• کد خبر: ۳۱۵۳۱
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۰ - : ۸:۲۵

زنگنه در «کرسنت» دنبال فرار از محاکمه است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:متهمان پرونده کرسنت به دنبال جو سازی و فرار رو به جلو هستند اما این اقدامات نمی تواند دستاویزی برای فرار از محاکمه شود.

به گزارش اقتصاد سالم؛موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس درباره عملکرد دولت سیزدهم گفت: ظرف مدت کوتاهی که دولت سیزدهم روی کار آمده است، گشایش‌هایی در همه موضوعات ایجاد شد که این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است، اظهار داشت: کینه دیرینه دشمنان ملت ایران همچنان ادامه دارد. با مذاکرات مخالف نیستیم اما به طرف غربی اعتماد نداریم. برای جلب اعتماد مردم باید غربی‌ها ابتدا تحریم‌ها را بردارند و بعد پای میز مذاکره بنشینند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در خصوص پرونده کرسنت نیز، گفت: این پرونده در قوه قضائیه در حال بررسی است. طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده در این پرونده تخلفاتی به وقوع پیوسته که کوچک یا بزرگ بودن آن را باید قوه قضائیه تشخیص دهد.

غضنفرآبادی با اشاره به جوسازی‌های زنگنه مبنی بر حضور در صدا و سیما برای دفاع از کرسنت، تصریح کرد: دادگاه فرصت مناسبی است که متهمان در مقابل قاضی و محکمه پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی با بیان اینکه براساس شواهد موجود زنگنه متهم است، خاطرنشان کرد: متهمان پرونده کرسنت به دنبال جو سازی و فرار رو به جلو هستند اما این اقدامات نمی‌تواند دستاویزی برای فرار از محاکمه شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=31531
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما