• کد خبر: ۳۰۶۸۳
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۹ - : ۱۷:۳۹

مصطفی هجری، با فاطمه اسدی چه کرد

برخی منابع امروز (جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از احتمال “دستگیری و استردادِ تروریست فراری مصطفی هجری” خبر داده اند…

به همین مناسبت گزارش منتشره درباره بخشی از سوابق وی، مجددا بازنشر می شود:

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، چند روز پیش (۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰) استخوانهای باقیمانده از “فاطمه اسدی”؛ مادر ۲ فرزندِ خردسال که به دست “مصطفی هجری” به قتل رسیده بود، پیدا شد.

سال ۱۳۶۳ گرماگرمِ تجاوز رژیم بعثی عراق به ایران و همزمان آشوب و تجزیه طلبیِ گروهک دموکرات کردستان، در غرب ایران است.

شاه محمد محمودی، همسرِ “فاطمه اسدی” یک چاه‌کن بود که قرار بود به درخواستِ سپاه حسین آباد واقع در شهر دیواندره از توابع کردستان، برای تامین آب روستای حسین آباد، در آن منطقه چاهی حفر کند که بدست نیروهای “مصطفی هجری”؛ از سرکردگانِ “گروهک دموکرات کردستان” به جرمِ کمک به سپاه پاسداران، دستگیر و زندانی می شود.

آفتاب گرفتن و تفریح در منطقه ای ساحلی با پول های باقیمانده از رژیم بعثیِ عراق

“مصطفی هجری” در فاجعه ی کشتارِ مردمِ “نقده” نقش مهمی داشت و در ادامه فعالیت های خود با ارتقاء مقام به عنوان مسئول زندان مخوفِ «دوله تو» و سپس نماینده ی گروهک دموکرات کردستان برای مذاکره با “صدام حسین” برای دریافت کمکهای رژیم بعثی عراق به گروهک دموکرات کردستان، انتخاب شد.

“مصطفی هجری” درحال مذاکره با “صدام حسین” رئیس جمهور وقت عراق در بهبوهه ی تجاوز به مامِ وطن، ایران

در همین رابطه “مصطفی هجری” در مصاحبه ای تلویزیونی با افتخار اعلام کرده است که گروهک دموکرات کردستان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران، “از صدام حسین” (رئیس جمهور عراق در زمان حمله به ایران) کمک های قابل توجهی دریافت کرده است.

در دوران جوانی و همراهیِ رژیم بعث عراق در حمله به ایران

البته اخبار منتشره در سالهای اخیر، نشان می دهد که “مصطفی هجری” تمام پولهای دریافتی از “صدام حسین” را خرجِ مبارزه با ایران، نکرده و با پول های باقیمانده از رژیم بعثی عراق در حال حاضر علاوه بر نمایندگیِ خَلقِ کرد! مشغول تجارت نیز هست.

“مصطفی هجری” در موقعیتِ نظامی! و در حالِ سان دیدن از نیروهایش

در این رابطه یکی از رسانه های خارجی درباره وی نوشته است:” مصطفی هجری علاوه بر سیاست به تجارت نیز می پردازد… تجارت در فضای حاکمیت خاندان بارزانی (در اقلیم کردستان عراق)، قاچاق مشروبات الکلی به داخل کشور، باج گیری از کولبران مرزی و… از مهمترین منابع درآمدی وی است”.

اما “مصطفی هجری” به عنوانِ مسئولِ وقت زندان «دوله تو» در سال ۱۳۶۳، قاتل اصلی “فاطمه اسدی” است. مصطفی هجری برای آزادیِ همسر فاطمه اسدی درخواستِ ۲۰۰ هزار تومان پولِ نقد می کند و این زن نیز با فروش گوسفندان و وسائل خانه، پول را فراهم و برای وی می برد؛ اما مصطفی هجری نه تنها همسرش را آزاد نکرد، بلکه خود وی را نیز دستگیر و پس از یک ماه شکنجه، به قتل رساند.

“فاطمه اسدی”، شیر زنِ کرد که در راه نجاتِ همسرش از دست مدعیان نمایندگیِ خلق کرد، به شهادت رسید.

این شهادت در حالی بود که “فاطمه اسدی” ۲۲ ساله و صاحب دو فرزند خردسال بود اما در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۳ توسطِ مدعیانِ نمایندگیِ خَلقِ کردستان؛ به شهادت رسید و پس از او پسر شیرخوارش “بهاءالدین” هم، از دنیا رفت…

شکنجه، تعرض و قتلِ یک زن ایرانی و بانوی کرد، به دست یکی از سرکردگان گروهک دموکرات کردستان در حالی اتفاق افتاد که این گروهک مدعی بود “خَلقِ کُرد” را نمایندگی می کند!

قاتل و تروریستِ فراری / نامبرده هم اکنون دبیرکل به اصطلاح حزب دموکرات کردستان ایران است

روز ۲۵ آبان ماه امسال (۱۴۰۰) باقیمانده ی پیکر “فاطمه اسدی” شیر زنِ شهید کرد، در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا در ارتفاعات چهل چشمه ی کردستان، تفحص و یافت شد.

گروهک دموکرات کردستان با رهبری افرادی همچون “مصطفی هجری” دهه ها است (حتی پیش از انقلاب و در دوره پهلوی) که با هدفِ “تجزیه ایران و راه اندازی جنگ داخلی”، به اقدامات جنایتکارانه ای دست می زند که مردم بی گناه کردستان از قربانیان اصلی آن بوده اند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=30683
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. پوریا گفت:

    لعنت بر هجری و دارودستش،هرجا باشه گیرش میاریم ظالم هیچ جا نمیتونه فرارکنه

  2. علی گفت:

    انشاء الله این جنایتکار فاسد نیز پیش دبیر کل معدوم و نجس حزب آدم کش و ضدانقلاب خود (عبدالشیطان قاسملو لعنت الله علیه) فرستاده خواهد شد.

  3. مجید گفت:

    این همه سال برای دستگیری قاتل اقدامی نشده؟ تا الان نمی‌دونستن قاتل کیه؟

  4. فاضل گفت:

    واقعا این جریان بسیار اندوه بار و غم انگیزه …زنی جوان با دو فرزند خردسال ۲ساله و ۶ماهه که بخاطر نجات جان شوهرش کشته شد و بچه اش نیز از دنیا رفت .. این جریان را خانمم هم نتوانست گوش کند اینقدر دردآور بود … این از خصلت های زشت و پست این دشمنان نظام جمهوری اسلامی حکایت دارد …
    روحشان شاد و یادشان گرامی …

  5. زهرا سالمی گفت:

    مرتیکه اشغال مصطفی هجری تو اسم خودت وگذاشتی مرد؟توازاون شیرزن کرد هم خیلی خیلی کمتری اشغال این پردرسوخته های برانداز هم شبیه توهستن دستشون به یه مرد واقعی نمیرسه دنبال ناموس مردها راه می افتن مرتیکه کثافت هجری نامرد توحتی به اندازه‌ی ناخن اون شیرزن کرد هم نیستی اشغال زورت به زن جوان ۲۲ساله رسیده بودمردک خائن جرعت داری بیا مرز ایران تا افتخار ایران برادران سپاهی تو و دارو دسته ات را جررررررررررررررررررررررررررررربدن
    اشغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال بی ناموووووووووووووووووووووووووس

  6. رمضانعلی گفت:

    واقعا نامردی هم حدو اندازه ای داره خدا لعنت کنه مصطفی هجری رو و همه ی کردهای حامی وی و ادم کش های لعنتی از خدا لی خبر شرف که ندارن .نامر کثیف ها زن بیچاره رو پولشو گرفته خودشو کشته خانوادشو از بین برده .انقدر بی شرف ادم کش دریده است که میاد سیمای فارسی بی بی سی مصاحبه هم میکنه نمیدانم باچه رویی خداوند خانم شهیده اسدی وهمه ی شهدا را با امام حسین (ع) محشور بگرداند
    درود بر رهبر دلسوز و هوشیار وتوانای ایران اسلامی .همیشه سلامت وطول عمر با عزت خداوند به ایشان عطا فرمایند.

  7. مهدی گفت:

    خدا لعنتت کنه فاسد مفسد بی شرف بی غیرت

  8. منیژه گفت:

    من نمی‌دانم داستان چیه. فقط می‌دانم از این نوشتار بوی ترور شخصیتی می‌آید از جانب رسانه‌های موافق دولت جمهوری اسلامی. بهرحال آقای مصطفی هجری رئیس یک حزب مخالف دولت است. کسانی که تحت تاثیر داستان بالا آنگونه خوشباورانه کامنت گذاشته‌اند یا خیلی ساده و بیسوادند و یا خودشان گماشته‌هایی هستند از نوع نویسنده چنین متنی.

  9. لیلا گفت:

    حتما زنیکە کاری کردە کە کشتنش بە جهنم. فراموش نکنید کە کردها بسیار شجاع هستن و حق زنان را همیشە رعایت کردەند و برای آزادی خصوصا زنان می جنگند امیدواریم بە خواستەهاشون برسن. ما هم براشون آرزوی موفقیت می کنیم.
    مرگ بر ایران

  10. علی گفت:

    زنه خائن به ملت کرد بود اینو همه آدمهای اون منطقه میدونن

  11. دوست گفت:

    جنایتکار، خائن، وطن فروش و مزدور صدام که علاوه بر خیانت به ایران به پیشمرگان کرد عراق که با صدام جنگ می کردند هم خیانت می کرد.
    … این کفتارها هم به خوشان جرئت ابراز وجود داده اند

  12. احد گفت:

    این داستان سرتاپا دروغه سرهم کردن .. اخه مگه هجری چرا باید زنی رو بکشه که شوهرش دیل‌دست صدام بوده ..اصلا هجری خودش چندسال باصدام جنگید تا به این درجه رسید‌..

  13. سام گفت:

    درود به مخاطبین فهیم:
    ببینید کاملا مشخصه که این مطلب دروغ و هدفی بجز ترور شخصیت ندارن چراکه این همه مردم میدونن که این جنایتها با شخصیت چکسانی سنخیت و شباهت داره

  14. ناشناس گفت:

    احسن برشما یهویی جوگیرنشین لطفا کلا درو غ بودماجرا

  15. عبداله گفت:

    مصطفی هجری و امثالشون یک مشت جنایتکار جنگی هستند برید سوابقش رو مطالعه کنید
    و اینایی که این بالا ازش حمایت کردند یا خودتون رو به اون راه بدین یا خودتون رو به اون راه بدین😏

    این از همونایی بود که زمانی که صدام حلبچه رو شیمیایی میزد و مردم مظلوم کُورد رو قتل عام میکرد
    می‌رفت چکمه صدام رو لیس میزد

    لابد میگین عکسش با صدام هم ساختگیه!؟
    لطفا خفه شید…

    کاری کردید که انسان شرمش میاد

    با گرگ دنبه می‌خورید و با چوپان فریاد می کشید

    بیاری خدا همین روزا ی جایی گیرش میارن و ….‌.
    بعدش هم که مستندش رو تو تلویزیون میبینیم

  16. هامون گفت:

    هجری و امثال اینها همیشه بازیچه دست قدرتهای فرا منطقه ای بودند و هستند ، تا از آنها بعنوان چماق در آستین جهت ضربه زدن به کشور ایران استفاده میکنند و نگذارند منطقه امن بشه و توسعه و ترقی پیدا کند .

  17. حمید گفت:

    یکی از اهالی اردبیل میگفت : افراد کومله و یا دموکرات در جاده ای جلوی موتوری که سرباز وظیفه را به منطقه میبرد گرفتند و بنزین باک موتور را روی آنهت ریختند و آتش زدند…
    و دیگری میگفت : زمان شاه تعدادی از تکاوران گارد جاویدان را اسیر کرده بودند ، آنها را زنده بصورت ایستاده در بین درختان جنگل تا گردن دفن کردند تا در شبنگاه سرشان طعمه حیوانات شوند .
    هر از جنایات دموکرات و کومله بگویند یک دهم شان هم نیست .

  18. ... خر گفت:

    … بسوزه
    زنده باد مصطفی هجری
    … به قبر مردهای اونا که نظر دادن و حرف بهش زدن
    بیاین … … بسوزه
    جیره خورای …

  19. Zm گفت:

    مرگ بر وطن فروش
    این داستان نیست واقعیته. هجری و هرکسی که به وطن و مردم عزیز کرد و ایران خیانت کند، باید بمیرد
    تجاوز به این دختران در ذات کثافت گروهک دمکرات هستش و ای کاش در تلویزیون ایران محدودیتها نبود و این جنایتها را نشان میداد آنوقت مشخص میشد چه جنایتی علیه هم زبانان کرد مخصوصا خانم ها انجام داده

  20. Zm گفت:

    کثافت بودن دم و شاخ نداره لعنت خدا بر هجری و قاتلان مردم کرد.
    لعنت خدا بر تو هم باد که از این گثافت و تجاوزهایش، دفاع میکنی

  21. ناشناس گفت:

    جنایت‌های این احزاب تروریستی بیشماره از بریدن سر سربازان و شکنجه از هر نوعش بوده به عینه دیدیم اینا رو

  22. حسن محمدکریمی گفت:

    قاتل فراری مصطفی هجری در اختیار نیروهای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و خواب تجزیه طلبان آشفته و بزودی محاکمه و مجازات می‌شود، افرادی که فریب تبلیغات وی و جاسوس‌های آمریکایی را خوردند آگاه باشند،

  23. فاضل گفت:

    هجری = ه + ج + ر + ی
    ه = هرزه
    ج = جاسوس
    ر = رذل
    ی = یابو

دیدگاه شما