• کد خبر: ۳۵۲۹۹
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۴ - : ۷:۱۳
پیگیری های رسانه ضِدِّفساد نتیجه داد:

دست شرکت متخلف از ذوب آهن اصفهان کوتاه شد

با پیگیری های چند ماهه رسانه ی ضدِّفساد، سرانجام قرارداد شرکت “پویش درمان” با شرکت ذوب آهن اصفهان لغو و دستِ این شرکت متخلف از اموال بیت المال و بیمارستانِ شهید مطهری ذوب آهن کوتاه شد.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” از مهر ماه امسال به دنبالِ مدارک و مستنداتِ رسیده از سوی پرسنلِ ایثارگر، جانباز و فرزندان شهید شاغل در شرکت ذوب آهن اصفهان؛ مجموعه گزارش هایی را از برخی تخلفاتِ صورت گرفته در این اَبَر کارخانه ی دولتی منتشر کرده و خواستار رسیدگی مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع و برخورد با مدیران متخلف شد.

طبق اطلاعات رسیده، هم بخشی از کادر درمان بیمارستان شهید مطهری اصفهان و هم بخشی از مردم و خدمات گیرندگان؛ از عملکرد مدیریت این بیمارستان ناراضی بودند…

به دنبال انتشار گزارش های متعدد سرانجام پنجشنبه هفتم بهمن ماه “منصور یزدی زاده” مدیرعامل وقت شرکت ذوب آهن اصفهان از سِمَت خود استعفا کرده و “ایرج رخصتی” از پرسنل پیشکسوت، متخصص و متعهد این کارخانه؛ به عنوان جایگزین وی سرپرست مدیریت شرکت ذوب آهن اصفهان شد.

با روی کار آمدن مدیرعامل جدید در ذوب آهن اصفهان انتظار می رود رویکردهای مدیریتی در این اَبَر کارخانه ی دولتی که ۱ سرمایه ی ملی و متعلق به میلیون ها کارگر شریف و زحمتکش ایرانی و بازنشستگان تامین اجتماعی ست، اصلاح شود.

در همین راستا جدیدترین اسناد و اطلاعات رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نشان می دهد که در جهت همین اقداماتِ اصلاحی؛ هیات مدیره ی شرکت ذوب آهن اصفهان دستور خلع ید و قطع قراداد همکاری با شرکت “پویش درمان” را صادر کرده است…

“پویش درمان” شرکت واسطه ای بود که با انعقاد قرارداد با شرکت ذوب آهن، مدیریت بیمارستان شهید مطهری شرکت ذوب آهن اصفهان ( که از آن به عنوان برترین بیمارستان خصوصی استان اصفهان نام می برند ) را در دست گرفته بود با این حال این شرکت در انجام امور محوله در اداره ی بیمارستان شهید مطهری اصفهان؛ تخلفاتی مرتکب شده بود که نارضایتی و تضییعِ حقوق مردم و بیت المال و حتی زیان دهی! این بیمارستانِ خصوصی را به دنبال داشت.

این معضل نیز در چند ماه اخیر از سوی پایگاه خبری “اقتصاد سالم” مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و در همان زمان از مسئولان وقت شرکت ذوب آهن اصفهان خواسته شد به مشکلات و تخلفات در بیمارستان شهید مطهری اصفهان رسیدگی و با مدیرانِ متخلف آن برخورد کنند.

به دنبال همین انتقادات از عملکردِ شرکت “پویش درمان” سرانجام روز گذشته خبر رسید که هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان نسبت به این موضوع اقدام و مصوب کرده است که “با توجه به عملکرد شرکت پویش درمان و با ارزیابی عملکرد بیمارستان شهید مطهری و برطرف نشدن مشکلات آن و باتوجه به گزارش ارزیابی عملکرد بیمارستان؛ شرکت پویش درمان باید از تاریخ اول فروردین سال ۱۴۰۱ غیرفعال شود”.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” بابت این اقدامِ اصلاحی _ هرچند زودتر باید صورت می گرفت _ که در راستای صیانت از حقوقِ درمانیِ مردمِ شهر لنجان در اصفهان به عنوان خدمات گیرندگانِ اصلی از بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن و همچنین حفظ منافعِ کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی به عنوان مالکان و سهامدارانِ شرکت ذوب آهن اصفهان است؛ از مسئولان شرکت ذوب آهن تقدیر کرده و امیدوار است همچنان به اقداماتِ اصلاحیِ خود برای تامین منافع حداکثریِ مردم ایران ادامه دهند…

تیم خبری “اقتصاد سالم” نیز حسب وظیفه ذاتیِ خود به عنوان ۱ رسانه ی وطن پرست و عدالتخواه و به ویژه براساس دستور آتش به اختیار مقام معظم رهبری؛ به تمام مدیران کشور اعلام می کند حامیِ اقداماتِ مثبت و خدماتِ آنها به مردم ایران بوده و ضمنا هشدار می دهد درصورت رسیدنِ هرگونه مدرک و مستندی از وجود و بروزِ هرگونه فساد مالی در هر مجموعه ای؛ با اَحَدی تعارف نداشته و نسبت به سوت زنی، افشا و پیگیری آن اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=35299
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. اسماعیلی گفت:

    درود بر مجله فساد ستیز اقتصاد سالم.
    انحلال شرکت پویش درمان که مرکز فساد ذوب آهن شده بود سرآغاز مبارزه با فساد در ذوب آهن است.
    انشالله که این روند ادامه یابد.
    حجم عظیم اختلاسها در این شرکت جای تعجب دارد.
    کمکهای چندصد میلیاردی ذوب آهن به این شرکت و عدم حسابرسی روی این مبالغ خیلی قابل بحث است.
    خداانشالله که هر جور میدونه با آجدانی برخورد کنه.
    آجدانی فرار کن … و را رها کن

  2. امید علی عسکریان گفت:

    با سلام خدمت شما محافظان انقلاب
    همنطور که امام خمینی ره فرمودند که مخالفان ایثارگران و جانبازان ضد انقلابند، الان داخل ذوب آهن یک سری افرادی هستند که سنگ اندازی میکنند برای تبدیل وضعیت فرزندان جانباز شرکتی.
    تورو خدا یک پیگیری بکنید الان یک ساله از قانون میگذره و مسولان ذوب آهن زیر بار این قانون نمیروند
    انشاااله که شما مشکل فرزندان ایثارگر و جانباز که چشم امیدشون به شماست حل شود
    با تشکر

  3. سعیدی گفت:

    با عرض سلام و تبریک خدمت خانواده محترم ذوب آهن
    یه کُد خدمتتون میدم جهت عمق فاجعه در این بیمارستان
    سال پیش با حمایت آجدانی و علی رغم مخالفت پزشکان متخصص بیمارستان شخصی را برای خدمات ارتوپدی فنی وارد بیمارستان کردن که اولا هیچگونه مدارکی از مناقصه یا مدرکی که صلاحیت علمی و عملی شخص مذکور را نشان بده مشخص نشد، بعد آجدانی ادعا کرد که تمام خدمات به وسیله بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود که البته همه همکاران به دروغ بودن آن پی بردن، بعد در برنامه ای که بیشتر شبیه یه کلاهبرداری سازمان داده شده بود، پرسنل را مجبور کردن که اسکن اجباری و کفش از این شخص دریافت کنند که با قیمت‌های نجومی و البته کفش هایی غیر استاندارد که مورد آزار و اذیت همکاران بود و هزینه ی آن از پرفراژ پرسنل کسر شد و مورد اعتراض واقع شد که البته به جایی هم نرسید!
    داستان همراهی چوپان و گرگ. دیگه شما خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  4. دکتر نصر گفت:

    احسنت بر آقا یا خانم سعیدی.
    کاملا درست فرمودید. جالبه که همین طرح قرار بود به شکل وسیع در سطح کارخانه هم اجرا بشه. اما با افشاگری همین مجله اقتصاد سالم و با نظری که یکی از پرسنل توی قسمت نظرات گذاشته بود ، کنسل شد.
    اختلاسهای آجدانی و قدیری نهایت نداره. اینکه اول از آجدانی شروع کردند دلیل داره. آقای مونس خواه هم که به فنا رفت. کم کم نوبت اسفندمند و احمدپور هم میرسه.
    آقای رییسی داره یه کارایی میکنه. احسنت بر جناب رییسی

  5. پرسنل جراحی گفت:

    در تایید مطالب سعیدی و دکتر نصر مطلبی خدمتتون عرض میکنم که خودم به چشم دیدم…
    قبل از حضور این خانم قیمت کمربندهایی که پزشکان برای بیماران تجویز میکردن زیر ۵۰۰ هزار تومان بود ولی از وقتی این خانوم آمد هزینه کمربند بیماران به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد!
    حتی وسیله هایی که قیمتهاشون در مغازه های بیرون بیمارستان نصف یا کمتر از نصفه که موجب اعتراض بیماران بنده خدا میشه ولی آجدانی و قدیری گفتن فقط باید این خانوم این وسیله ها را بده و من خودم مریضایی را دیدم که گریه میکردن برای اینکه این هزینه های سرسام آور را نداشتن ولی دستشون به هیچ جا بند نبود

  6. یادگاری گفت:

    سلام
    خدا را شکر که آقای شتربانی رفت و آقای رخصتی از مدیران عملیاتی و مرد میدان های توسعه، تولید و تامین مدیر عامل شدند و برخلاف یزدی زاده که فردی خود شیفته و متکبر بود فردی مدیرعامل شدند که محبوب کارکنان و کارگران است

  7. رسولی گفت:

    از جناب مهندس رخصتی عزیز تقاضامند است به هیچ عنوان قراردادهای آجدانی با شرکتهای اقماری که پای آنها را به بیمارستان باز کرده امضاء نکند.
    این قراردادهای ترکمنچای بقدری مشکوک هستند که حتی یزدی زاده هم زیربار آنها نرفت.
    سایت اقتصادسالم باید در مورد این قراردادهای کثیف و بدون تشریفات اداری هم مطلب بگذارد

  8. محمدجواد گفت:

    باعرض سلام و ادب
    خواهشا منشاء تمام این مشکلات را که سرچشمه آن صادقی و همسردومشان که همه کاره این سازمان بودند، حتما مواخذه کنید که نفرین چند هزار کارگر ۲۰ سال پیش تا الان پشت سر این آقاست…

  9. انشاالله که عوامل آجدانی از جمله سید حسن موسویان هم برکنار شوند.

  10. پزشک دلسوز گفت:

    دو سال پیش بنده و همکارانم طی گزارشی به حراست موارد فساد در بیمارستان را گوشزد نمودیم ولی کو گوش شنوا ؟
    حال بیمارستان شهید مطهری خراب تر از آنی است که فکرش را هم بتوان کرد . از مسولین امر
    خواهش میکنیم هر جهت سریعتر وضع مدیریت این مرکز را مشخص کنند که اگر مدیر و رییس نداشته باشد بهتر از وضع فعلی است.

  11. سلمانی گفت:

    سلام
    متاسفانه مشکلی که آجدانی داره، پ…د بودنه که این باعث میشه بیش از پیش خراب کنه.
    پراکنده کردن افراد دلسوز و کاربلد از یک طرف و میدان دادن به افراد چاپلوس و بی عرضه از طرف دیگه، مشکلات بیمارستان را مضاعف کرد

  12. افشاگر گفت:

    با سلام و تشکر از سایت بسیار عالیه اقتصاد سالم،
    آجدانی ۵شنبه در یک مراسم تبلیغاتی به نظر خودش بخش‌های جدیدی را افتتاح کرد، بنده از شما تقاضا دارم برای سرویس گرفتن از بخش‌های افتتاحی یه سری به بیمارستان درجه یک! ایشون بزنید ببینید کدوم یک از این خدمات را به شما ارائه میدن تا بیشتر به دغل کاری و پشت هم اندازی های این آقا پی ببرید و متوجه نمایشی بودن حرکات این شخص بشید.
    درود به شورای نگهبان که شخصیت واقعی این فرد را شناخت و اجازه ورود به مجلس را به او نداد.
    سپاس

  13. فرزند شهید والا مقام گفت:

    بسم‌تعالی
    الحمدالله که با روی کار آمدن دولت مردمی جناب اقای رئیسی شاهد مبارزه روز افزون ایشون و تیمشون با فساد عم در گفتار و عمل هستیم؛
    این مبارزات باید تا ریشه کن شدن تفکرات اصلاح‌طلبان و لیبرالان در دستگاه های مختلف کشوری ادامه یابد.
    ما فرزندان شهدا و ایثارگران با تبعیت از وصیت پدرانمان پیرو ولایت فقیه میمانیم و تا آخر پشت ایشان را خالی نمیکنیم و از خداوند سبحان استدعا داریم توفیق و معرفت سربازی را به ما عنایت بفرماید؛
    به امید ایرانی مقتدر،انقلابی و سربلند در همه عرصه ها.

    (وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) قصص ۵

  14. حسنوند گفت:

    باسلام
    دکتر اجدانی خیلی مرد شریفی است. فساد مالی و اخلاقی هم ندارد. پاک دست است. قدیری هم مرد شریفی است. آن مرد در باران آمد. باران تند آمد.

  15. رییس گفت:

    وای . بسیار خوشحالم که بالاخره یکی این افشاگریها را کرد. اسناد اختلاس آقایون همه را دارم. حتی برخی روابط نامتعارف. اسناد کامل پیش بنده است.حتی تصاویر دیدار ایشون با وزیر بهداشت قطر و قرارو مدار برای اختلاس از اینجا و ساخت بیمارستان در قطر. هروقت خواستید در خدمتم.
    آقای دکتر آجدانی ما به آنچه فکر میکنی به شما نزدیکتریم. حتی اسم خمیردندون که قبل از خواب میزنید.

  16. ماهان گفت:

    باسلام .
    ریشه اختلاسها و رانتخواری های عظیم و ریز و درشت در ذوب آهن بر میگرده به صادقی مدیر عامل قبلی و خانم علمداری همسر ایشون . و تاسیس شرکت پوششی ” پویش” و بعد از اون انواع شرکت های پویش بازرگان و پویش معدن پویش درمان و….
    سرمایه شرکت پویش از محل پاداش و مزایای کارکنان تامین شد و ۱۷ درصد سهام ذوب آهن با کمترین قیمت چپاول شد . و از این طریق همچنان این شرکت در حال به غارت بردن ذوب آهن است و پویش درمان گوشه ای از این خیانت بزرگ است . خواسته ما از نهادهای قضایی و دولتی انحلال همه این شرکتها ، باز گرداندن اموال آن به ذوب آهن و تقسیم ۱۷ درصد سهام بین کارکنان که از محل حق و حقوق ایشان این شرکت تاسیس شده . و محاکمه آقای صادقی و خانم علمداری و تمامی ایادی ایشان است

  17. آگاه گفت:

    یک روز به آجدانی گفته شد که فلان قسمت بیمارستان که خدمات ارائه میدهد را به فلان شرکت که سابقه فعالیتِ مرتبط و توانمند هم بود بسپارد؛ پاسخ داد:
    سهمِ من چیه؟؟

  18. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای حسنوند
    نمی دانم چرا شما را که یک مرتبه از اتاق عمل بیرون انداختند و هیچ شخصی هم نمی دانست به چه علت
    ولی یک مرتبه بعد از حدود یک سال که گذشت یک پست بالاتر با حوزه اختیارات بیشتر به شما محول گردید و باید اینگونه از آقای آجودانی و دکتر قدیری حمایت کنید!
    تمام اینها جای سوال و پاسخ خودش را دارد.
    با دلیل و مدرک های موجود می‌توان علت برکناری و انتصاب مجدد شما را زیر سوال برد…

  19. صالحی گفت:

    سو استفاده از جایگاه و شان یک خانواده شهید داره کم کم یه رویه میشه، متاسفام برا کسانیکه جوونی و عمرشون رو در محیط آلوده انواع مواد شیمیایی و مذاب در طول شبانه روز در کارخانه میگذارند و یه عده هم بدون هیچ زحمتی چپاول میکنند

  20. بی طرف گفت:

    حسنوند واقعا تاسف دارد شما چرا….
    بله برای شما باران داشته است که راهش را بلدید و حسش کردی…
    نه برای جامعه هدف ، بیماران و افراد ارزشمند .

  21. جعفری گفت:

    چطور ممکنه شرکتی به دلیل فساد و ناکارآمدی منحل بشه، پویش درمان، حال آنکه مدیر و سردمدارنش هنوز سر کار باشند! واقعا خنده دار نیست؟
    مثل اینکه در یک تصادف ماشین را نابود کنیم و به راننده یه ماشین دیگه بدیم…مرغ پخته هم خندش میگیره واقعا که!!!!!

  22. پرسنل دلسوز بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت:

    با سلام، از زمان حضور دکتر آجدانی و تیم ایشان چیزی جز استهلاک و نابودی تجهیزات حاصل نشده و امروز خرابی ترالی دارویی، مانیتورینگ ها و پالس اکسی متری ها و بسیاری از ابزارهای مورد نیاز کارکنان مشهود است. در این ایام کرونا تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان درمانی بصورت قطره چکانی تحویل می شود و حین کار با بیماران با حداقل دستکش و ماسک باید کار کرد (یک جفت دستکش برای چندین بیمار). بعد از دو سال به تازگی به پرسنل لباس فرم با کیفیت نازل داده شده است.طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان شرکتی اجرا نشده است و بسیاری از حقوق آن ها ضایع شده است. چه کسی باید به داد کارکنان برسد ؟؟؟

  23. م ش گفت:

    سلام.من از پرستاران بیمارستان شهید مطهری هستم با اینکه در مدت کرونا در بخش کرونا کار کردیم وحتی بدونه تجهیزات کامل بعضی اوقات، از خدمت رسانی دریغ نکردیم .در زمان روز پرستار هدیه روز پرستار را به ما چند نفر که معذوریت بودیم ندادند و گفتند مصوبه بوده و به شماتعلق نمی گیره با اینکه ما در زمان بارداری در بیمارستان کار کرده وحتی یکی از پرستاران در ۷ ماهگی کرونا گرفت آخه حق این خانم خوردن داره؟

  24. پرسنل دلسوز بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت:

    آقای حسنوند که در جایگاهی (سرپرست پرستاری) منصوب شده اند که نه لیاقت مدیریتی و نه لیاقت علمی و نه مدرک تحصیلی مرتبط آن را دارند، انتظاری بیشتر از مدح و ستایش مدیران حامی ایشان مورد انتظار نیست.

  25. شریفی گفت:

    یادش بخیر آجدانی میخواست واکسن کرونا وارد کنه! لامصب هی میگم از موتوری جنس نگیرید تازه قدیری ام بهش مشاوره میداد

  26. R_A گفت:

    درود بر جناب رییسی که داره فساد را ریشه کن میکنه

  27. پرسنل گفت:

    آقای حسنوندی که به دلیل مسائل … و شکایاتی ک ازش شده بود اخراج میشه بعد با تعهد برمیگرده و در مجموعه مطهری با مدیریت آقای آجدانی بدون داشتن شرایط احراز (حتی لیسانس این آقا هم پرستاری نیست و یک ساعت هم کار بالینی انجام نداده) پست سرپرستی میگیره
    ایشون باید هم کمال تشکر را از مدیریت مجموعه داشته باشند و از شرایط راضی باشند
    در مدیریت آقای آجدانی افرادی ک در جهت منافع فردی و شخصیه ایشون کار میکنند پله های ترقی رو با سرعت طی میکنند
    یکی از شاهکارهای مدیران فاسد، به کار گماردن افراد فاسد و ناکارامد و خلع پرسنل زحمتکش و کارامدِ که آقای اجدانی در مطهری به کرات این کار را کرده اند
    جناب مهندس رخصتی مطهری را دریابید

  28. پرسنل اتاق عمل گفت:

    شما ببینید رییس بیمارستان جه کسی رو گذاشته سرپرست خرید!
    یک کسی که تو رستوران کار می‌کرده و مدرک کشاورزی داره.خدا می‌دونه نام تجهیزات پزشکی رو نمیتونه تلفظ کنه.چرا؟واقعا اینقدر ذوب آهن قحط الرجاله؟ خدا می‌دونه پشت این انتصابها چه خبره!!!

  29. ع.مرادی گفت:

    درود. به نظر من اگه یه بازرس از یک نهاد بالا دستی فقط همین مواردی که کامنت شده را بررسی کنه مدارک کافی برای اخراج آجودانی به دست میاد حالا اسناد و مدارک مالی به جای خود.
    تعجب من از مسئولان ذوب هس که در این مورد اهمال میکنن.
    فکر می‌کنم حتی در یک نظرسنجی خیلی ساده از پرسنل بیمارستان میزان نارضایتی از این شخص کاملا مشخص میشه، پرسنلی که از جون ودل مایه میذارن ولی بر اثر بی کفایتی مدیرشون اکثرا نا امید وناراضی ان، شخصی که فقط به فکر منافع خودشه کاش توضیح می‌داد چرا اکثر متخصصای خوب بیمارستان رفتن البته توضیح نه توجیه، چون این شخص میگه همه مشکل دارن فقط منم که خوبم،به امید اجرای عدالت

  30. به نام خداوند مهربان
    جناب دکتر علیرضا آجدانی، برادر عزیز، چرا کاری کردی که هرجای این بیمارستان و شرکت سهامی ذوب آهن اسم فرزند شهید، شهید و… میاد همه رو برمیگردونند؟ با این کارها به کجا میخوای برسی برادر من؟ ببین پدرت و بهتر بگم پدرانمون برای چی رفتن؟ چرا هروقت ما خواستیم بیایم جناب عالی را نهی و مشاوره بدهیم، جلومونا گرفتی؟ به خدا زشته بگذار یه کمی اعتباری هم که از خون پدرانمون داریم پایمال نشه، خراب کردی برادر من خراب، این افراد اتو کشیده را بزار کنار و ببین اصول و منطق چی میگه و دولت انقلابی آیت الله رئیسی چه کار درست و انقلابی میخواد

  31. ماهان گفت:

    سلام و تشکر از اقتصاد سالم. والله تمام این مسائل را لیست شده به همه جا گفتیم. فایده ای ندارد. وقتی شورای تامین استان اصفهان دستور دستگیری وتحویل آجدانی را صادر و به یزدیزاده ابلاغ میکند و یزدیزاده به بهانه اینکه ذوب آهن خصوصی شده و شورای تامین حق دخالت در آن را ندارد، این دستور را پاره میکند به کجا باید شکایت برد؟ خب مسلم است که مرحله بعدی حذف خود یزدیزاده است. جناب رخصتی عزیز ببینید یزدیزاده را کی زمین زد شما هم درس عبرت بگیرید. یزدیزاده پاسوز اطرافیان خائنش شد مخصوصا آجدانی نامرد

  32. کادر درمان گفت:

    سلام ،از بحث داروخانه و طریقه مزایده و شرکتی که روز قبل مزایده تشکیل شد بگذریم،از شرکتی که اسکن میگیره و کمربند میده وصابون بی تخصصی و بی اخلاقیش وهزینه سرسام آوری که روی دوش پرسنل و بیماران بیچاره میذاره بگذریم،از اجحافی که در حق پرسنل میشه و به حقوق قانونی شون نمیرسن بگذریم از رفتن پزشکان حاذق از بیمارستانم که بگذریم میدونستید کسی که بخش ام آر آی را پیمانکاره فامیلش آجدانیه!مدیونید فکر کنید آشنایی هس چون حتما متهم میشید دارید سلامت اقتصادی واخلاقیه آقای دکتر آجدانی را زیر سوال میبرید،فقط خدا میتونه به بیمارستان مطهری کمک کنه

  33. پرسنل دلسوز بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت:

    از جمله اقدامات شگفت انگیز دیگر مدیریت شهید مطهری این بود که خانم ندا رییسی پرستار که همگی مسئول بخش های بالینی از پذیرش ایشان به علت شکایات متعدد همکاران و مراجعین اکراه داشتند، با سفارش فامیلی (آقای کیانی حراست وقت کارخانه و ریییس هیئت مدیره پویش درمان) و تایید و تاکید دکتر آجدانی، بطور ناگهانی به سمت سوپروایزر بالینی منصوب شد.

  34. رحیمی گفت:

    شهدا شرمنده ایم😶

  35. کیهانی گفت:

    اگه یه سیستم نظارت تو ذوب آهن باشه فقط با خواندن این کامنت ها رییس این مجموعه رو عزل می‌کنه اگه این کار رو نکنه باید به حال مادر صنعت کشور گریست.که به این روز افتاده.

  36. نریمانی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم،من فقط دوتا سوال کوچک از ریاست محترم بیمارستان مطهری دارم،لطفا راجع به طبقه ۷ ،میزان هزینه کرد،بازدهی آن یک توضیحی بدن،با توجه به شخصیت نمایشی ایشان راجع به توریسم درمانی تبلیغات گسترده انجام دادن لطفا بگن دقیقا چند تا بیمار از کشورهای خارجی پذیرش کردن ،علی برکت ا..

  37. رسولی گفت:

    دکتر آجدانی یه دستگاه مسخره اسباب بازی از اینا که توی فرودگاهه آورده گذاشته توی طب کار. بعد توی مصاحبه تلویزیونی میگه از این دستگاه فقط یه دنیا تو ایران هست که اینه. میگه این دستگاه با تست بزاق میتونه بگه شما در چه روز و ساعتی از عمرتون دچار مشکل قلبی میشید. بعدشم تو مصاحبه گفت ما درمان کرونا را قبل از اینکه کرونا از چین وارد ایران بشه شروع کردیم. بعدشم گفت ما در واردات واکسن با دولت همکاری میکنیم!
    آقایون حسنوند و بینا تخصصشون چیه که همه کاره بیمارستان شدند؟
    دکتر آجدانی با چه رویی و با اجازه کی دوتابعیتی شده و داره توی قطر درمانگاه میسازه؟

    آجدانی استعفا استعفا

  38. علی مددی گفت:

    سلام
    شاید پویش ها و دووارت و لاتیکو و امثالهم برای دورزدن تحریم ها در زمان صادقی تشکیل شد اما همین آقایانی که درراس کار هستند شدیدا حمایت کردند تاجائیکه ازاصل غافل شدندوفقط به منافع ومصلحت خویش اندیشیدند، ازطرفی مونس خواه نیزحمایت می کردوهنوزهم حراست وبازرسی حرکت شان راشروع نکرده انداگربگوئیم نمیدانند ولله دروغ گفته ایم،چراهیچ اقدامی نمی کنند؟؟مدیرعامل محترم اوضاع خراب است همه بهم متصل هستند ونفع جمعی می برندلطفامتلاشی کن گروه های فرصت طلب وسوء استفاده گررا
    شخص یزدیزاده هنوزدرراس هرم است وبایدباسازمان خداحافظی کندتامدیرعامل بتواندکارکند

  39. راضیه گفت:

    خدا آجدانی را لعنت کند که یک اسب زین کرده و قبراق تحویل گرفت و اون را تبدیل به یک الاغ دست و پا شکسته کرد. سازمانهای نظارتی کجا هستند که دنبال اثبات صحت و سقم ادعاهایی که توی این کامنتها اومده نمیرن؟
    شما را بخدا به داد مردم بدبخت فولادشهر برسید. ما بیمارستان نداریم. بیمارستان میخواهیم. چرا یک شهر با ۱۳۰ هزار جمعیت نباید بیمارستان داشته باشه؟ نماینده لنجان کجاست؟ فرمانداری چه میکند؟ آقایون تا کی ما و ذوب آهنیهای بدبخت باید سختی بکشیم تا منافع آجدانی و قدیری حفظ بشه؟

  40. پرسنل دلسوز بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت:

    مدیریت بیمارستان که حتی یک ریال به کارکنان بیمارستان تخفیفی بابت هزینه درمان خودشان و خانوادشان نمی دهد چطور برخی افراد مبتلا به کرونا را بر خلاف دستورالعمل ها به همراه خانواده برای مدت ها در متل اسکان می دهد و بصورت رایگان درمان می کند و هزینه دارو و خدمات این افراد را بر بیمارستان تحمیل می کند … حتی سوپروایزرها ی بالینی، پرستاران را مجبور می کنند که جهت تزریق دارو و سرم به متل بروند !!! آیا کسی نیست که به این تخلفات رسیدگی کند ؟؟؟

  41. مهدی گفت:

    از فضایل مدیریت بیمارستان و سرپرست پرستاری منصوب ایشان (آقای حسنوند) همین بس که با گذشت دو سال از شروع کرونا و اجبار حضور پرستاران حتی در زمان بارداری به مدت های طولانی در بخش کرونا، برخی از دوستان و نزدیکان هم سفره ایشان حتی یک روز هم در این بخش ها حضور نداشته اند …

  42. بی طرف گفت:

    رخصتی رخصت بگیر و این بیمارستان را از دست این مدیران نالایق و زیر دستان نالایقتر نجات بده اینها روزی نقطه ای نبودند حالا برادر زن آجدانی (بینا) با ثبت چندین شرکت نا معلوم توانسته کلیه خدمات غیر موجه را برای بیمارستان انجام بده و پولی کلان به جیب بزند. و دیگر موارد از قبیل حسنوند و عباسی و خیلی های دیگر امثال هستند.
    واقعا مدیریت دکتر کریمی کجا و آجدانی کجا واقعا غیر نابودی کاری نکرد و نکرد.
    واقعا رخصتی رخصت بگیر انتظار ما از شما بسیار بالاست. و این مرکز درمانی مهم ذوب آهن را نجات بدهید.🙏

  43. خیرخواه گفت:

    آقای دکتر آجدانی میدانم تمام این کامنت ها را میخونی…
    ببین چقدر محبوبی!
    در این مدت کوتاه مدیریت چه تهمتها که نزدی چه تحقیرها که نکردی چه افراد با صلاحیت را که نراندی چه کسانی چاپلوس و بی کفایت را که بر نکشیدی و دلها که نسوزاندی و چه های بسیار دیگر…
    در حالیکه غافل بودی که خداوند در کمین ظالمان است…
    استغفار کن تا خداوند هم حافظ آبرویت باشد.

  44. پرسنل گفت:

    کدام اقدام اصلاحی، کدام خلع ید؟!
    شرکت پویش درمان میره یه شرکت دیگه میاد، وقتی مدیر ناکارآمد و بیسواد بیمارستان هنوز هست…
    این کار فقط پالون خر عوض کردنه

  45. دلسوز گفت:

    گند کاریهای آقای اجدانی فقط به گماردن حسنوند محدود نمیشه
    برید تو طب ببینید چ خبره
    ی آدم بی سواد با تحصیلات سوم راهنمایی به نام مهران نیا شده سرپرست طب که سابق سم پاش بوده و تمام پزشکان رو گذاشتن زیر مجموعش
    این آقا تو ستاد انتخاباتیش بوده و گماشته آجدانیه
    مگه در ذوب آهن قحط الرجاله یا نیروی با کفایت تحصیل کرده نداریم

  46. مردانی گفت:

    سلام روز مرد مبارک،
    راجع به درمانگاه شریعتی هم میشه یه پرونده جداگانه باز کرد، چه اتفاقاتی تو درمانگاه میافته، راجع به جلسات خاص تو این درمانگاه،
    راجع به قدیری که خودشم باورش نمیشه معاون این بیمارستان باشه که خیلی از قدش بلندتره این پست،
    راجع به نحوه برخورد آجودانی با پرسنل بیمارستان که نشان دهنده ی مشکلات درونیشه، برخورد با خانم اقبالیه مترون که فوق العاده قابل احترام و کاربلد بود ولی چون شریک تخلفاتشون نمیشد به اون روش حذف شد…
    آدمای ناجوری که تحت عنوان شرکت‌های مختلف تو بیمارستان مشغول شدن،
    خود بیمارستان که اینقدر بی کیفیت شده

  47. رسایی گفت:

    با خوندن این کامنتا آدم یه چیزایی هم یاد میگیره یا بهتره بگم میفهمه ……… سرپرست طب کار ذوب آهن اصفهان سوم راهنمایی؟
    به اندازه یه دکترا سیبیل داره طرف.

  48. رسولی گفت:

    حالا اینکه یه سمپاش با مدرک سیکل بشه سرپرست طب کار و افراد شایسته ای مثل دکتر ستوده منش استعفا بده و بره هیچی تازه این سم پاش در ماه ۱۲۵ساعت اضافه کار به صورت تایید کارکرد میگیره به اینصورت که مثلاً پنج شنبه ها از ساعت ۷صبح تا ۲۲ بدون اینکه حضور داشته باشه تایید کارکرد میگیره
    جالبه برای همه تو ذوب آهن ۲تا تایید کارکرد در ماه مجازه ولی ایشون در ماه ۱۲تا تایید کارکرد میگیره و بازرسی هم جرات ورود کردن نداره چون مدیر بیمارستان پشت ایشونه

  49. صالحی گفت:

    چه خبره تو این بیمارستان واقعا!
    آدم فکر میکنه مفسدان اقتصادی فقط تو تلویزیونه، نگو هر روز داری میبینیش از کنارتون رد میشن و ادای آدمای خوب و در میارن،
    آجدانی و قدیری خودشون استعفا میدادن قشنگ تر نبود

  50. بینایی گفت:

    سلام.مسئولین بیمارستان مخصوصا دکتر آجدانی بسیار آدمهای شریفی هستند. این وصله ها به ایشون نمیچسبه و پیگرد قانونی داره. زمان دکتر کریمی را یادتون رفته که مثل چی از شماها کار میکشید و بیمارستان اینقدر شلوغ بود. الان بده که کار نمیکنید و حقوق خوب میگیرید
    قدردان باشید

  51. پرسنل گفت:

    آقای بینا اون چیزی که میگی خودتی و خانودت و آجودانی… این به پرسنل نمیچسبه. تو خودت یه مفت خوری که با اینا به نون و نوا رسیدی

  52. دکتر نصر گفت:

    آجدانی تا قبل از عید برکنار و دادگاهی میشه. جانشینش هم مشخص شده.

  53. حسین گفت:

    قضیه جشن روز پرستار و اون دلقکه رفیق آجدانی که میگفت خوشگلترین و جیگرترین پرستارها اینجان به کجا رسید؟

  54. امیر گفت:

    با سلام به همه دوستان
    لطفا در نظر داشته باشید چند نفر از کسانی که نظر دادند با نام افراد شاخص بیمارستان بوده و متاسفانه نظر آنها نیست و باز هم متاسفانه فضای مجازی فرصتی فراهم کرده که افرادی با نیت پلید و با اسم اشخاص دیگر نظر بنویسند تا بتوانند عقده های خودشان را خالی کنند که در فضای واقعی جرات آن را ندارد.
    گفتن نظر شخصی هیچ ایرادی ندارد ولی با نام دیگران نظر دادن و به بهانه آن نظر عقده گشایی کردن نشانه بزدلی و بی اخلاقی است.
    خوانندگان دلسوز و محترم لطفا این نکته را مد نظر داشته باشند.
    یا حق

  55. صدر گفت:

    راسته میگن آجدانی و بهرامی را یکماه پیش دستگیر کردند؟

  56. امیر گفت:

    و متاسفم بگم که چندتا از این نظرات توسط شخص معلوم الحال و ترد شده از بیمارستان بوده که بعلت تخلف های فراوان و رانت و مشکلات…. برکنار شده.
    نقدها و مشکلات زیادی شاید وجود داشته باشد که گفتن آنها جرم نیست
    ولی بزدلی و بی اخلاقی و تخریب و تهمت غیر انسانی است و همه خوانندگان فهیم این موضوع را میدانند.

  57. پرسنل جراحی گفت:

    آقای امیر شما که بزدل نبودی و جرات داشتی حرفتو تو فضای مجازی بگی وتو واقعیت بعنوان چاپلوس ومدافع ظلم بین همکاران شناخته نشی کامل خودتو معرفی میکردی

  58. امیر گفت:

    جناب پرسنل جراحی🤣 شما لازم نکرده درس شجاعت بدی لازمه یه نگاه به اسم مستعار خودت بندازی
    حتی جرات نداری اسم بنویسی
    ضمنا من چاپلوسی و طرفداری از هیچ شخصی نکردم و نوشتم که نقد و مشکلات هست.
    ولی مشکلات با کامنت ترسوهایی مثل تو حل نمیشه باید تو واقعیت بیاید نقد کنید و مشکلات رو حل کنید

  59. پرسنل اداری گفت:

    آقای امیر اگر جرات دارید اسم خودتون را بنویسید. ما که مغضوبیم. ولی شما که مطلوبید اسم بنویسید. بازم فرافکنی و پارانویید بازی… همیشه مشکلات را میندازید گردن دیگران. حالا هم انداختید گردن اونی که از بیمارستان اخراج شده.
    مثال شما همون قلعه حیواناته که همه مشکلات را مینداختند گردن سنوبال. رییس شما هفته دیگه دستگیر میشه..
    کارش از نقد و اشکال گذشته. اختلاسهای نجومی کرده. توی قطر داره بیمارستان میسازه.بیمارستان را به خاک سیاه نشونده. هزار هزینه به کام شرکتهای زیرمجموعه خودش برای ذوب آهن تراشیده. اینکه هی شوی تلویزیونی میذاره هیچ فایده ای نداره.
    دستور دستگیریش صادر شده. شما داری از چی دفاع میکنید ؟ اسناد و مدارک کامل از اختلاسهای ایشون به مراجع ارسال شده. به والله قسم به والله قسم خودم حکم دستگیریش را دیدم ولی گفتند فعلا صبر کنید تا اول مدیرعامل عوض شه و نزدیک عید حکم را اجرا میکنیم. میخواهید باور کنید یا نکنید. اختیار با خودتونه. در ضمن من خود شما را هم میشناسم. شما همون آدم اخراجی از اتاق عمل هستی

  60. مهدی گفت:

    همکار محترم پرسنل جراحی، جناب امیر صحیح می فرمایند. آیا بهتر نیست که خودتان را معرفی کنید و نقد خود را در واقعیت بیان کنید و مشکلات را حل کنید ؟؟؟!! تا مدیریت بیمارستان و مسئولین مرتبط طبق روال منطقی همیشگی خود، لیست منتقدین را به حراست کارخانه جهت تشکیل پرونده اختشاش اعلام نمایند و شما را در اختیار کارگزینی قرار دهند یا برای یافتن شغل دیگر به کارخانه بفرستند ؟؟؟ چرا از مهربانی مسئولین فرار می کنید ؟؟؟

  61. علی گفت:

    مدیر عامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن جناب آقای مهندس رخصتی
    با توجه به شرایط رو به زوال بیمارستان شهید مطهری خواهشمند است در قدم اول سری به قراردادهای منعقده آقای دکتر آجدانی بزنید. قطعاً تمام ایرادات و مشکلات بوجود آمده در بیمارستان یک سرش وصل به این قراردادها است. از جمله قرارداد داروخانه، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپد فنی، غرفه تجهیزات پزشکی و …
    در ضمن بد نیست سری هم به قراردادهای اشخاص از جمله آقای مظاهری (واحد درآمد)، آقای دکتر جمشیدیان (مشاوره حقوقی با توجه به داشتن واحد امور حقوقی ذوب آهن) علیرضا وزیری (محاسبات حقوق و دستمزد) و امثال آنها بزنید، شاید با مطالعه قرارداد آنها حداقل شما متوجه شوید بیمارستان با توجه به داشتن نیروهای مجرب، کاربلد و آموزش دیده که هزینه های زیادی برای آموزش آنها توسط شرکت ذوب آهن شده چه نیازی به حضور آنها دارد.
    حذف و بازگرداندن افراد ناشایست و غیر حرفه ای ازسمت های سطح بالای بیمارستان به سمتهای قبلی خود طبق مدارک تحصیلی و چارت سازمانی که به راستی دلیل دیگری از نابودی بیمارستان می باشد، از جمله علی عباسی (سرپرست خرید و امور قراردادها)، مهندس شروین بینا (همه کاره بیمارستان و دست راست دکتر آجدانی)، علی مهران نیا (سرپرست طب کار ، با مدرک سیکل)و ….. بماند برای بعد

  62. پرسنل بیمارستان گفت:

    با سلام و احترام
    مسئله اصلی این هست که جناب دکتر آجدانی با رانت و توسط شخصی معلوم الحال مثل مهندس صادقی در این پست گذاشته شد، صندلی که اصلا اندازه قد و قامت ایشون نیست، یک آدم بیسواد، فاقد صلاحیت و شایستگی
    خوب بود ایشون قبلش چهار تا شیفت مثل پزشکهای دیگه تو اورژانس و سایر بخشها میداد و سیستم رو می شناخت
    این آقا بعد ۵ سال هنوز همه ی مسئول بخشها رو نمیشناسه
    فقط بلده کمترین اقدامش رو تو بوق و کرنا کنه اینقدر که این آقا مصاحبه تلویزیونی و شو اجرا میکنه مدیرعامل ذوب مصاحبه تلویزیونی نداشته
    صدا و سیما هم که فقط پول میخواد کاری نداره این آقا چقدر راست میگه چقدر دروغ
    بهتره بدونید عروسک گردان این شوها و نمایش ها آقای عسگریان روابط عمومی و جناب مهندس بینا برادر زنشون هستن
    بیمارستان رو به خاک سیاه نشونده اونوقت از اونطرف همه جا جار میزنه ما کاهش هزینه داشتیم ما به کارخانه کمک میکنیم دیگه ببینید چقدر این آقا متوهم هست🙄

  63. نابینا گفت:

    میدونستید بینا که شده دبیر هئیت مدیره مدرکشو از کجا گرفته؟ دانشگاه نه. موسسه غیر انتفاعی صفاهان. علی مهران نیا مدیر داخلی طب کار معروف به علی سم پاش که با مدرک سیکل سمت فوق دیپلم بهش دادن و ماهی١٢٠ ساعت اضافه کارمفت می گیره.ایشاا…نخورن این پولا مفت رو…
    هم بینا بی سواده و هم علی سم پاش. بعدم بینا بیرون چاپ خونه داره و هرسال تقویم و سر رسیدها رو چاپش انحصاری چاپخونه بینا است…

  64. ح صفری گفت:

    فساد در تمام ذوب آهن رخنه کرده باید چاره ای اندیشید.

  65. انصاریان گفت:

    این حرفا به دکتر آجدانی نمیچسبه بجا سراییدن این اشعار بی ربط به فعالیت خودتون بچسبید وگرنه ضربشو خودمنون میبینیم
    مسئولیت نظارت بر بیمارستان دکتر بهرامی بر عهده داره و خودش میدونه چه اقدامی بکنه

  66. بی طرف گفت:

    انصاریان….. 👏

  67. دوست گفت:

    انصاریان….. 👏

  68. بی طرف گفت:

    این دکتر آجدانی نبود که بیمارستان را به فنا داد.چون دکتر آجدانی خودش واقعا شخص محترمی هستش. و متاسفانه
    فقط به خاطر گوش دادن به حرف های بی سوادانی که پاچه خوار و دور و برش بودند این اتفاق افتاد و خود را به دام انداخت.
    و تصمیمات اشتباه از جمله.:
    ۱-انتصاب خانم رحیمی، محمدی، رضایی به عنوان مسؤل واحد درآمد که درآمد بیمارستان را با کسورات بالا و نجومی به زمین زد. که اینها هیچ کدام تفاوت بین درآمدزایی و هزینه را تشخیص ندادند.
    و اشتباهی مجدد اینکه بیمارستان که قراردادها بسیار بخش مهمی است که بسیار حرف و حدیث در بالا زده شد خانم نالایق رحیمی آن را در دست دارد خوب اشتباه تا کی…
    ۲-رفتن سرپرست مالی آقای محقق که با این تصمیم چهار چوب واحد مالی را از هم پاشید.
    ۳-انتصابات اشتباه در واحد های سرپرستی پرستاری در بیمارستان و اورژانس کارخانه
    ۴-انتخاب اشتباه معاونت بیمارستان(قدیری)
    ۵-استفاده نکردن از افراد کاردان در قسمت های مختلف مانند حسابداری و درآمد و غیره به علت حساسیت واحدها و بدانید که هنوز هم که هنوز از افرادی نا لایق و بیسواد مانند مظاهری که قراردادی سالانه ۲۰۰ میلیونی نتوانسته مدارک را به روز به بیمه ها تحویل و درآمد را وصول کند و حدود ۵ ماه در ارسال مدارک تاخیر دارند.
    ۶-رفتن افراد با تجربه از قسمت های حساس و در آمد زای بیمارستان.
    و و های زیاد دیگر.
    ولی واقعا دکتر آجدانی خودش را فدای افراد نالایق دور و بر خود کرد.
    و تصمیم گیری برای بیمارستان را در نهایت دکتر نمی‌گرفت به جای عقل گوش او می‌گرفت.
    وسلام

  69. fg گفت:

    مدیریت عالی ذوب آهن باسلام و عرض ادب
    اکثر مطالب گفته شده توسط کاربران به درستی بیان شده است. الان زمان تصمیم گرفتن و نجات بیمارستانی است که همه پرسنل و گروهها برای آن تلاش زیادی کردند ولی متاسفانه الان به وضعیت خیلی بدی تبدیل شده . تنها راه نجات بیمارستان ، برکناری مدیران فعلی و انتخاب مدیران لایق و کار بلد می باشد و بس.

  70. دکتر نصر گفت:

    یک نقد کارشناسی و خوب از آقا یا خانم بیطرف. اما تجربه ثابت کرده دکتر آجدانی به حرف هیچ بنی بشری گوش نمیدهد و عزل این افراد نالایق دست آجدانی نیست بلکه دست حزب مشارکت است و تا دست این حزب منحلّه از بیمارستان قطع نشود اوضاع خوب نمیشود و اینکار هم فقط با اخراج آجدانی امکانپذیر است

  71. بی طرف گفت:

    بدانید و آگاه باشید که همه و همه از مدیریت عالی شرکت چه قبلی و چه فعلی ، حراست ، بازرسی و تک تک پرسنل بیمارستان و شرکت و همان برادر خانمشان آقای بینا که از همه به او نزدیکتر است و و و میدانند دکتر آجدانی و معاونش و پاچه خارانش چه کرده و چه میکند و چه ها خواهد کرد و فقط و فقط به خاطر پدر شهید محترمشان چیزی نمیگویند

  72. پرسنل بیمارستان مطهری گفت:

    سلام شما که بی طرف هستید یک نفر که مدیر میشه باید اول خودش مدیر لایقی باشه چون یک مدیر لایق میتونه افراد لایق و کاردان و کار بلد و متخصص را سر کار بگذارد و آقای آجودانی هم اگر مدیر خوبی بود باید افراد کار درست و کار بلد را می آورد و نمیشه گفت که ایشون اختیاری نداشته چون برخلاف خصوصیات و اخلاق و عملکرد شون هست .
    و تنها یک مدیر نالایق میتونه افراد مثل خودش را بیاره ‌که کاری جز دزدی و نابودی یک مجموعه را در بر داشته باشه.
    و اتفاقا آقای آجودانی یک فرد مستبد و خود رای هستند .

  73. یا علی گفت:

    توصیه امیرالمؤمنین به مالک اشتر:
    باید که محبوب ترین کارها در نزد تو، کارهایی باشد که با میانه روی سازگارتر باشد و با عدالت دم سازتر و خشنودی رعیت را در پی داشته باشد؛ زیرا خشم توده های مردم خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آنکه خشم نزدیکان اگر توده های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد.
    یا علی
    رونوشت به مهندس رخصتی

  74. بهرامی گفت:

    یا علی..🙏🙏

  75. علی گفت:

    با سلام
    ۱- جای سوال و تامل دارد، چرا وقتی نیروهای رسمی و قرارداد مستقیم ذوب آهن در بیمارستان حضور دارند، یک سری از پست ها و سمت های مهم بیمارستان باید در دست پرسنل شرکتی باشد. مانند: خانم رحیمی مسول قراردادهای بیمارستان در صورتیکه این خانم قبل از این سمت مسول درآمد بیمارستان بود و کلی بدهی و مشکلات برای بیمارستان بوجود آورد و سپس به جای توبیخ شدن سمت بالاتر گرفت که هیچگونه سر رشته ای در زمینه قراردادها ندارد و تمام قراردادهای بیمارستان مشکل دارد.
    خانم کیماسی مسول خزانه داری بیمارستان که ایشون هم یک فرد شرکتی و کم سن و سال هست که هیچ سررشته ای در این زمینه نداشته است.
    آقای عسگریان روابط عمومی بیمارستان که دستشان با آقای بینا در یک کاسه می باشد و حسابی جیب خودشان را از این راه پر کرده آمد.
    خانم رنجبر مدیریت کیفیت بیمارستان ، سمت به این مهمی که باید در دست یک شرکتی باشد که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند جز چند سالی که در این بیمارستان بوده.
    آقای مظاهری مسول درآمد که نه شرکتی است نه رسمی نه قرارداد مستقیم. اصلا مشخص نیست ایشان چگونه در بیمارستان کار می کنند با چه قراردادی، آیا همچین شخصی دلش برای درآمد بیمارستان می سوزد یا جیب خود و دکتر اجدانی.

    ۲- چرا وقتی نیروهای کارآمد و ماهر در بیمارستان داریم آنها را با عناوین مختلف از بیمارستان رد می کنیم و سپس کلی نیرو از بیمارستان میلاد می آوریم که هیچ چیزی بلد نیستند و فقط چون آقای مظاهری خواسته آنها در این بیمارستان کار کنند.

    ۳- البته باید این را هم گفت که بعضی از نیروهای رسمی و قرارداد مستقیم هم چون با پاچه خواری و باج دادن بدون مدرک مرتبط روی کار آمده و سمت گرفته اند آنها هم لیاقت این سمت‌ها را ندارند از جمله عباسی سرپرست خرید، مهران نیا سرپرست طب کار، حسنوند مترون بیمارستان، خانم رضایی مسول درآمد در کنار آقای مظاهری، آقای کهیانی که تا دیروز در بیمارستان یک کارگر معمولی بود و حالا شده مهندس کهیانی مسول ساخت و ساز بیمارستان که از این طریق کل اقوامش و در بیمارستان استخدام کرده و حسابی بار خودش و بسته و ایشون دست نشانده اجدانی هستند.

    ۴- چرا پزشکان با تجربه و معروف و خوب بیمارستان از جمله دکتر پاشا، دکتر کیمیایی، دکتر مویدی فر و … به خاطر عدم مدیریت صحیح باید از بیمارستان بروند.

    ۵- چرا باید ۲۴۰ تا ۲۶۰ تا نیرو شرکتی در بیمارستان استخدام شوند. مگر کار بیمارستان تغییر کرده یا اضافه شده که نیاز به این همه نیرو در بیمارستان هست؟ مگر چند تا بازنشسته در بیمارستان بوده در این پنج سال؟ مگر چند نفر به دلیل خصومت مدیران بیمارستان از بیمارستان رفته اند که باید این همه جایگزین بی تجربه داشت در بیمارستان!؟
    چرا این همه نیروی شرکتی با پارتی و باندبازی استخدام شده که هیچ کاری در بیمارستان ندارند و بیکار در قسمت‌های مختلف بیمارستان در حال رفت و آمد هستند مثل درمانگاه، پذیرش بستری، خرید، حسابداری، مدارک پزشکی و … مگر همه این کارها قبلا هم در بیمارستان انجام نمی شد. قبلا پذیرش بستری و ترخیص با اون حجم بالای پذیرش بیمار توسط یک نفر در هر قسمت انجام می شد.
    افسوس که تمام تلاش ها و زحمات آقای دکتر کریمی در عرض پنج سال از بین رفت و چه بر سر بیمارستان آمد.

    به امید روزی که با لطف و محبت جناب آقای مهندس رخصتی به همان روزها برگردیم.

  76. کارشناس حسابداری گفت:

    پایه و اساس درستی که آقای دکتر کریمی توی این بیمارستان گذاشت را با ندانم کاری و توهم به فنا دادند.
    جناب مهندس رخصتی عزیز تا بیمارستان تبدیل به یک فاجعه منطقه ای نشده فکری به حال آن بکنید

  77. دکتر رسولی گفت:

    آجدانی از اول به قصد انهدام بیمارستان روی کار اومد. اخراج این آقا از بیمارستان باعث تباهی و مرگ او میشود و برای همین برای بقاء خودش دست به هرکاری میزند…
    با این همه کامنتهای اعتراضی که تا حالا گذاشته شده، اگر سنگ پای قزوین هم بود تاحالا آب شده بود و رفته بود توی زمین

  78. جوادی گفت:

    الان چندماهه که به بهانه های مختلف اضافه کار کد دو که حق ماست و باید بدهند را خییییلی کم میدهند به هرکس هم مراجعه میکنیم فایده ندارد. آقای آجدانی، با پول چهارتا پرستار بدبخت میخوای توی قطر بیمارستان بسازی؟

  79. بی طرف گفت:

    همه عزیزان نگران نباشید خبر قطعی و حکمی وجود دارد که دکتر آجدانی رفتنی است و امضای مجازی ندارد و روزهای خداحافظی است..
    و از این به بعد عزیزان باتجربه ای که از دوره دکتر کریمی بوده اند و صلاح بیمارستان را میدانند مجالی به چاپلوسان ندهند مانند:
    آقایان حسنوند،عباسی،قدیری،مهران نیا،موسویان، مظاهری خارج سازمانی (صفر به تمام معنا)،کهیانی،عسگریان، بینا (که واقعا برای مدیر بعدی میتواند خطرناک باشند) و…

  80. پرسنل بیمارستان گفت:

    این عسکریان و بینا باید از این بیمارستان برن چون اگه نرن مجبورن مث علیمرادی خرابیاشونا جم کنن🤣

  81. پرسنل بیمارستان گفت:

    سلام به همکاران محترم بیمارستان شهید مطهری
    با توجه به اینکه شرکت متخلف پویش درمان و مدیران نالایق آن در طی مدت حضورشان از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت مزایای ناشی از آن برای پرسنل شرکتی خودداری کرده اند، پیشنهاد میکنم تا هنوز متواری نشده اند و با انحلال شرکت از مسئولیت پاسخگویی قانونی به عمان یا قطر فرار نکرده اند ، اقدام به شکایت علیه آن ها کنیم …

  82. پرسنل بیمارستان گفت:

    سلام . در حالی که ما پرسنل بیمارستان برای اضافه کاری و تعداد و نوبت مرخصی در ماه و سال محدودیت داریم و سقف مشخص شده است … چگونه است که آقای حسنوند در شیفت های ۱۶ ساعته کارخانه هستند و همزمان روزکار و مترون بیمارستان هستند ؟؟؟ دکتر آجدانی در خواب تشریف دارند ؟؟؟ آن وقت برای صرفه جویی از دادن غذا به پرسنل روزکار خودداری می کنند … آیا بار مالی فقط ما کارکنان معمولی هستیم و مسئولین منصوب دکتر آجدانی با حقوق های آنچنانی بار مالی نیستند ؟؟؟

  83. پرسنل گفت:

    چرا پرسنل شرکتی یک سوم حقوق یک پرسنل ذوب آهنی که ده برابر آنها کار میکنه دریافتی دارد…
    این حقه ؟

  84. رضا گفت:

    بی شک بیمارستان در تاریکنرین دوران خود بسر میبرد
    ولی بزودی آزاد خواهد شد.

    آزاد

  85. عبد الله گفت:

    متاسفم برای بیمارستان مطهری که روزگاری، با همت و تلاشهای مقتدرانه دکتر مجید کریمی در منطقه لنجان و چه بسا در سطح منطقه و شهرستان اصفهان، حرف اول رو از هر نظر میزد، ولی امروز با حقارت تمام، مضحکه دست مردم و پرسنل سایر بیمارستان ها شده…
    انقدر آوازه بی مدیریتی و بهم ریختگی این بیمارستان همه جا پیچیده که باید با شرم و خجالت بگیم که پرسنل این ویرانه شدیم،
    انقدر انتخابات و انتصابات بی فکر و از روی بی عقلی محض و پیش بینی نشده بوده که حتی مراجع مافوق مربوط به معاونت درمان، دانشگاه علوم پزشکی و نظام پرستاری، از اینکه فردی مثل حسنوند (که نه مدرک مرتبط و نه سابقه بالینی مرتبط با مهارتهای پرستاری دارد ) به سمت سرپرستی پرستاری منصوب شده، به دید تحقیر و گاهی با تمسخر و گوشه و کنایه جوابگوی مشکلات ما هستند، گاهی میگویند بروید و مشکلاتتان را به همان رئیس بیمارستان مطهری که این آقای نا متناسب را به سرپرستی پرستاری منصوب کرده، بگویید تا مشکلاتتان را حل کند!!!!!!
    ننگ بر شما دکتر اجدانی و ننگ بر انتخابات اشتباه و بی منطقی و بی فکرتان که فردی را که بدلیل داشتن کارنامه سیاه کاری، از طرف گزینش سابق ذوب آهن “اخراج” شده بود را به سمتی بالاتر برگزیدید…
    افسوس که لااقل به احترام حقوق شرعی و قانونی پرسنل بیمارستان، به خود زحمت ندادید و یک استعلام ساده از گزینش یا حراست ذوب آهن در مورد این حسنوند نگرفتید!!!!
    اما خوشحالیم که با درایت و ذکاوت مسوولین حراست ذوب آهن بخصوص اقای صادقی، که به پرونده سیاه ایشان واقف است هنوز حکم سمت سرپرستی این آقا امضا نشده، خدا رو شکر که مسوولین دلسوزی هم بر سر کار هستند هنوز

  86. احمد گفت:

    همه فریادشان از دست آجودانی بلند است و کسی پاسخگو نیست شما را به خدا و به هر کس که میپرستید ای حراست ای بازرسی ای مدیر عامل …. ایا نباید از این همه شاکی پرسید آخر چه شده است چه مرگتان است ؟…..پس وظیفه شما چیست؟ این اقا از پیش خدا آمده که سکوت کرده اید؟ آبروی خانواده شهدا را برده.
    ذوب آهن تا بحال چنین مدیری به خود ندیده . بیمارستان به خاک سیاه نشسته و شما تماشا میکنید!
    بس است بس است شما را به هر چیزی که مقدس میدانید قسم سکوت بس است.

