• کد خبر: ۳۳۵۳۹
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۹ - : ۱۱:۳۱

سایت افشاگر رفع “فیلتر” شد

امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ پایگاه خبری “اقتصاد سالم”که در حوزه ی افشای فساد مالی و مبارزه با مُفسدان اقتصادی دانه درشت فعال است پس از ۲۱ روز فیلترینگ و مسدودی، رفع فیلتر شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛این سایت از حدود یک سال پیش فعالیت خود را با هدفِ حمایت از حقوقِ مردمِ ایران با سردبیری “مجید معتمدی” آغاز کرد و تمرکزش بر مبارزه با فسادِ مالی یقه سفیدان به ویژه برخی از مدیران ارشد دولتیِ مُفسد و برخی به اصطلاح آقازادگانِ فاسد و رانتی است.

همچنین صیانت از منافع ملی ایران زمین و کمک به توسعه ی اقتصادی و فرایندِ بازیابیِ قدرتِ تاریخیِ این کُهن سرزمین و ادامه ی راه و اندیشه ی قهرمانانِ شهیدِ این دیار به ویژه ۲ فردِ مهم و تاثیرگذار در این حوزه در سده های اخیر عالیجنابان “میرزاتقی خان فراهانی (امیرکبیر) و ژنرال قاسم سلیمانی”، از اهدافِ اصلی این پایگاه خبری است.

این سایت در طول مدت کوتاه گذشته از آغازِ فعالیت خود چند پرونده ی بزرگِ فسادِ مالی به ویژه در حوزه ی “صنعت و معدن” را افشا کرده که این موضوع البته به مذاقِ اصحابِ قدرت و ثروت خوش نیامده و واکنش آنها و اقداماتی همچون تطمیع و سپس تهدید به رُبایش، حذفِ فیزیکی و تهدیدِ جانیِ خبرنگاران این پایگاه خبری و ۲ حمله ی سایبری سنگین به این رسانه را به دنبال داشته است…

“مجید معتمدی” سردبیر “اقتصاد سالم” در این رابطه می گوید:” والله که به تاسی از سیره ی مولای مان شاهِ مَردانِ عالمِ اِمکان امیرمومنان علی (ع)؛ با مُفسدان و ظالمان و غارتگران بیت المال و خورندگانِ حق یتیمان و بیچارگان و مظلومان کنار نخواهیم آمد، حتی برای لحظه ای و ثانیه ای”.

وی ادامه می دهد: در همین رابطه هم اکنون پنج پرونده ی شکایت قضایی از سوی مدیرانِ دولتیِ متخلف و مُفسدانی که اخبار تخلف و فسادشان در این پایگاه خبری منتشر شده از جمله افرادی با هویتِ “امیرحسین نادری” مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات و “منصور یزدی زاده” مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان برعلیه این پایگاه خبری در دستگاه قضایی در جریان است”.

سردبیر پایگاه خبری اقتصاد سالم (www.eghtesadsalem.com) اضافه می کند:” در موردِ فیلترینگِ سایت نیز ابهاماتی وجود دارد”.

وی تاکید می کند:” ما در پایگاه خبری اقتصاد سالم سربازانِ آتش به اختیار و تحتِ فرمانِ رهبری و ولایت امر هستیم و رفع فیلتر سایت نشان داد که درنهایت این خورشید حقیقت و عدالت است که می درخشد و با پیگیری های صورت گرفته از سوی دستگاه محترم قضایی؛ این رسانه ی افشاگر رفع فیلتر شد”.

گفتنی ست که “مجید معتمدی” خود از خبرنگاران، دبیران و سردبیران خبرگزاری دولتی ایران، “ایسنا” بود که تیرماه سال گذشته (۱۳۹۹) به دلیل پافشاری بر پیگیری پرونده ی کلاهبرداریِ یک شرکت بزرگ واردکننده ی خودرو از تعدادی زیادی از مردم و عدم پذیرش رشوه ی این شرکت و همچنین افشای فسادِ یکی از مدیران این خبرگزاری؛ از سوی مدیرعامل خبرگزاریِ ایسنا اخراج شد و پس از آن با همکاری جمعی از خبرنگاران، پایگاه خبری “اقتصاد سالم” را راه اندازی کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=33539
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. تورج گفت:

    خدا پشت و پناهتون

  2. رمضانی گفت:

    بعضی از دوستان فکر می کردند
    انقلاب اسلامی یعنی زنگ تفریح
    اما وقتی متوجه شدند از تفریح خبری نیست
    سرو صدایی امتحان داره میاد زدن به چاک.
    خطشون را از ملت ایران جدا کردند.

  3. مسلم گفت:

    این خبر گزاری کانال تلگرامی نداره؟

  4. محسن گفت:

    سلام
    چقدر براشون گرون تموم شده بود که تلاش داشتند حذف ت کنند
    واقعا دست مریزاد
    درود بر انسان های پاک

  5. فرزند شهید کارخانه گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    آقای یزدی زاده و امیرحسین نادری یکی هستند و اقداماتی که کرده اند ظلم به خودشان و نظام کرده اند و آنانی که چنین افرادی را حمایت می کنند خائن به وطن هستند

  6. علی اکبر گفت:

    سلام و خدا قوت پرقدرت ادامه دهید که ولله برحقید…
    فقط از کلاهبرداری چند هزارمیلیاردی کیم مانی بادران یادتان نره بزرگواران که خانواده ها بدبخت شدند سر این قضیه که من خودم تمام سرمایه ام رفت تا میتونید پیگیری کنید.
    خداوند پشت و پناه خودتان، خانواده تان وقلمتان باد.
    آمین یارب العالمین

  7. جانباز ذوب آهن اصفهان گفت:

    سلام
    دم شما گرم ببین چقدر باعث شد که مفسدینی مثل نادری و یزدی زاده پول خرج کنند و هزینه میلیونی کنند که سایت شما را ببندن
    پس تا نباشد چیزکی…
    درود بر افشاگران فساد

  8. رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:

    نمایش محاکمات علنی مفاسد اقتصادی در رسانه، مردم را خوشبین و دلگرم می‌کند و باید سوت‌زنان و افشاگران فساد مورد حمایت جدی و تشویق قرار گیرند

  9. پیام ریس دادگستری گفت:

    محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست تخصصی “ارزیابی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور” که همزمان با سالگرد صدور فرمان ۸ ماده‎ای مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد با حضور مسئولان و کارشناسان دستگاه‎های ذیربط برگزار شد، با بیان اینکه مبارزه با فساد یک عزم جدی و ملی را می‌طلبد که الحمدالله امروز در قوه قضاییه وجود دارد، اظهار کرد: برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها و متنفذین و منسوبین، مردم را دلگرم کرده است.

    وی با اشاره به حمایت مردم از اقدامات فسادستیزانه قوه قضاییه عنوان کرد: مقابله با فساد را صرفا نباید از جنبه سرکوب‌ کننده آن نظاره کرد بلکه باید جهات پیشگیرانه آن نیز مدنظر قرار گیرد.

    حشمتی در ادامه، لاپوشانی مسائل و درزگیری اتفاقات، تبعیض، فقدان شایسته سالاری، باب شدن فرهنگ محرمانگی، فرد محوری به جای فرآیند محوری، بی‌توجهی به دولت الکترونیک، سفارش و توصیه‌ پذیری، فقدان نظارت مردمی و رسانه‌ای بر اقدامات و همچنین عدم نظارت دقیق بر عملکردها و ساختارها را از جمله مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی کشور دانست که زمینه ‌ساز ایجاد فساد هستند.

    رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه نمایش محاکمات علنی مفاسد اقتصادی در رسانه، مردم را خوشبین و دلگرم می‌کند، بر لزوم حمایت جدی و تشویق سوت‌زنان و افشاگران فساد تاکید کرد.

    انتهای پیام

  10. ذبیح اله خداییان گفت:

     سخنگوی دستگاه قضا درباره برنامه دستگاه عدلیه برای حمایت از افشاگران فساد گفت: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر جزء وظایف همگانی است که بر اساس آن همگان تکلیف دارند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

  11. مهدی گفت:

    خدا قوت

  12. کوروش اسفندمند گفت:

    سلام. کارت هدیه ها جوابگو نبود!!!!!!!!

دیدگاه شما