• کد خبر: ۳۵۴۳۹
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۵ - : ۱۲:۰۹

ضرورت تداوم و افزایش تولید ریل در ذوب آهن اصفهان

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور یک شنبه ۲۴ بهمن ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور ، تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان را یک دستاورد بزرگ برای کشور دانست و گفت : تداوم و افزایش تولید ریل در این مجتمع عظیم صنعتی برای کشور بسیار ضروری است .

به گزارش اقتصاد سالم؛محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور یک شنبه ۲۴ بهمن ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور ، تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان را یک دستاورد بزرگ برای کشور دانست و گفت : تداوم و افزایش تولید ریل در این مجتمع عظیم صنعتی برای کشور بسیار ضروری است .

وی افزود : تولید ریل ، توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور را میسر ساخت و با توجه به اینکه نیازمند توسعه و بازسازی خطوط ریلی کشور هستیم، تولید این محصول در ذوب آهن اهمیت دوچندانی یافته است و موجب خنثی سازی تحریم ها گردید.

این مقام مسئول اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان و کلیه صنایع فولادی کشور نباید با مشکل مواد اولیه مواجه باشند و قطعاً تامین سنگ آهن مورد نیاز آن ها بر صادرات موادخام ، اولویت اساسی دارد و در این راستا دولت حمایت لازم را انجام می دهد.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با حضور محسن رضائی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در محل مصلی امام خمینی (ره ) تهران افتتاح شد.

این نماشگاه با حضور بیش از ۱۲۴  فعال اقتصادی و تولیدی از سراسر کشور در قالب هلدینگ و یا شرکت در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و مواد غذایی که شاخصه‌های مدیریت جهادی را داشته‌اند، در راستای اهداف و نیز نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات قابل ارائه، در محل مصلی امام خمینی (ره ) تهران آغاز به کار نمود.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه از ابتدای تاسیس در امور جهادی، پشتیبانی، بومی‌سازی و توسعه فن‌آوری پیشرو بوده و با تکیه بر دانش کارشناسان و مهندسان خود به امر ارتقا سطح علمی صنایع کشور کوشیده است و اینک نیز با برپایی غرفه‌ در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

این رویداد با تاکید بر دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب فرصتی است برای اجرای مدیریت جهادی به عنوان اصلی ترین راهبرد اقتصاد مقاومتی بر مبنای استدلال عقلی و نگاه ژرف به گذشته انقلاب و حوادث پیرامون آن و نقشه راه آینده در مقابله با تهدیدات مختلف در عبور سرافرازانه از تمامی آزمون های سخت و جلوه گر الگوهای موفق تا بتوان ظرفیت های فردی و جمعی و کسب منزلت جهانی در افکار عمومی را در آن با به دست آوردن توانمندی های یک مدیریت کارآمد به عموم علاقمندان عرضه داشته و بصورت عینی مقایسه نمود.

لازم بذکر است این نمایشگاه ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=35439
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما