. فرزند جانباز. 11 گفت:

    مدیران که در ساختمان ولایت جلوگیری می‌کنند از ا ستخدام فرزندان ایثارگران و جانبازان جلو گیری می‌کنند خدا لعنتشون کند الخصوص مهندس وحید دستجردی.. خدا ازتون نگذره…

  59. اسماعیل گفت:

    ابراهیم عزیز گویا شما اطلاع ندارید که آقای خباز به عنوان نماینده کارگری در طرح طبقه بندی وقت خودش را وقف احقاق حق کارگران ذوب آهن کرده پس بیایید واقع بینانه تربه موضوع نگاه کنیم و از روی بی اطلاعی صحبتی نکنیم انشالله این حرکت شروعی باشد بر ریشه کنی مدیران رانت خوار و فاسد ذوب آهن

  60. رضا گفت:

    چرا باید سود ۶ ماهه هر نفر ۲ تومن بوده ولی مدیران بخش ها ۱۰۰ تومن و هیئت مدیره ۵۰۰ تومن بوده ؟
    چرا برا چی….

  61. Ali گفت:

    جالبه که قانون داریم بازنشسته حق اشتغال مجدد ندارد اینجا مجوز از هیئت مدیره می گیرند اسفندمند و برگشت به کار می کنند ارتقا هم بهش میدن براش مدیریت هم ایجاد می کنند. قانون برا بقیه س

  62. Piro گفت:

    شما کارمندان ذوب آهن انقدر بخیل و آدم فروش هستید که فرق مدیریت لایق و غیر لایق رو نمیدونید شما همون مدیریت بی لایق قبلی رو میخواین که پشیزی رسیدگی بهتون نمیکنند ..خداوند لعنتتون کنه که نمیذارید یه شرکت رشد کنه و فقط جلوی پیشرفت میگیرید
    لیاقتتون همون حقوق کم بدون هیچ پاداشی هست

  63. Negin asqarpor گفت:

    سلام
    من از سال ۹۱ کارمند ذوب آهن هستم از زمانی که این دو شخص یزدی زاده و اسفندمند پا به عرصه مدیریت گذاشتند جز تلاش برای پیشرفت و آبادانی ندیدم
    کسانی که پشت پرده این عوامل هستند از طرف دشمنان نظام سالم و دشمنان پیشرفت ذوب آهن هستند
    امیدوارم که خدا ازتون نگذره تازه کارمندان ذوب آهن از آب و گل دارن در میان
    هر کسی الان در جایگاهی هست که لیاقتش هست
    پس اگر سمت مدیریتی ندارید نمیتونید در مورد نظر بدهید
    کسانی که از نزدیک با ایشان مشارکت و همکاری داشتید میدونید که حتی ذره ای به فکر خودشان نیستند و بیشتر به فکر کارمندان هستند .
    شهیدان ایران برای عدالت خواهی و حق ،خون خودشون را دادند اما فرزندان آنها میخواهند با خون آنها عدالت را پایمال کنند و عدالت را زیر پا بگذارنند.
    متاسفم

  64. ابوالفضل کارمند فولاد مبارکه در ریخته گری گفت:

    من هم فرزند شهید هستم در فولاد مبارکه در ریخته گری و ده سال در سخت ترین جای فولاد کار میکنم این پارتی بازی ها و حق خوری ها همه جا هست ولی بنیاد شهید و امور ایثارگران همیشه بی کفایتی خود را ثابت کرده پارتی داشته باشی کارت درست میشه

  65. Sara گفت:

    سلام.
    واقعا متاسفم که مدیر لایقی مثل مهندس یزدی زاده که تمام توان خود را برای ذوب آهن گذاشته و عِرقی که به ذوب آهنی ها دارد…
    حیف و صد حیف به شما مردم نالایق

  66. فرزند جانباز گفت:

    سلام من فرزند شهید شاغل در ذوب آهن هستم و تا به حال مدیر عاملی به خوبی یزدی زاده ندیدم تمام امکانات را برای فرزندان شهید و ایثارگر رایگان کردند تمام گروه و حق شهدا را به کارکنانش میدهد اینهایی که الان شکایت کردند بخاطر اینه که میخوان با خون شهیدان پارتی بازی کنند و سو استفاده کنند
    که آقای یزدی زاده جلوی تمام فساد و بی عدالتی واقعا ایستاد

  67. مهدی گفت:

    من به نوبه خودم از زحمات مهندس یزدی زاده تشکر میکنم ایشون تو ذوب آهن محبوب هستن و یک عده حسود دارن تخریبش میکنن

  68. رها گفت:

    باسلام. ما پرسنل آزمایشگاه بیمارستان شهید مطهری مدتهاست که طبق قانون مشمول طرح بالینی شده ایم اما رییس بیمارستان زیر بار نمیره و اجرا نمیکنه. خدا لعنتتون کنه خب این ماهی سیصد میلیون که بدون هیچ توجیه قانونی و علیرغم اعتراض پرسنل دارید بابت نگهداری آزمایشگاه به شرکت میدید ، طبق همین قانون به پرسنل آزمایشگاه بدید.
    دکتر آجدانی بابت خیانتهاش باید هزاربار اعدام بشه. پای هزار تا شرکت جور وا جور و آشنای خودش را به بیمارستان بازکرده و ماهیانه مبالغ کلانی بهشون میده. از این جیب به اون جیب

  69. قانع به حق گفت:

    جمع کنین خودتونو دیگه سمت و گروه و استخدام و همه مزایا که دارن میدن بهتون منم مث شما فرزند شهیدم اگه زرنگ باشین پست هم‌میگیرین تو هیج دورانی به اندازه الان ایثارگران مدیر و معاون و سمت دار نبودن بدون آزمون اومدین دلتون هم‌میخواد اینجا لم بدین بخورین و بخوابین و بعدشم همتون مدیر بشین با حقوق بالا!پارتی بازی همه جا هست ولی انصافا این مدیر عامل عالیه خیلی خوب شده ذوب آهن.هرکی هم فک میکنه حقشو خوردن بیاد پیش من جلو چهار نفر صحبت کنیم ببینم حقشو خوردن یا از تو کوچه جمعش کردن اوردنش سرکار با حقوق و مزایای عالی

  70. حمید گفت:

    سوت زنی، شفافیت،روشنگری،ایثار،شهادت،مبارزه با فساد، مبارزه با رانت و حیف و میل بیت المال پاشنه آشیل بعضی از مدیران و مسئولین دنیاطلب و دنیاپرستی که با حزب و حزب بازی و به بهانه های مختلف خودشون رو به باندهای مافیایی قدرت و ثروت وصل میکننن. برای اینها شهید و فرزند شهید فقط تو قاب تصویر قابل احترام هستند ولی وقتی خون یا جونشون رو میارن وسط سم مهلکی میشن برای دنیای بی مقدار این آدمهایی که انسانیتشون را فروختند . باید با عوامل فساد و رانت برخورد بشه تا همه بفهمند که ظلم و تعدی به مظلوم بی جواب نمیماند.من شخصا فکر میکردم جناب یزدی زاده که برآمده از دل مجموعه و آشنا با محیط کارگری ذوب آهن بهترین و بیشترین و موثرترین درک را از سالها بودن در کنار این قشر زحمت کش داره. ولی متاسفانه بنظر میاد بازی خورده.امیدوارم بتونه از دام رهایی پیدا کنه و جبران مافات بشه برای کلیه پرسنل و بخصوص افرادی مثل خباز

  71. ذوب آهن با اصالت گفت:

    درود ایزد یکتا بر شما
    مهندس یزدی زاده مدیری لایق و با سواد هستن، ایشون ذوب آهن رو از منجلاب بیرون کشیدن و دارن همین طور پیشرفت میکنن، ما برای شهدا احترام زیادی قائل هستیم ولی واقعا حق این نیست که توقع داشته باشن همین طوری بهشون گروه و سمت داده بشه، باید شایسته سالاری باشه، نه اینکه فرزند شهید باشی سمت بگیری ، تلاش کن و سمت بگیر، واقعا همه جا توقع بیجا دارن، بازم میگم آقای یزدی زاده خوب کار میکنن و الکی تخریب شون نکنید، ذوب تازه داره شروع میکنه به نفس کشیدن، انشاالله در تمامی پست های مدیریتی افرادی لایق و مردمی داشته باشیم، یا حق

  72. امیر گفت:

    شما خودتون را جمع کنید که جیره خواره مدیرعامل و اسفند مند و امیری هستید، شما تعریف یزدی زاده را نکنید کی تعریف کنه؟
    وقتی این آدم های ریا کار و حیله گر میان به جای دیگران قضاوت میکنن و حرف میزنن و جانبازان و فرزندان شهدا را اینطوری تحت فشار قرار میدن و تهمت میزنن، بویی از انسانیت نبردن. شما که میگی یزدی زاده خوبه،
    نفست جای گرمیه، برید ببینید چیکار کرده تو کارخونه… اینا اراجیف این بابا میگه ذوب آهن به عقب برگشته.

  73. کاوه گفت:

    هرچی اقتصاد سالم یا در اصطلاح “افتضاح فحاش” در مورد بسته شدن و فیلتر شدنش غارغار کرد، همه دروغ بود… به این فکر کنید که این سایت داره تیشه به ریشه ی کارگران ذوب آهن میزنه… با وجود مهندس یزدی زاده معیشت کارگران بهبود پیدا کرده… اگه با مزخرفات این سایت هتاک مدیرعامل ذوب عوض بشه، به کارگران ذوب آهن خواهم گفت چه کسی عامل این خیانت بود… فکر نکنم بتونید جوابشون رو بدید…

  74. ذوب اهنی دربه در گفت:

    خراب شه سردر ذوب آهن که عمر و جوانی ما را تباه کرد

  75. چیز میز گفت:

    واقعا واسه خودم متاسفم که توی این مملکت زندگی میکنم.‌
    و متاسفم که چند سال از عمرمو توی این شرکت همیشه دزد تلف کردم.
    بسه دیگه تا کجا میخای دزدی کنی اکبری … یزدی زاده … اسفند …
    تهش میفتین توی گور … به همون گورتون

  76. همسر شهید دهقان گفت:

    سلام و درود
    می بینم که توپخانه یزدی زاده و عوامل ش اسفندمند روشن شده! بله دیگه چندتا آدم را اجیر خودتون می کنید، مام بعد از رفتن تان تمام این هایی که به ناحق از یزدی زاده و عوامل تان حمایت می کنند رو شناسایی و به سزای اعمال شان می رسانیم… جیره خور و کاس لیس منافق

  77. M گفت:

    با سلام. نه تنها فرزندان شهدا و ایثارگران بلکه کلیه ی کارکنان ذوب آهن را کلاه سرشان گذاشتند. با باند و باند بازی طب ۸ سالی کارکنان را ندادند با رانت امضای نماینده کارگری را از پای طرح طبقه بندی حذف کردند. خارج از مرکز و حق همسر که یکی از اصول طرح طبقه بندی بود را حذف کردند. بیش از سیزده هزار کارگر را نوکر خود پنداشتند…

  78. M گفت:

    فرزندان شهدا وایثارگران قابل احترام هستند شما که بیمه ومالیات ازتون کم نمیشه دارید این همه مینالید پس ما که نه شغل درست وحسابی داریم نه امنیت شغلی واولین چیزی که از حقوقمان کم میشود مالیات وبیمه هست چی بگیم

  79. ندای اسلام و انقلاب گفت:

    فرزند جانباز گفت:

    آبان ۲۶, ۱۴۰۰ در ۳:۲۰ ب٫ظ

    سلام من فرزند شهید شاغل در ذوب آهن هستم و تا به حال مدیر عاملی 

    🤣🤣🤣☝☝☝☝☝
    اسفندمند بیچاره حداقل به جیره خوار هات بگو دقت کنند کاربری ش را مینویسه فرزند جانباز و تو متن ش میزنه فرزند شهید ای خدا از دست شما ها ‌…🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  80. ح.م . خانواده شهید گفت:

    سلام
    واقعا جای تاسف و تعجب است که در زمان صادقی که با دوز و کلک تمام مزایای کارگران به صفر رسانده و ذوب آهن را ملک خصوصی خودش می دونست، کسی جیکش در نمی آمد ولی الان که مهندس یزدی زاده تمام مزایای حذف شده را برگردانده، این همه اعتراض میکنند!
    درسته حقوق ذوب آهن واقعا ناعادلانه است، ولی اصلا انصاف و مردانگی نیست که با قدرنشناسی در مورد یزدی زاده صحبت کنیم. مشکل اصلی مخالفت هیات مدیره و سهامدار عمده است…

  81. ‌شماها که اعتراض کردین اگه ناسپاس نبودین به مهندس یزدی زاده که این همه به پرسنل خدمت کرد اهانت نمی کردین،، چرا صداتون زمان صادقی در نیومد که حتی یه ناهار هم بهتون نداد،،، سعدی رحمت آله علیه چه زیبا گفت،، نیکی چواز حد بگذرد نادان خیال بد می‌کند،،، شرم باد بر شما نمک نشناسه،

  82. Sos گفت:

    خوب بالاخره یزدی زاده هم رفت
    فکر کنم محسنی مدیر عامل شد

  83. یوز گفت:

    بسوز اقتصاد ناسالم و تحریک کنندگانی که بهت وعده دادن بعد از رفتن مهندس یزدی زاده ، مواجب برات تعیین می کنن . کور خوندی. مهندس با پشتوانه کارگرها می مونه .

  84. آقای یزدی زاده و مهندس اسفندمند مدیران لایقی هستند و تا بحال حق کسی را نخوردند و هر جایگاه و سمتی دارند با تلاش و زحمت خود بوده است،ندیدهو نشناخته قضاوت نکنید.

  85. ش گفت:

    سایت اقتصادسالم بهترین رسانه ملی است، ناسالم، یزدی زاده و اسفندمند هستن.

  86. مطلع گفت:

    سلام
    مشکلات ذوب آهن متعدد است از جمله:
    ۱- پرسنل در تنگنای شدید اقتصادی هستند و در مقایسه با هم پست و سمتشان در کارخانجات دیگر از جمله فولاد مبارکه، حدود پنجاه درصد حقوق و مزایای کمتری دریافت میکنند. کاری که مدیر عامل و هیئت مدیره در این مورد کرده اند چیست؟ تقریبا هیچ
    ۲- ذوب آهن با حدود ۶۰ درصد ظرفیت تولید میکند. چرا چون مسئولین بی کفایت به موقع به دنبال تامین مواد اولیه پایدار و خرید معادن و استخراج نبوده اند و الان در حال گدایی کردن مواد اولیه و سنگ آهن هستند که مدام آه و ناله شان بلند است که به ما سنگ آهن نمیدهند تو را خدا کمک کنید!
    پس بقیه فولادسازها (مثل مبارکه و خوزستان و…) چیزی غیر از سنگ آهن و مواد اولیه موجود در کشور مصرف میکنند؟ غیر از این است که معدن دارند و ذوب آهن ندارد و دستش دائم دراز است.
    چون مسئولین به فکر کارخانه و تولید و سودآوری و پرسنل و معیشتشان نبوده و نیستند، اهداف دیگری دارند و به آنها مشغولند.
    خدا قوت!
    ۳- ذوب آهن صرفا با تولید تیرآهن و به خصوص میلگرد (که تقریبا در هر مکان دورافتاده ای امکان تولیدش هست و انواع و اقسام‌ کارگاههای نورد میلگرد در ایران پراکنده شده)، راه به جایی نخواهد برد . تحقیقات در زمینه تولید محصولات جدید و با ارزش افزوده بالا، استفاده از پتانسیل خط تولید در فولاد سازی برای تولید فولادهای خاص انجام نمی شود، چون انگیزه ای وجود ندارد و کم و بیش همان محصولات نهایی ۵۰ سال پیش تولید می شوند.
    ۴- مسئولینی که میدانند عمر مدیریتشان دو سه سال بیشتر نیست، در مدت مدیریت دنبال پر کردن جیب خودشان و اطرافیانشان هستند. به راحتی باندی از هم فکران و هم دستان تشکیل میدهند، به یکدیگر پست و سمت مدیریت و تصمیم گیری میدهند، یکی می برد و یکی می دوزد ، هر کسی هم که متوجه و معترض شد، به سادگی حذفش میکنند به بهانه های ساختگی.
    آقای صادقی مدیر عامل بی کفایت قبلی هم افراد پاکدستی مثل آقای طیب نیا و امثال ایشان را همینطور از کادر مدیریت شرکت جدا کرد تا هر کاری میخواهد بکند، بدون اعتراض و سد راه ، در حال حاضر آقای یزدی زاده و باندش هم در حوزه های نیروی انسانی و کمیسیون معاملات و خرید … همینطور عمل میکنند)
    ۵- از تیمورلنگ سوال کردند که چگونه امنیتی در کشور پهناور خود ایجاد نمودی؛ که وقتی زنی با طبقی از جواهرات طول کشور را طی می ‌کند؛
    کسی به او تعرضی نکرده و جسارتی نمی ‌کند؟
    در جواب جمله کوتاه ولی با تاملی میگوید
    در هر شهری که دزدی دیدم
    گردن داروغه را زدم
    چون یا دزد و داروغه هم دست بوده اند
    یا داروغه در خواب

    اگر حراست کاری نمی کند یا در خواب است (که بعید است) یا هم دست دزد ها.(قبلا هم اینطور بوده در زمان آقای و )

    ۶- اگر صندلی مدیر عاملی صندلی خدمت است، چرا آقای یزدی زاده با تبلیغات بی سابقه در تاریخ ذوب آهن، آنقدر به دنبال هیاهو و شو های تلویزیونی هر روز و هر شب است.
    خیلی ساده است، چون جایگاهش برای جمع کردن است نه کار کردن.
    نمیخواهد این جایگاه را رها کند تا بیشتر جمع کند.
    عواملی مثل گران شدن انرژی و کرونا و هزینه های حمل و… در دنیا فولاد با افزایش قیمت و اقبال مواجه شد.
    این اتفاقات دقیقا در دوره مدیریت یزدی زاده اتفاق افتاده است. ایشان هنری در مدیریت شرکت نداشته است. سوابق ایشان در معاونت فروش هست. در دوران رکود مدیران عامل قبلی(براتی و سعد محمدی و صادقی)، چه گلی به سر شرکت زدند؟ انبار ها پر بود و پولی در میان نبود!

    ۷- همکاران عزیز
    ذوب آهن قوی برای همه مطلوب است، چه فرزند شهید ، جانباز یا افراد عادی.
    شرکت ضعیف و درمانده برای همه نامطلوب است.
    راه حل در اتحاد است و مطالبه گری حق و حقوق جمعی. طیفی نگری و دسته بندی، جز اتلاف انرژی و وقت دستاورد دیگری ندارد.

    ۸- تصمیم گیران وزارت صمت و رفاه باید هر چه سریعتر تیمی لایق از مدیران پاکدست در اداره امور ذوب آهن بکار گیرند.
    سیر نزولی ذوب آهن قابل رویت و تا چند سال دیگر رو به ورشکستگی خواهد بود.
    حیف از این همه امکانات و تجهیزات و پرسنل توانمند، و دریغ از مدیریت نالایق.
    ۹- لازم است تحقیق و تفحص متناوب از عملکرد ذوب آهن در دستور کار نمایندگان مجلس، ارگان های قضایی و اطلاعاتی باشد. در غیر اینصورت سرمایه های ملی، میلی می شوند و در کوره بی لیاقتی بیش از پیش می سوزند.

  87. احمدپور حراست گفت:

    ای … لعنتی
    چقدر سوختی که داری خودتو … میدی
    امیدوارم با سعید … محشور بشی

  88. R گفت:

    با سلام ،این فرزندشهید عزیز به نوعی خواستار مقابله با فساد را داشته وهمان طور که امام بزرگوار فرموده اند،پاسداری از خون شهیدان وظیفه هرفردی است ومقابله با فساد ودزدی نیز نوعی پاسداریست،واین همکار عزیز نیز نوعی پاسداری کرده البته که تمامی پرسنل این کار خانه باید پیرو این فرمایش امام عزیزمان باشندودر مقابل فسادوپایمال کردن حق کارگرایستادگی کنند.

  89. اسفندمند بی نقاب گفت:

    واضح است که اسفندمند چرا مهندس شیرالی رو کنار زد
    ساختار فکریشون با مهندس شیرالی نمی خوره، به همین خاطر ایشون رو گذاشتند کنار که بتونن پروژه خانه سازی ذوب آهن رو به شرکت دوارت بدند چون باوجود مهندس شیرالی پروژه به شرکت دوارت داده نمی شد و پرسنل از این پروژه سود می بردند، حالا سود رو مدیران شرکت دوارت و . . . می برند

  90. احسان جانقربانی گفت:

    واقعا باید از این بی شرمی و برنامه چینی های کثیفتون خجالت بکشید
    من فرزند جانباز هستم و ۱۲ سال خدمت کردم چرا حالا که بهترین اوضاع مالی شرکت برامون بوجود اومده میخواین خرابش کنید و یکی مثه صادقی بیاد و بدبختمون کنه
    بس کنید این چرت و پرتا را بخدا اگه یکی مثه مدیر قبلی بیاد همه بدبخت میشن
    چه منفعتی دارین تواین کارا

  91. S.sh گفت:

    با سلام بر همه خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مگر برای فزندان عزیز شهداکه سر کار هستن برای ایام عید وجانبازهای عزیز عیدی مخصوص واریز نشد توسط همین مدیر عامل .چرا اینقدر ناشکر هستید پس ما که نه فرزند جانباز هستیم نه فرزند شهید باید بریم بمیریم .۱۷ سال تو ذوب آهن کار میکنم با پایین‌ترین حقوق این چند سالی که آقای یزدی زاده آمد دوباره امتیاز کارگاه‌ها پرداخت کرد.آیا مدیر عامل قبلی هم چنین کاری می‌کرد آیا در این دوره نیرو گاهی خوابید آیا کارت پارسیانها شارژ نشد .ما همه در یک خط هستیم‌اگر کسی هم‌می‌خواهد خواهان حق حقوق باشد باید برای همه پرسنل باشد این یک جدا سازی به حساب می‌آید وتفرقه بین پرسنل کمی هوشیار باشید با تشکر از همه کارکنان وکارکنان خانواده بزرگ ذوب آهن ایران زمین

  92. نصر گفت:

    یزدی زاده تا زمانی خوب بود که اسفندمند اینقدر کثیف نشده بود.

  93. یک ایرانی گفت:

    واقعا که مدیران نا لایقی دارد ما سهامداران هم خسته کرده چند ساله سهام ذوب رو دارم ولی همیشه زیر ارزش ذاتی قرار داره و دزدی و تخلف در آن مشهود است ولی متاسفانه ناظران کورند و یا با دزدان دست دریک کیسه دارند خدا ازشون نگذره

  94. کوروش گفت:

    شهیدو غیر شهید نداره همه باید یه جور استخدام بشند یه جور کار کنند و به جور دستمزد و معافیت داشته باشند

  95. جان محمد جلیل مصیر گفت:

    من هم فرزند جانباز ۸ سال دفاع مقدس هستم ولی بعضی از فرزندان شهید یا خانواده ایثارگران بیش‌از حد انتظار توقع دارند. من تا به حال نبود که با جانبازی و ایثارگری پدرم کاری انجام بدم فقط با تلاش خودم موفق شدم

  96. رضا گفت:

    بایستی برای تمامی جوانان بیکار نسبت به توانایی ها و مدرک تحصیلی و تخصصشان شغل مناسب تامین شود

  97. عادل گفت:

    سلام.بنده ارادت ویژه به مقام شهدا و جانبازان عزیز دارم ولی عزیزان بیایید ادامه دهنده راه آنها باشیم. ببینید پدرانتان برای چه ارزشهایی جان خودشون را فدا کردند؟متأسفانه بعضی از فرزندان شاهد و ایثارگر دارن از جایگاه پدرانشان سواستفاده می کنن! سیستم حکومت داره دینش را بهشون ادا میکنه به این امید که اینها بیان مثل پدرانشون در جبهه کار و صنعت بجنگند و باعث پیشرفت کشور بشن. ولی متاسفانه شاهد این هستیم که یه عده فقط طلبکارند! ولی در میدان کار و عمل نه تنها کار نمی کنند بلکه فقط چوب لای چرخ سیستم می کنند.فقط دنبال پست مقام و حقوق بالا هستند.من خودم یه ذوب آهنی با ۲۰ سال سابقه هستم.بسیاری از فراز و نشیب های ذوب آهن را دیدم.ولی متاسفانه شاهد این هستیم که یه عده از نسل جدید و فرزندان شاهد که سر کار اومدن بجای اینکه به شکرانه آن برای ذوب آهن کار کنند فقط دنبال منافع و حاشیه سازی هستند!
    به نظر بنده آقای یزدی زاده یکی از مدیران موفق و دلسوز ذوب آهنه که با وجود تمام مشکلات سعی کرده به نیروی انسانی خدمت کنه.بیایید منصف باشیم و وضعیت الان را با دوره مدیریت قبل مقایسه کنیم.جاری سازی پاداش هر چند کم یکی از خدمات ایشان به ماست.البته سیستم مریض ذوب آهن که بسیاریش ناشی از بعضی از مدیران و سرپرستان نا لایق می باشد قابل انکار نیست که درست کردن آن زمان بر بوده و مستلزم همکاری همه و فرصت دادن به مدیرانی مانند جناب یزدی زاده می باشد.
    یا حق

  98. ب.ص گفت:

    سلام و درود بر خون پاک شهیدان، انشا الله دعای پدرشان انتقام گیرنده است از کسانی که حق امثال این عزیز و تمامی کسانی که به مردم خدمت میکنند ..یا حق

  99. ناشناس گفت:

    قضیه این بنده خدا رو نمیدونم چیه قضاوت نمیکنم اما…
    خانواده شهید که حقوق می‌گیرند از بنیاد شهید نوش جانشان و گوارای وجودشان. وام مسکن قرض الحسنه هم که به تک تک اون ها تعلق میگیره هم حلال شان و مزایای دیگر….
    اما فرزند شهیدی که در دستگاه های دولتی مشغول میشه چه فرقی داره با فرزند شهیدی که کار دولتی نداره؟؟؟ این فرزند شهید از سهمیه استخدام استفاده میکنه و بعد هم حقوق بالاتر از هم رده (سابقه، سنوات، تحصیلات و… یکسان) میگیره.یا گروه اضافه بهشون میدند که بازهم حقوق و مزایای بالاتر می‌گیرند!!چرا؟؟؟خانوادشون که حقوق بنیاد شهید می‌گیرند این اضافه حقوق به فرزندشون برا چیه؟؟
    فیش و اضافه حقوقشون رو خودم دیدم.
    بعضی هاشون هم بحساب اینکه فرزند شهید هستند و بنیاد و نظام پشتیبانشون هست در کار کارمندیشون بازی در میارند و کار مفیدی انجام نمیدند و این حقوقی رو هم که می‌گیرند کم و وظیفه نظام می‌دونند. و بعضا با نظام هم مخالفند اما نونش رو می خورند(ماهم با ۱۴ شهید جز خانواده شهداییم. اینها دیده های منه نه شنیده ها) مدیران هم برای اینکه به عنوان مخالف شهدا و… برا خودشون حاشیه درست نکنند کاری به کارشون ندارند!!!

  100. علی گفت:

    با دادن جایزه در کیش به یزدی زاده…..
    انسان را به یاد جایزه هایی که به … میدادند و تشویقش میکردند میوفته.
    ریشه ی اینا را بکنند مردم حومه.
    و بدرک واصلشون کنند.
    هشت سال زالوها مکیدند و بردند و چاپیدند و خوردند.
    زاینده رودم کویرلوت کردند.
    اصفهان بااین همه منابع الان فقیرترین شهرمحسوب میشه.
    روحانی وداردسته ش رفتندبه اسفل السافلین.
    ایناچی میخانددیگه استخونشم بلعیدند.

  101. احمد گفت:

    با سلام آقای اسحاق جهانگیری که زمانی استاندار اصفهان و وزیر صنعت معدن و تجارت بود و معاون رییس جمهور و امثال ایشان برادر دو شهید یک برادرشان فساد مالی داشت و خودشان هم …

  102. کامران کیاور گفت:

    این همه درس بخونی این همه هزینه کنی عمرتو بذاری آخرشم نه کاری نه استخدامی نه هیچ

  103. R گفت:

    با سلام خدمت دوستان وهمکاران گرامی، همان جور که اطلاع داریم جناب آقای خباز از افرادی هستند که تمام تلاششون برای کل پرسنل بوده وکسی بوده که به خیلی از مسائل مانند پایمال شدن حق کارگر نمیتوانسته بی تفاوت باشد، در صورتی که میتوانست از خیلی موقعیتها به نفع خودش استفاده کند ولی تنها هدفش حمایت و طرفداری از حق همکارانش بوده، اما باید گفت آقای خباز عزیز…
    نمی دانند که ذوب آهن مانند دریایی است که همه چیز دارد از نهنگ تا ماهی کوچک، و مجتمع نیز مانند دریاچه ای است که فقط ماهی دارد، و چه ماهیگیرانی یا به عبارتی دزدانی که دامهای گسترده پهن کرده اند دورتا دور این دریای بزرگ…

  104. R گفت:

    اینا خیلی بی وجدانن… عین خیالشون نبود… حالا ببین آقا منصور چه سمتی به او واگذار میشود!

  105. کارگر ذوبی گفت:

    سلام به همه دوستان
    آقا مهدی، میشه لطف کنید و بگید اون موقع که صادقی داشت کارخونه را به یغما می‌برد و شما پشت میز فرمان بلوک روی صندلی میخوابیدی، شرایط براتون چگونه بود که صداتون در نمیومد؟؟؟؟؟

  106. ا.شهرضا گفت:

    بنده با دیدن نظرات کارگران و کارمندان ذوب آهن به این نتیجه رسیدم که فساد متصل بهم داخل ذوب آهن رشد قارچ گونه ای داشته و کاربرانی امثال «علی» با دلیل و سند این فساد و تضییع حقوق کارگر و بیت المال و ویژه خواری افراد این حلقه ی فساد را به تصویر کشیده اند…
    اما چرا با این همه نارضایتی و مدرک فساد، بصورت علنی از مهدی وامثالهم حمایت نمی کنید تعجب میکنم، چون مفسدان تعداد زیاد را قادر به اخراج نیستند
    جانباز فرهنگی ا.شهرضا

  107. ذره بین گفت:

    آقای مهدی خباز اگه راجع به تبدیل مدرک تون، راجع به سمت انحصاری تون، راجع به دریافت برخی پاداشاتون و… برای اطلاع رسانی به دیگر کارمندان ذوب آهن صحبت کنید ممنون میشیم.

  108. کارمند ب گفت:

    بنده از جناب مهندس یزدی زاده رضایت کامل دارم و این کارها را نمایشی میدانم (مثل خود سوزی)
    البته بعضی مدیران نالایق در ذوب آهن وجود دارند که باید تعویض شوند ولی این کلی نیست

  109. برادر گفت:

    برادر عزیز اولا آقای خباز زمان صادقی نماینده کارگر نبودند…
    دوما از ۱۴ هزار نیرو کسی اطلاع داشت طرح چه اشکالاتی داره؟
    حتی پرسنل اداری هم با اینکه از اشکالات متن طرح خبر داشتند چیزی نگفتند.!
    پس چه انتظاری از خباز دارین؟!

  110. صالح گفت:

    اقای خباز ایا همین اقای یزدی زاده نبود که مدرک تحصیلی شما را پذیرش کرد و یک سمت غیر از روال معمول به شما داد انتظار مدیریت داری خدا را میشناسی بحق خودت قانعی ؟ لقمه حلال نمیخوای؟

  111. فرزند شهید گفت:

    اقای مونس خواه ایا اقای یزدی زاده بهترین خدمت را به شما نکرد که دنبالی اقای امر… بابایی را در تهران رایزنی کنی و مدیر عامل شود وفا را از یاد بگیر

  112. کبری گفت:

    آقای یزدی زاده وقت آنست که همانطوری که احمد براتی انتظامات باج بگیر را از خود دور کردی مهدی صادقی را از دفترت خارج کنی، دست از حمایت یک سری از افراد که برایت بدنامی ایجاد کردند و دور و برت هستند برداری و تغییر دهی. حتی یک روز دیگر اگر ذوب آهن هستی نگذار از تو به بدی یاد کنند حیف است حیف است حیف است …

  113. علی گفت:

    علاوه بر مشکلات پیش گفته عمیقأ و از جان و دل تقاضا میکنم اگر دنبال ریشه کن کردن فساد در ذوب آهن اصفهان هستید بررسی بفرمایید چگونه مردی ۷۰ساله با زنی ۴۰ساله ازدواج میکنند و بعد چطوری با ایجاد خفقان در ذوب آهن سالیان سال پاداش و اضافه کاری پرسنل را قطع می‌کنن. و در زمان خصوصی سازی با تنزل وضعیت اجتماعی و اقتصادی ذوب آهن در حالی که با دست خالی آمده بودند در پایان ۱۵/۵ درصد سهام ذوب آهن را می‌خرند…
    البته ناگفته نماند قیمت گذاری اولیه به حدی مضحک و تابلو‌ و نمایشی بود که یک بخشی که یکی از تجهیزاتش را اون موقع صدو… میلیون گرفته بودیم، به سیصد میلیون قیمت گذاشتند. بعدش کارشناسی که اومده بود دیدم فقط نصف بخش را نقشه و شناسایی کرده. یعنی تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…
    برید سراغ صادقی و زنش و باندش… چون تبعیت کشور کانادا هم دارند…
    علی برکت الله

  114. آلفرد گفت:

    اینکه همکاران دائم می پرسید چرا در زمان صادقی جریانی شکل نگرفت دلایل متعددی داشت:
    ۱- بیشتر همکاران در زمان صادقی دوم، همکارانی بودند که طعم خوش دوران صادقی اول رو چشیده بودند و خاطره های خوشی از آن دوران داشتند
    ۲- همین همکاران حاضر به هیچ گونه تلاشی برای احقاق حق خود نداشتند
    ۳_اوضاع اقتصادی به خرابی و ویرانی این دو، سه سال گذشته نبود
    ۴- آگاهی به مسائل حقوقی و قانونی در میان کارکنان مثل امروز نبود
    ۵- کلا سطح آگاهی مثل الان نبود
    ۶-کارکنان به دنبال این بودند تا زیان انباشته شرکت رو هر جوری هست کاهش داده و از بین ببرن، صادقی … و زن …، اصل ریا و تزویر و دروغ بودند
    ۷-یکی دو بار جریان های اعتراضی هم راه افتاد ولی به دلیل عدم حمایت همکاران گسترش پیدا نکرد، اینطور هم نبود که اتفاقی رخ نده، بالاخره سر و صداهایی هر چند محدود می شد.
    ۸- فروش ذوب، سود دهی شرکت هم به خوبی این یکی دو سال شرکت نبود.
    در پایان ای کاش صادقی … الان به جای مهندس یزدی زاده بود تا جوری ادبش می کردیم که داستانش رو در تاریخ می نوشتند.

  115. فخرالشعرا گفت:

    من از عائلۀ رنجبرم

    زاده ی رنجم و پرورده ی دست زحمت

    نسلم از کارگران

    حرف من اینکه : چرا کوشش و زحمت از ماست

    حاصلش از دگران؟

    این جهان یکسره از فعله و دهقان برپاست

    نه که از مفت خوران!

  116. یک مخاطب گفت:

    خب الحمدلله که مدیر عامل عوض شد. انشالله توی همین هفته هم افرادی مثل احمدپور و اسفندمند و آجدانی و امیری و….. عوض میشن. کاش میدونستم پست بعدی که به اینها میدن چیه.

    جناب دکتر آجدانی ، زمین بدجوری گرده

  117. حمید سرال گفت:

    آقای خباز خودش از کارمندان مفسد ذوب آهن هست
    همین که برای نماینده کارگری هم رای آورد بخاطر یارکشی و آوردن دوستان خود در زمان رای‌گیری بود

  118. نامبر وان گفت:

    سلام
    شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل عوض شده و نمایش مسخره کیش و مرد سال فولاد شدن همه نمایشی برای پست بعدی ایشان است. اما دعا کنید شایعه معرفی مدیرعامل جدید توسط خانم علمداری حقیقت نداشته باشه.اگر اینجور شد باید این مدیرعاملی که توسط خانم علمداری تعیین میشه را قبل از ورود به ذوب آهن دیپورت کرد. خیانتی که صادقی و علمداری در حق ذوب آهن کردند تا صدسال دیگه قابل جبران نیست. خیلی از مدیران فعلی که این همه بابت اینها حرص میخورید از جمله دکتر آجدانی خائن را همینها سرکار آوردند.

  119. مونس خواه گفت:

    شما اگر راست میگید که دنبال مبارزه با فساد هستید ، چند نمونه از دزدی های حسن محمدی و امید قائمی و حمید سرال را در شرکت پویش معدن افشا کنید.
    قراردادهای آنچنانی و رشوه های آنچنانی
    راستی الان در پلنکس ۲۰۲۱ چه خبر هست ؟

  120. یوسف کریمی گفت:

    فقط من تونستم جلوی این آدم رو بگیرم
    خباز خودش معنیِ رانت، پارتی‌بازی و آدم فروشیِ
    خباز تن‌پرور

    انشالله که با این کامنت آقای اسفندمند از من راضی باشه ، دستمال من کو ؟

  121. محمد گفت:

    باسلام
    من با دعواهای جناحی کاری ندارم ولی در هر مدیریتی که سر کار می آید مسلما افراد متملق و نان به نرخ روز بخور پیشرفت میکنند . فقط همین قدر میدانم که با آمدن مدیرعامل فعلی (جناب یزدی زاده) شرکت از فلاکت نجات یافت و ارزش سهام که حدود ۱۵۰ تومان رسیده بود به حداکثر رسید . امید در پرسنل زنده شد و تولید رونق گرفت که منجر به نفع همه از جمله خانواده محترم شهدا و جانبازان گرامی گردید . ایشان که خود ذوب آهنی بوده اند دلسوزانه به حرف همه گوش فرا دادند و تا جایی که میتوانستند موجبات بهبودی معیشت پرسنل را مهیا کردند . بنظرم حق نیست که اینطور قضاوت شوند . باتشکر

  122. رضا گفت:

    به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
    دوستان و همکاران عزیز سلام علیکم
    جواب؛ مگه ما فرزندان شهدا چی خواستیم؟ بله با اون دسته عزیزانی هستم که دارند جیق بنفش میکشند، مگه غیر از اینه که یه شغلی خواستیم که امنیت شغلی داشته باشه، بله بنده شرکتی هستم با حداقل دست مزد، نه خانه ای گرفتم تا به حال نه از سهمیه تحصیلی استفاده کردم، نه چیزی
    الان که یه قانونی تصویب و من هم چندسالی توی بدترین شرایط توی این مجموعه های ذوب آهن به عنوان یه انسان زحمت کشیدم، از حق و حقوقم دارم دفاع میکنم، انقدر بهمون فخر میفروشین، به قول مهندس اوحدی،(رئیس سابق بنیاد) اون موقع که میخواستن بروند، شهید، جانباز، یا اسیر بشوند، کسی پرسید شرکتی هستی؟ یا قرارداد معین، یا رسمی! که الان ما یه شغل خواستیم انقدر دارین ممانعت میکنید!؟
    جناب یزدی زاده و هیات مدیره محترم، لطفا همکاری های لازم را به عمل آورید،
    جناب مایلی شما که جاتون خوبه انشالله؟ پس یه کاری بکنین که توی روی پدرت و پدران شهید ما هم رو سفید باشید…
    وسلام.

  123. ذوب آهنی نگران گفت:

    دوستان عزیز سلام
    چه بر علیه و چه طرف دار یزدی زاده باشید و نباشید، همه ما رفتنی هستیم وباید این شرکت را برای آینده گان بیشتر وبهتر توسعه قوی کنیم .
    اما بیاید مقایسه کنید :
    راه دور نمیریم
    در دوره قبلی با تمام توان تبلیغات شد که ذوب آهن ورشکسته است و به بهانه کم آبی که در حد نصف امسال هم نبود بخش عمده کارخانه را تعطیل کردند تا افت حسابی در سهام اتفاق افتاد و بعد یهو از محل فروش محصولات دپو شده به پویش ۱۷ درصد سهام کارخانه جابجا شد ،درحالی‌که
    ۱. پاداش را کامل قطع کرده بودند
    ۲. ترفیعات سالیانه را برداشته بودند .
    ۳. زن مدیر عامل همه کاره بود و…
    و اما آقای یزدی زاده که خود جانباز و ایثارگر ه هستند
    ۱. پاداش را برگرداند
    ۲. مبلغ را ۷۰ درصد افزایش داد .
    ۳. پاداش سه ماهه را از ناحیه سود توزیع می کند .
    ۴. ترفیعات نداده را برگرداند .
    ۵. خارج از مرکزی را برگرداند .
    ۶. بسیار دست پاک هستند و جلوی ریخت و پاش ها را گرفت .
    ۷. دوسال است که داریم سود میکنیم
    درست است که از فولاد مبارکه عقب هستیم و هنوز جای کار دارد ولی اگر اینها را نبینم انصاف و عدالت در قضاوت را زیر پا گذاشته ایم و باید اون دنیا جواب دهیم.
    فراموش نکنید سود مبارکه چندین برابر ذوب آهن است زیرا رقیب ندارد ‌ اما برای ذوب آهن در همین استان اصفهان حدود ۵ میلیون تن فولاد ساختمانی یعنی دو برابر ظرفیت آن تولید می‌کنند و در کشور ۱۰ برابر .
    خدا به همه شما بزرگواران توفیق دهد و انشالله با آرامش شاهد توسعه بیشتر ذوب آهن باشیم .
    بیابید اجازه ندهیم حاشیه سازی ها هدف و کرامت ذوب آهن را مخدوش کند .
    یا علی

  124. ظهور گفت:

    سلام
    واقعا چرا به اینجا رسیدیم و از درون زالو صفتان به جان سرمایه ها ی این مملکت افتادن و به فکر مردم بدبخت نیستن و سرمایه و ثروت فقط در انحصار گروه های خاصی است و ما جوانان باید برای رسیدن به هدف هامون هزار سنگ بندازن جلو پامون و دست آخر هم فشارهای اقتصادی کمرمون را شکسته…
    نیروهای گمنام امام زمان خواهش میکنیم که جانانه از اقتدار ایران دفاع کنید و جلو ظلم و رانت و دزدی را بگیرید.
    اللهم عجل لولیک الفرج #لبیک یا خامنه ای

  125. صادقی فرزند شهید گفت:

    با سلام
    بنده ۱۱ سال سابقه دارم و ۵ سال توی این کارخانه دچار آسم شده ام و در حال حاظر نیز آسم ام شدید شده و چون پارتی ندارم مجبورم با این وضعیت بسوزم و بسازم و به مسئول امور شهدا اقای مایلی هم اعلام کردم حواله داده به طب
    همه مدارکم نیز موجوده
    اصلا برا هیچ مسئولی مهم نیست که به سر فرزندان شهدا چه می اید

  126. کارمند ذوب‌آهن: این فرزند شهیدان وجانبازان بدون هیچ دغدغه وتلاشی وارد ذوب‌آهن شدند وتوقع دارند جای متخصصان تحصیل کرده ها را بگیرند بدون هیچ تجربه کاری. واقعاً فک کردند فقط اینا دارند کار میکنند درصورتی که نه بیمه میدند نه مالیات میدند وهر ماه یک میلیون الکی بهشون پول میدند. بزنند شش دانگ این ذوب آهن را به اسم این خباز تا ببینند دست از سر دیگران بر میداره

  127. م.م گفت:

    سلام من یکی از کارمندان ذوب اهن هستم خانواده شهدا دو گروه بالاتر از هم سمت هاشون هستند بدو استخدام وام ضروری و مسکن را دریافت میکنند بیمه و مالیات نمیدن حق ایثارگری هم میگیرن جدیدا هم که همین اقای خباز ۲۵میلیون تومان برای هر نفر معوقه ایثارگری براشون گرفت دیگه چی میخواین از ذوب اهن؟این یه دسیسه کثیف بر ضد اقای یزدی زادست چون جلوی تبدیل مدرک و ارتقا بعضی از افراد رو گرفت دوستان دوران مدیر عامل های قبلی را یادشون رفته خدا خیر بده به اقای یزدی زاده

  128. کارمند ذوب آهن گفت:

    با سلام
    بنده از سال ۷۵ در این شرکت کار میکنم و در میان مدیران این شرکت حیله گر و مکار تر از صادقی و دلسوز تر از یزدی زاده ندیدم
    ولی در شگفتم چرا در زمان صادقی که مثل کفتار به جان ذوب آهن افتاده بود کسی اعتراض نکرد و الان اینهمه در حق آقای یزدی زاده بی انصافی میکنن…
    البته در اینکه حقوق ذوب آهن نسبت به شرکتهای مشابه خیلی ناچیز است شکی وجود ندارد، که این هم بخاطر مخالفت سهامدار عمده و هیات مدیره با افزایش حقوق می باشد.

  129. موسی گفت:

    آقای مونس خواه آقای ناصرعلی بابایی که شما در تهران بدنبال مدیر عاملیش توی ذوب اهن هستی کیست آقای یزدی زاده چه کار باید برایت میکرد که نکرد ؟خودش راکه برای تو اسفندمند اکبری احمد براتی مهدی صادقی در دفترش حسین ذاکری و علی عمرانی و…… سوزاند تورا خدا قدر شناسی و پشت هم بودن را از بختیاریها یاد بگیرید

  130. دکتر پیرایی گفت:

    سلام. از جناب دکتر آجدانی که داروخانه بیمارستان شهید مطهری را در اختیار ما گذاشتند کمال تشکر دارم.انصافا پرسنل پرتوقع قبلی و مخصوصا دکتر سجادیان توان اداره داروخانه را نداشتند. انشالله که با همکاری همدیگر و با تخفیفاتی که برای ما در نظر میگیرند بهتر بتوانیم خدمت کنیم. خداوند انشالله شر خبرچینها و خناسان را از سر ما کم کند.

  131. بختیاری اصیل گفت:

    آقای موسی ( کاربر)
    شما بختیاری نیستی و بویی از مردانگی نبردی.
    آقای اسفندمند بختیاری و لر هست چطور ادعا میکنید پشت بختیاری ها هستی.
    باید طرفدار حق و حقیقت بود و اینکه بدون اطلاع طرفدار فرد خاصی باشیم اشتباه است لر و کرد و ترک معنی ندارد،‌ فقط ایران و ایرانی و همه باید ببینیم صلاح مملکت در چیست…
    اگر آقای اسفندمند یا هر کس دیگری در راستای بیانات رهبری عمل کرد، فرد خوبیست اگر نه حتی اگر لر باشد و خویشاوند من، باید حذف شود…

  132. معترض دلسوز گفت:

    آقای یزدی زاده شما خوبی ولی دو ایراد بزرگ داری اول مفسدان (محمد جعفر صالحی -صادقی -محمدی) را رها کردی که گریبان گیرت خواهد شد و دوم اسفندمند را تلفنچی گذاشتی و امورات بزرگی به دستش دادی. استخدام شرکتها را برای بزرگ کردنش به او دادی. اینها باعث خواهد شد از شما به نیکی یاد نشود.والسلام

  133. محمد گفت:

    علت حذف مهندس شیرالی واضح است! مهندس منازل ب۹ را برای پرسنل ذوب آهن میخواست، اما ظاهرا برخی با شرکت دوآرت سر و‌سری داشتند و با وجود مهندس شیرالی پروژه به دوآرت نمیرسید!

  134. یادگاری گفت:

    آقای یزدی زاده دچار اختلال خودشیفتگی است برای همین رفته یک شرکت خصوصی در کیش پیدا کرده که بدون ارزیابی بدون رقیب شود مرد فولاد سال

  135. یادگاری گفت:

    آقای یزدی زاده رفته یک شرکت خصوصی در کیش پیدا کرده که بدون ارزیابی بدون رقیب شود مرد فولاد سال ایشان دارای اختلال خود شیفتگی است

  136. فرزند شهید گفت:

    سلام مشکلات ما زیر سر یونس رهنمایی هست که توسط نماینده مجلس اصفهان آقای مقتدایی از رانت و جلوگیری از حق خود را نخود هر آشی می کند و باید گفت ایشان تو دفتر معاون فروش همه کاره هستند و بهزاد کرنی کاره ای نیست ما می‌دانیم که بحث قراضه را هم ایشان به دست گرفته و به حمایت از یزدی زاده می پردازد همگی باید جلوی این معلوم الحال را بگیریم

  137. یونس رهنمایی گفت:

    ای بابا
    چکار به من دارید
    من که سرم توی لاک خودمه
    اگه راست میگید برید سراغ حسن محمدی و سرال و امید قائمی
    من که مقداری ناچیز دزدی می کنم و به عبارتی دله‌دزدم
    برید سران فساد رو دستگیر کنید

  138. فلانی گفت:

    اسفند مند اگر همه در برابر قانون یکسانند .خوب چرا علیرغم اینکه بازنشست شدی قانون منع بکارگیری بازنشستگان را رعایت نمیکنی ؟ آره عمو فهمیدیم تو در دانشگاه چلغوز آباد درس حقوق خوندی که اینقدر قانون ،قانون میکنی .مملکتی که تلفنچی بشه مدیر و مدیران لایق آن از بی‌کفایتی مدیر عامل ،ذوب آهن را رها کنند و برند .وضعش بدتر از این هم خواهد شد .

  139. فلانی گفت:

    بچه ها حواستون جمع باشه یک چند نفر را روابط عمومی و اسفند مند اجیر کردند که بیاند اینجا از مدیر عامل تعریف کنند و کامنت مثبت براش بذار.این مزدور هستند و پاداش می‌گیرند از مدیرعامل و اسفند مند حمایت کنند

  140. فلانی گفت:

    یا خدا حالا دیگه یزدی زاده هم شد جانباز و رزمنده .ایشون هیچ اعتقادی به جانباز و رزمنده نظام انقلاب ندارند .نه جبهه رفته نه جانبازه .اما جالب اینه که از خون شهدا و حانباز هم برا خودشون کلاه میدوزند

  141. حمید گفت:

    آقای رجایی نماینده لنجان
    با سلام
    شما کدام دین را می پرستید دنبال چه چیزی هستید از ذوب آهن چی میخواهید. شما قانونگذارید یا باید در امور اجرا دخالت کنید؟ آقای بگی را معرفی کردی برای مدیرعاملی؟ شما هنوز خودت نمیدانی از آقای مهندس یزدی زاده چه انتظاری داری آن هم انتظار به نفع کشور. شما که هر موقع وضعیت میگذاری فقط شهادت و سخنان ائمه هست با این کار شما که منافات دارد تو را اون دینی که میپرستی دست بردار از دخالت در اموری که کوچکترین تخصصی نداری . طبق کدام منطق آقای بگی مدیر عامل شهرکهای صنعتی عملکردش برای ذوب آهن بهتر از آقای یزدی زاده هست بگو تا کمکت کنیم!!! دست بردار

  142. رضا گفت:

    بنظرم اسفندمند با شیرالی رفته بودند آبگرم محلات و بعد پاپوش شد براش

  143. نفوذی گفت:

    طبق اخبار رسیده به زودی کوروش اسفندمند به دلیل … دستگیر خواهد شد.

  144. معدن دار گفت:

    محمدجعفر صالحی
    علی رضا صادقی
    حسن محمدی
    مفسدان اقتصادی ذوب آهن

  145. نصر گفت:

    یکی بگه برای مهندس شیرالی چه اتفاقی افتاده؟ چه پاپوشی واسش درست کردند

  146. پاپوش برای مهندس شیرالی یا کاله گذاشتن سر پرسنل برای طرح خانه سازی فولادشهر گفت:

    مهندس شیرالی مدیر طرح خانه سازی ذوب آهن بودند ، یکسری از مسئولین سودجو ذوب آهن که بویی از انسانیت نبردند و فقط فکر پر کردن جیب خودشان بودند و هستند تمایل داشتند پروژه مسکن محله ب۹ فولادشهر رو به شرکت دوارت بدند که مهندس شیرالی جلوی آنها ایستاد و مسئولین از خدا بی خبر ذوب آهن که دیدند تنها مانع آنها برای انجام پروژه محله ب۹ توسط شرکت دوارت و زدن پولهای هنگفت به جیبشان و خوردن حق پرسنل ، مهندس شیرالی است برای ایشون پاپوش درست کردند و چون برای اثبات ادعاشون مدرکی نداشتند این جریان لو رفته و…

  147. جانباز کارخانه گفت:

    سلام
    از مسئولان و نیروهای امنیتی خواهش میکنم ذوب آهن را از دست این زالو صفتان رها کنند ، ذوب آهن وضع خوبی نداره با وجود این مدیر عامل . خواهشا ورود کنید و دست های پشت پرده
    که می خواهند از ماندن این مدیر عامل نفع ببرند و رانت بگیرند را قطع کنید .
    ما منتظر اقدام جدی و قاطع نیروهای امنیتی هستیم .
    یا علی

  148. فرزند شهید کارخانه گفت:

    به فساد و پول‌های که یزدی زاده به 💮یونس رهنمایی💮 داده به دقت بررسی کنید، این مدت یزدی زاده حال خوبی به💮 یونس رهنمایی داد و در عوض ش پست خوبی تو فروش ذوب آهن و ..‌‌ حتما بررسی کنید💮 یونس رهنمایی💮

  149. خ گفت:

    خداراشکردیگه یزدی زاده برکنارمیشه اکبرمایلی ویه سری مدیران که هیچ کاری نکردن هم عوض میشن روسیاهی به ذغال میمونه

  150. فرزند شهید گفت:

    آقا این یونس رهنمایی … با دریافت حقوق و مزایای بالا که یک بار توسط بازرسی ذوب آهن هم لو رفت با ارتباط با نماینده مجلس آقای م بسیار پاداش گرفته تا در این دقایق پایانی مدیرعامل فعلی یزدی زاده را نگهدارن. انشاالله ریشه این یونس رهنمایی در ذوب آهن باید خشک بشه

  151. فرزند شهید گاز اصفهان گفت:

    در شرکت گاز استان اصفهان هم از این موارد زیاد هست
    در صورت نیاز مستندات ارسال میشود
    و این ماجرا تکرار خواهد شد
    لطفا به مدیر عامل این شرکت اطلاع دهید قبل از بروز هر گونه اتفاق ناخوشایند، حق و حقوق هیچ فرزند شهیدی را نادیده نگیرد
    قطعا باید با مسیولین بی کفایت برخورد قاطع گردد
    ما فرزندان شهدا از حق و حقوق خود کوتاه نمیاییم

  152. محمد گفت:

    سلام به همه دوستان وهمکاران ذوب آهنی واقعا یه تعدادی از همکاران درست فرمودند اگر بخوایم مقایسه بکنیم بادره های قبل باید به قول قدیمی ها توی دامن مهندس یزدی زاده نماز بخونیم.واقعا مهندس یزدی زاده پاک ولقمه حلال خورده بابا بایست یه مدیرعامل مث صادقی بیاد دوسه سال هیچ نده به پرسنل تا قدر عافیت بدونندبابا این بنده خدا دیگه بایستی چیکار میکرد برا بعضیا؟؟درود خدا بر مهندس یزدی زاده مدیر عامل پاک وباصداقت و…..ذوب آهن.

  153. آشنا گفت:

    همین آقای … برادرش در یکی از … با پارتی بازی مدیر شد و در همون سازمان چندین سال حق من که برادر دو شهید و یک جانباز هستم رو ضایع کردند

دیدگاه شما