  87. عبد الله گفت:

    امیدوارم این سایت خوب و ضد فساد، واقعا کاری مثبت در راستای مبارزه با این همه فساد واضح، انجام دهد، وگرنه اگر قصدی به جز ایجاد چالش و برپایی کرسی بیان آزاد نظرات، بدون اعمال اثر باشد به هیچ دردی نمیخوره،

    از سکوتی که بازرسی ذوب آهن و مراجع ذیربط کرده اند در عجبم!!!
    سکوت این نهادها غیر طبیعی بوده و هست

  88. عرفان گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران عزیز بیمارستان مطهری، دوستان نظرات رو که میخوندم، متاسف شدم، هر کدوم از ما تو جایگاهی که هستیم از خودمون بپرسیم چقدر به این سیستم کمک کردیم، همه الان شدیم منتقد و تخریب کننده!!! من نه از کسی دفاع میکنم نه تخریب، ولی واقعا و خدایی کار درستی نیست دارید اینطوری آقای دکتر آجودانی و دکتر قدیری و آقای حسنوند رو تخریب میکنید، شاید نقصهایی باشه و شکی نیست، ولی خواهشا به جای این هجمه از توهین و نامهربانی بیایید جلو، دست در دست هم، کمک کنیم تا بهبود سیستم، خواهشا کسی رو با نام تخریب نکنید، نا سلامتی ما بچه مسلمون هستیم…. با آرزوی سلامتی همه

  89. دکتر نصر گفت:

    جناب عرفان درست میفرمایند. ماباید دست در دست هم بدهیم و با اخراج آجدانی و قدیری و حسنوند و سایر بی لیاقتها ، امور را اصلاح کنیم.
    جناب عرفان تنها راه نجات بیمارستان اخراج اینها است. و تا اینها سرکار هستند روز به روز اوضاع بدتر میشود.
    بهبود فقط در اخراج اینهاست ولاغیر.

  90. عبد الله گفت:

    احسنت بر دکتر نصر، آقای عرفان، شما این همه مشکلات وسیع و بی مدیریتی ها و بی کفایتی ها را، نقص کوچک تلقی میکنید؟
    این همه سوء استفاده از جایگاه و اختیاراتشون(که البته ممکنه شما و امثال شما که بی چون و چرا دفاع نابجا میکنید بی اطلاع باشید) ، کانال زنی و ایجاد رابطه با افراد بلند پایه ، ایجاد شرکت های شخصی، دستمزد های مخفیانه که زحمتی براشون کشیده نمیشه، اینا چیزی نیست برای شما؟؟؟

    اینکه همون آقای حسنوند که شما ترس دفاع میکنی، هم به ناحق و اشتباه محض جایگاه مهم، سرپرستی پرستاری رو تصرف کرده ، هم تا خرخره داره اضافه کار میگیره، اضافه کاری که ساعتی خدا تومن براش میوفته، حق شیفتی که بابت شیفت های اورژانس کارخانه میگیره، اینا کم چیزیه؟؟ چطور اضافه کار یه نیروی ساده شرکتی رو حذف میکنه همین آقا، ولی برای خودش که میرسه اشکال نداره تا سقف اضافه کار پر کنه؟؟ چرا باید یه جایگاه توی شیفت اورژانس کارخانه را ایشان اشغال کنه ولی فلان شخص که به شیفتی بودن نیاز مبرم داره، باید یه جور دیگه با نامردی باهاش برخورد بشه، اینا از دیدگاه شما ناحقی نیست؟ چرا الکی میای دفاع میکنی برادر!!! هیچ میدونی دفاع از ظالم خودش ظلمی بزرگتره؟؟؟
    به نتیجه حرف زدن ها و کلام بیشتر فکر کن، حالا که یه فضایی به لطف عده ای انسان شریف که بدنبال حق و حقیقت هستند، ایجاد شده که حقایق گفته بشه و با ظلم مبارزه بشه چرا شما مخالفت الکی میکنی؟؟؟؟

  91. مصلح گفت:

    قابل توجه مدیریت بیمارستان
    فارع از صحت و سقم موارد مندرج در یادداشتهای فوق (که قاعدتا این همه شکایت نمیتواند بی اساس باشد) ادامه مدیریت شما بر این سیستم نه به صلاح است و نه قابل ادامه ، به هرحال نظر پرسنل در مورد شما در این یادداشتها متجلی است.
    در این موقیعت حساس برای جلوگیری از پیامدهای ناخواسته وحفظ شان و شخصیت خودتان بهترین گزینه استعفا است…خصوصا جناب دکتر قدیری که نقش چندانی در مصایب بوجود آمده نداشته اند. البته صلاح کار خویش خسروان دانند.

  92. راهگشا گفت:

    مشکلات آجدانی منحصر به بیمارستان نیست که بخواهیم با نصیحت یا پیشنهاد آن را حل کنیم. آجدانی یک پدیده ملی است.یک تهدید برای امنیت ملی است یک تخریب گر است . تحت تعقیب است . موقع دستگیری خواهید دید که تخریب گر چه کسی بوده است

  93. ناصح امین گفت:

    جناب مصلح عزیز ، مطمئن باشید آقایون تحت هیچ شرایطی استعفا نمیدهند چون استفعای آنان مساوی با مرگ و پایان زندگی آنهاست. اینها حیات و مماتشان در این پست و مقام است. چیزی از خودشان ندارند. آجدانی تا قبل عید دستگیر میشود بی برو برگرد

  94. مردانی گفت:

    سلام. لطفا یک بیمارستان خصوصی در سطح استان نام ببرید که اینقدر از بیرون به داخل آن پول تزریق میشود و در عین حال همیشه ور حال زیان دهی است. یک بیمارستان خصوصی نام ببرید که رییسش اییییین قدر شوی تلویزیونی راه بیندازد و هرماه یکبار مصاحبه تلویزیونی داشته باشد. یک بیمارستان خصوصی نان ببرید که ای سی یو نداشته باشد . پزشک طب اورژانس و مقیم نداشته باشد . پزشک عمومی با ساعتی ۷۰ تومن بگیرد. ایییین همه پرسنل مالی اداری بااضافه کاریهای نجومی داشته باشد ودر عین حال اییین همه هم مطالبات معوقه داشته باشد. پرکیس پزشکانش ۸ ماه عقب باشد. در بخشها اصلا چیزی بنام مانیتور و کنسول بالای سر بیمار نداشته باشد.
    تختهایش متعلق به ۳۰ سال پیش باشد. هزاران شرکت کوچک و بزرگ در آن به اختلاس و ارتزاق مشغول باشند. اتاق عملش منحصر به سه چهار نوع عمل خاص شده باشد. همه پرسنل و پزشکان ناراضی باشند و در نهایت با پرداخت رشوه به بازرسان و عقد قرارداد باآنها جهت همکاری در هیئت مدیره ، درجه یک هم بشود و هزاران هزار ایراد دیگر

    اون آقایی که گفت بیایید مشکلات را مودبانه بگویید، بفرمایید . اینها قطره ای از دریای مشکلات بیمارستان درررررجه یک ذوب آهن. حل بفرمایید

  95. علی گفت:

    ۱- در چند روز گذشته آقای دکتر اجدانی در شوی تلویزیونی خود گفت که سی تی اسکن و mri بیمارستان افتتاح شده و فقط مراحل پذیرش بیمه ها در حال انجام است. این یعنی کسانی که آزاد هستند می توانند مراجعه کنند و هزینه بدهند. اما جالب اینجاست که بیماران آزاد رو هم پذیرش نمی کنند.
    چون هنوز mri راه نیفتاده است!!!!!!
    یکی از دوستان که بیمه ندارد برای انجام mri مراجعه کرده و درخواست mri آزاد داشته، اما آنها قبول نکردند.
    ظاهراً فقط یک سالن خالی را افتتاح کرده آمد هم برای اجرای یک شوی تلویزیونی.

    ۲-چرا داروخانه که جزو واحد‌های درآمد زای بیمارستان است باید به بخش خصوصی واگذار شود ؟ آیا منافع شخص و اشخاصی در کار نیست؟؟؟؟

    ۳- تاسیس درمانگاه شریعتی بدون برنامه ریزی و فقط برای پر کردن جیب شخص یا اشخاصی راه اندازی شد و بعد از یک سال بدون هیچ فایده و سودی برای بیمارستان و ذوب آهن چرا باید همچنان به کار خود ادامه دهد؟؟؟؟؟

    ۴- بد نیست نگاهی هم به موارد زیر داشته باشیم:
    – اضافه کاری بیش از حد پرسنل مالی (از صبح تا ظهر در بیمارستان بیکار می چرخند و سپس اضافه کاری می مانند)
    – اخراج پرسنل حراست بیمارستان به دلیل …
    – اخراج مسول بهداشت حرفه ای بیمارستان به دلیل ….
    – رسیدگی و بررسی به کارهای صورت گرفته توسط آقای مهندس کهیانی (دریافت ها و پرداخت ها)
    -بد نیست سری به سابقه کاری آقایان و خانم های که در حال حاضر در بیمارستان مشغول کار هستند از جمله : عباسی خرید، رحیمی قراردادها، کهیانی ناظر ساخت و ساز، عسگریان روابط عمومی، مهران نیا طب کار که از این قبیل افراد کم هم نیستند در بیمارستان بزنید.

  96. رضا گفت:

    باسلام آقا چ شرکتی چ کشکی چ پشمی تمام اینها راخودآجدانی آورده ودرصدکلانی ازسود داخل جیب خودش و همدستانش میرود ولی ظاهرا تاحالا کسی زورش به آقا نرسیده وهمچنان می تازاند خدا میداند پشت این اقا چ کسانی هستند

  97. رسولی گفت:

    آقای آجدانی در مقابل فساد شما ساکت نخواهیم نشست وتا عزل و محاکمه شما و همدستانتان به مبارزه ادامه خواهیم داد. این تازه اول راه است. متتظر افشاگریهای بیشتر باشید.حتی مسائل … که الی ماشاءالله فراگیر است

  98. دکتر نصر گفت:

    به آقای دکتر پیرایی توصیه اکید دارم فریب دکتر آجدانی را نخورد. واگذاری داروخانه کاملا خلاف قانون است و ذوب آهن به هیچ عنوان زیر بار آن نمیرود پس لطفا خودتان را معطل و متضرر این متوهم نکنید

  99. داستانی گفت:

    به نظر بنده بهترین رییس که تاحالا برای این بیمارستان آمده آجدانی است. هیچ کس به این خوبی نمیتواند سالیانه ۱۰۰ میلیارد تومن کمکهای ذوب آهن به بیمارستان را به این راحتی ببلعد. معلوم است که جنم خوبی دارد

  100. ... گفت:

    سلام به همه و تشکر از سایت خوب اقتصاد سالم
    من یه سوال دارم، چرا وقتی این همه شکایت هست که صد در صد این حجم بالای شکایات و نارضایتی از رئیس و مترون بیمارستان بی دلیل و بی پایه و اساس نیست، خب چرا مراجع ذیربط و مسئولین هیچ اقدامی نمیکنند؟؟؟اگه واقعا به این همه حرف و شکایت اعتماد ندارند و فکر میکنن که الکی هست خب بیان جمعش کنن اگه هم حقیقت داره خب اجدانی و حسنوند رو جمع کنند ، تا کی باید این همه آدم بیاند کامنت بزارن و از این طریق درد دل کنند و مشکلاتشون رو بگن ولی هیچ اقدامی در عمل نشه،
    خب حقیقتا نزدیک به همه این کامنت ها، واقعیت داره و در دنیای واقعی همه شاهد این وقایع و حقایق بودیم، شکی هم نیست که شخصی مثل حسنوند واقعا لیاقت این جایگاه رو نداره، همه واقف هستند که به زور و با نامردی و فریب اجدانی این جایگاه مهم را غصب کرده، اما این گفتن ها و اون بیخیالی آجدانی (که وقتی بهش گفتند میدونی چی در موردت دارند میگن، گفته مهم نیست بیخیال!!!) البته قطعا این بیخیالی از روی بزرگواری و منش والای ایشون نیست ولی خب تا کی این حرفها زده بشه و هیچ اقدامی نکنند مسوولین؟؟؟؟؟

  101. بی طرف گفت:

    اگر دکتر آجدانی و زیردستان نا لایقش با این افتضاحات جمع نشود و سزای اعمال کرده و نکرده اش نرسد جای شک دارد.
    و بدانید اگر آقای رخصتی نتواند آجدانی را بر کنار کند باید بدانیم آقای رئیس جمهور در خصوص رفع فساد در مملکت شعار می‌دهد.

  102. پرسنل گفت:

    یکی از اختلاسهای پویش درمان اجرا نکردن طرح طبقه بندی مشاغل هست، از برج۹ باید اجرا میشد و از اول سال۹۹ مابه التفاوتش رو به پزسنل پرداخت میکرد سهم هر کدوم از پرسنل شرکتی در سال حداقل ده،دوازده میلیون میشه حالا شما این مبلغ رو در تعداد کل که حدود۴۰۰ نفر هست ضرب کن ببین چقدر میشه،
    چند روز پیش با یکی از پرسنل اداره کار مشورت کردم، گفت تا قبل از پایان سال که شرکت منحل بشه وقت دارید برا شکایت،
    و لازم هم نیست که برید اداره کار یا اسمتون رو بگید، فقط یه زنگ بزنید به اداره کار زرین شهر واحد بازرسی و موضوع رو اطلاع بدید تا به شکایتتون رسیدکی بشه و به حق خودتون برسید،
    پرسنل شرکتی اگه دوست دارید حقتون خورده نشه این کار رو انجام بدید

  103. سلام. متاسفانه وقتی افراد نالایقی مثل آجدانی وقدیری در راس کار هستند. اکثر زیر دستان آنها مثل حسنوند و عباسی و…. هم قطعا افرادی نالایق تر از خودشان هستند. فساد سیستم برهمگان آشکار است اما با حمایتهای پشت پرده این افراد براحتی در حال چپاول هستند و متاسفانه علیرغم صدها و شاید هزاران گزارش و شکایت همچنان ادامه دارد. کارگر بیسواد را مهندس مینامند مدرک تحصیلی مترون مغایرت دارد و افرادی هم در سیستم هستند که فقط با حمایت اینان مشغول بکارند

  104. کارمند دلسوز گفت:

    از زمان واگذاری داروخانه به شرکت … تجهیزات با پایین ترین کیفیت در اختیار بخش ها قرار می گیرد (سرنگ. لید های الکترو. چسب . سر سوزن و ..) که باید چندین برابر مقدار معمول استفاده شود تا قابل کاربرد باشد.( تحمیل هزینه چند برابری به بیمار و فایده بیشتر برای شرکت و ذینفعان ). چرا اعتبار چندین ساله بیمارستان را برای سود و منفعت شخصی بر باد می دهید ؟؟؟

  105. سرآشپز گفت:

    با سلام و تشکر از زحمات مدیریت زحمتکش بیمارستان. چرا رستوران به شرکت واگذار نمی شود ؟ شاید کیفیت غذا بهتر شود.

  106. قشر آسیب پذیر گفت:

    مدتهاست اشکالات سیستم را در همین اقتصاد سالم فریاد میکنیم. هرمطلبی که اقتصاد سالم در مورد ذوب آهن میگذاره ۸۰درصد کامنتها در مورد بیمارستان و شخص آجدانیه اما نه تنها هیچ اصلاحی صورت نمیگیره بلکه آجدانی میگه بیخیال ، من به این مطالب اهمیت نمیدم. اونوقت آقای حسنوند میاد میگه بیایید اشکالات کار را حضورا اطلاع بدید حتما رسیدگی میکنیم. آقا مااصلا رسیدگی نخواستیم فقط خواهشا دهان منتقد را خورد نکنید رسیدگی پیشکش. مطمئن باشید توی این قضیه در نهایت فقط آجدانی و قدیری و سایر … همراه ضرر خواهند کرد. من دلم برای دکتر پیرایی میسوزه که از زندان درش آوردن و مچل این آقا شده که دوباره قراره بکنندش توی زندان. آقای دکتر پیرایی که اصلا دکتر نیستی و از مهر خانم دکتر استفاده میکنی ، تمام کارهای جنابعالی تحت رصده و خلافهای شما عنقریب رسیدگی میشه

  107. دکتر نصر گفت:

    قابل توجه پرسنل شرکتی بیمارستان

    به اطلاع میرساند از اول سال قرار بود شرکتیها که با پویش درمان قرارداد داشتند، به دلیل انحلال پویش درمان، قرارداد مستقیم بشن. اما حالا با اقدامات دکتر آجدانی برای هیئت امنایی کردن این بیمارستان، همون آشه و همون کاسه و شما قرارداد مستقیم نمیشید!

  108. ش گفت:

    بالاترین دزدی آجودانی اسکن کف پا بود که تمام پرسنل چه سالم وچه غیر سالم همه از کفی های پا که این آقا‌ به قیمت گزاف به پرسنل جا میکنه

  109. آزاد گفت:

    آنها که از نام و موقعیت شهید استفاده میکنند برای دزدی را چه باید نامید؟

  110. محمد گفت:

    یک چیز جالب
    تمام انتقادها از طرف یک شخص با اسامی مختلفه.
    این شخص احتمالا به اون چیزی که می‌خواسته نرسیده.
    دلم براش سوخت، طفلکی

  111. رسولی گفت:

    مضحکترین و خنده دارترین تبریک پایان سال:
    تبریک به مناسبت انتصاب آجدانی به عنوان عضو هیئت امنای بیمارستان!!
    وقتی شرکت پویش که جایگاه دزدیه آقایان بود با همت مدیر عامل منحل میشه بیمارستان هم باید به صورت هیئت امنایی اداره بشه
    ونماینده مدیر عامل هم مدیر وقته بیمارستانه
    این دیگه تبریک گفتن داره؟؟؟
    آجدانی برای فرافکنی و تغییر ذهنیت پرسنل یه مسئله به این بی اهمیتی و واضحی که روال کارِ سازمانه و یک روند اداری محسوب میشه رو بُلد میکنه و خودش هم به خودش تبریک میگه و اینگونه مایه خنده و تمسخر پرسنل و اطرافیان میشه
    آقای آجدانی این کارا زرنگی نیست عوام فریبیه…….

  112. عبد الله گفت:

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت اقتصاد سالم
    اول خیلی خوب درخشیدید ولی بعدش چرا خاموش شدید؟
    چرا بعضی نظرات که ارسال میشه رو سانسور میکنید یا اصلا نمایش نمیدید؟؟
    شما تیتر خبر زدید شرکت پویش درمان منحل شد، قطع ید شد…
    کدوم انحلال،،، همداستان که هیئات امنایی شد، دکتر اجدانی هم که بدون هیچ خللی توی پستش عضو هیات امنا شد، پس چی شد؟؟؟؟؟
    تکلیف نیروهای شرکتی چی میشه؟؟؟

  113. عبد الله گفت:

    اگه بیمارستان هیئت امنایی باشه پس مدیر همون اجدانی هست و زیر دستان نالایق هم همون، به قول اون ضرب المثل قدیمی خر همون خر و پالون همون پالون… پس زحمات مدیر سایت اقتصاد سالم و دست اندرکاران، چه نتیجه ای داده؟ وقتی اجدانی بمونه یه فرد نالایق و نامتناسب مثل حسنوند که هیچ کدوم از پرسنل مگر تعدادی از افراد هم قوم و قبیله ای حسنوند که به هر چی خواستند رسیدند و همه جوره حسنوند هواشون رو داره، بقیه ارزش ناراضی هستند، و همچنان با ادامه مدیریت اجدانی میمونه،،، متاسفم برای بیمارستان مطهری و پرسنل خوبش، که این بیمارستان از اوج به قهر ذلت و خواری رسیده با وجود افرادی نالایق مثل اکثر مسئولین بیمارستان،،،
    ای کاش مراجع ذیربط و مسئولین عالی، از خواب زمستانی بیدار میشدند و لااقل برای رضای خدا یه اقدامی میکردند….

  114. بابک گفت:

    درود من ۶سال حقوقم صفر هست مستند و بیش از صد بار پیش تمام مدیران مدیر عامل وقت خانم علمداری و همه رفتم کسی جواب منو نداد تازه حراست هم وادار کردند منو بیرون کردن من ۲۰سال ذوب آهن هستم خونه ندارم

دیدگاه شما